Linn3c Skrevet 23. september 2005 Forfatter #1041 Del Skrevet 23. september 2005 Nok, ja. Men burde vore meir etter sjansane å døme.. Menmen. Siger er siger! I dag har eg fått besøk av veslesystra mi! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2005 #1042 Del Skrevet 23. september 2005 Kos at du har besøk!! Gledar meg til å sjå deg att i neste veke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. september 2005 Forfatter #1043 Del Skrevet 25. september 2005 Eg gler meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. september 2005 #1044 Del Skrevet 25. september 2005 Brann bryr jeg meg ikke stort om, men jeg må jo kikke innom her likevel . Trist at du fortsatt er dårlig, synes så absolutt du skal få undersøkt så mye du kan medisinsk, så kanskje de finner ut hva som feiler deg. Det er ikke normalt å føle seg sånn så lenge, nei!! søndags til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. september 2005 #1045 Del Skrevet 26. september 2005 Fotball? 22 folk som løper rundt etter en ball... Hva er egentlig poenget? Jeg sier: Gi dem hver sin ball! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. september 2005 Forfatter #1046 Del Skrevet 27. september 2005 Nett komen heim frå legevakta no. Har ein virusinfeksjon. Det er truleg den som har gjort meg så dårleg. Det som gjorde at eg drog på legevakta i det heile var at eg plutseleg vart så "tjukk" i halsen - var vanskeleg å puste, og vanskeleg å snakka. Så no sit eg her. Sjukemeld. Litt klokare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. september 2005 Forfatter #1047 Del Skrevet 27. september 2005 Takk for besøk forresten. Har vore ganske opptatt i det siste, så eg har ikkje hatt tid til å stikke innom like ofte som tidlegare. Men no blir eg vel å finne her litt oftare kanskje... pusla: Fint at du kjem innom. lunacia: Heilt iorden at du ikkje likar fotball. Eg skjønar lite vits med 22 mannfolk som spring rundt på banen etter ei lærkule sjølv enkelte gongar, men når det gjeld Brann er det noko spesielt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. september 2005 #1048 Del Skrevet 27. september 2005 lunacia: Heilt iorden at du ikkje likar fotball. Eg skjønar lite vits med 22 mannfolk som spring rundt på banen etter ei lærkule sjølv enkelte gongar, men når det gjeld Brann er det noko spesielt... ← Absolutt helt enig. Å se på landskamper, det gidder jeg kke. Å se på Vålerenga og Start, det gidder jeg ikke. Jeg gidder ikke cupfinalen heller, egentlig. Kan gjerne stå på (Det gjør det jo, sambo ser jo masse) men... når det gjelder Brann, da er det noe spesielt (muligens cupfinalen blir litt speisell etter at jeg VAR DER i fjor da... DET var en opplevelse det! Tv er ikke det samme nei...) God bedring, håper du får orden på dette nå som du har vært til lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. september 2005 #1049 Del Skrevet 27. september 2005 Uff. Virusinfeksjon. Håper du blir frisk snart, nå som du vet hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. september 2005 Forfatter #1050 Del Skrevet 27. september 2005 Takk for besøk Malama! - Bra at det er fleire enn meg som deler den kjensla om fotball. Og takk for betringsynskje, men det er visst berre tida som kan gjera meg betre, fekk verken noko medisin eller ein mirakelkur av legen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. september 2005 Forfatter #1051 Del Skrevet 27. september 2005 Hei Saeria! No skreiv eg visst så lenge på innlegget mitt til Malama at ditt kom inn før mitt... Som sagt er virus noko herk, eller eg sa det vel ikkje, berre ymta om det Så det tek vel den tida det treng, tenkjer eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2005 #1052 Del Skrevet 27. september 2005 Legger igjen en liten tirsdagshilsen; håper du får en absolutt henrivende kveld (og så anbefaler jeg hvitløk, sink, solhatt og C-vitamin som generell bodybuilding for immunforsvaret): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. september 2005 Forfatter #1053 Del Skrevet 29. september 2005 Takk for helsing og immunforsvarstips Elphaba! I går pøste me innpå med kvitlauk; og eg tek vitaminar i skrivande stund! Ha ein superduper torsdag som faktisk er veslesystra mi sin bursdag! Hurra for henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #1054 Del Skrevet 30. september 2005 Glad i deg snuppelupp!! Gledar meg til å treffe deg att!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2005 #1055 Del Skrevet 1. oktober 2005 Oi, er du syk? God bedring til deg, håper du føler deg bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. oktober 2005 #1056 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvordan er formen? Håper du snart blir frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2005 #1057 Del Skrevet 2. oktober 2005 Håpar du har hatt ein fin helg!! Eg gleeeedar meg til i morgon!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #1058 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei allesaman! Då var me tilbake i heimen! Takk for helsingar, *klemmar* tilbake til dei som vil ha. Eg er mykje betre landluft og fjelluft gjer godt. Me har gått lang og krevande tur både laurdag og sundag. Herleg! Feirt bursdag har me også. Ha ein flott kveld! Eg gler meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. oktober 2005 #1059 Del Skrevet 2. oktober 2005 Så bra at du føler deg bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2005 #1060 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei allesaman! Då var me tilbake i heimen! Takk for helsingar, *klemmar* tilbake til dei som vil ha. Eg er mykje betre landluft og fjelluft gjer godt. Me har gått lang og krevande tur både laurdag og sundag. Herleg! Feirt bursdag har me også. Ha ein flott kveld! Eg gler meg også! ← Litt frisk luft gjør livet bedre, ikke sant? VI hadde litt regn, men ikke nok til at det holdt oss inne, selv om turen ble litt amputert pga. glatte berg. Men rypene, de lever i beste velgående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg