Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg, Linn - takk for besøk i boka mi. Det er hyggelig å se nye ansikter stikke innom også.

Jeg skal prøve å stikke innom boka di i ny og ne og finne ut litt mer om hvem du er også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Er så glad for at du/de fekk den Nord-Noreg-ideen - no ligg det og lurer i bakhovudet hjå oss også! :) Me blir her fram til sommaren, og etter det er me opne for det meste - Finnmark ville jammen ikkje vore dumt! Humhum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mysan! Takk for besøk! :D

-Er så glad for at du/de fekk den Nord-Noreg-ideen - no ligg det og lurer i bakhovudet hjå oss også! :) Me blir her fram til sommaren' date=' og etter det er me opne for det meste - Finnmark ville jammen ikkje vore dumt! Humhum...[/quote']

Tihi!

- Det er så artig å gå å tenkja på noko som ein (kanskje) har lyst til. Blir nok ikkje før til sommaren for min del heller, men om festarmannen ikkje får jobb her nede, kan det jo hende at han dreg i førevegen?

Me får sjå kva tida bringar...?! :D

Eg er så vanvittig trøytt i dag... Så eg orkar ikkje å skriva så mykje meir.. Får heller skriva meir i morgon, etter personalmøte og øvekøyring med festarmannen.

Ha ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Linn3c.

Takk for hyggelig hilsen i boka mi. Det er alltid hyggelig

å se at man har hatt "besøk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Takk for besøk lurven og ~umulia~ :)

Er kjempetrøytt og sliten etter lang dag på jobb. Har vore på jobben i nesten 13 timar i dag... Gjeesp!

Referat får visst koma ein annan dag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En latter forlenger livet, og det har jeg tenkt å hjelpe deg med nå ;)

En mann går omkring og kikker i hyllene i et supermarked. Det er tydelig at det er noe han leter etter, så en av betjeningen går bort til ham og spør hva han ser etter.

- Jeg skal ha tamponger til min kone.

Hun viser ham hvor han skal lete.

Litt etter kommer han til kassa med en stor pose bomull og et hyssingnøste, og hun spør:

- Skulle ikke du ha tamponger?

- Jo, men jeg ba min kone kjøpe sigaretter for meg i går, og hun kom hjem med tobakk og sigarettpapir, for det er jo sååå mye billigere å rulle dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Koselig at du titta innom dagboka mi! :) Alltid koselig å bli kjent med nye folk! Dessverre er jeg ikke så aktiv på Kg om dagen pga jobb, men jeg kommer sterkere tilbake! :wink:

GOD HELG!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Tusen takk for besøk Vindelspev, @riel, Uruviel Súrion og Kverula.

- Kjekt at de stakk innom! :)

Har ikkje vore innom her på eit par dagar no, har hatt det så travelt med å vera sunn og gå turar og slikt. Har vore innom litt, men har ikkje fått skrive så masse til nokon. Berre sniklese litt her og der, for å oppdatera meg.

- Straks mat her no, så det blir ein kort visitt dette også.

Den siste veka har eg prøvd å legga om kosthald og livsstil. Har kutta ut stort sett alt som heiter snop, feitt og som innehelda mange karbohydratar. Elles så et eg nokså normalt, ingen hysteri her i garden. Prøver også å gå ein times tur for dagen, med hunden. Nokre dagar for eg det til, andre dagar ikkje. Om det går ein dag eg ikkje rekk det, eller det er FOR stygt vêr til å bevega seg ut, då gjer eg heller litt meir dagen etter.

I går skjeia eg litt ut. :oops:

- Men det må då vera lov avogtil. :) Me var på kino, og då åt eg fire Dundermix-drops og ein lettsjokolade. Og pittelitt popkorn. ;)

No er det mat!

- Snakkast beibs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg nr 1100! :D

Tjihi!

silvius!

- Du må ha deg dagbok du også! Sånn at me kan besøka kvarandre ogsånn... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tramper innom for å gje beskjed om at du har fått viljen din... :wink:

Sjekk ut min lille hule..

God helg!

Gla i deg snuppo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...