Gå til innhold

Trekant i et forhold - Yay or Nay?


Mannen31

Anbefalte innlegg

Har hatt trekant før, kom inn som gjesteartisten - og Gjest har helt rett i at det er det eneste som funker. Evt at ingen har følelser for noen.

Anonymous poster hash: 09e66...2cb

Nei, Gjest har ikke rett i det. Mange har hatt trekanter/firkanter/partnerbytte i forhold uten store problemer, og det burde være unødvendig å påpeke noe så åpenbart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg tror ikke at det egentlig er så mange kvinner som liker å dele fyren sin med noen andre i en trekant. Tror de bare føyer fyren sin av frykt for ellers å virke kjedelig.

Troen din skal du få ha i fred, men hva sier setningen din over egentlig om kvinner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha trekant med mannen min og en annen kvinne, men her er det han som er kjedelig og ikke vil.



Anonymous poster hash: 35a29...9fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Gjest har ikke rett i det. Mange har hatt trekanter/firkanter/partnerbytte i forhold uten store problemer, og det burde være unødvendig å påpeke noe så åpenbart.

Snedig hvordan de fleste kvinnene mener det samme som meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troen din skal du få ha i fred, men hva sier setningen din over egentlig om kvinner?

Hva sier den egentlig ikke om menn? Jo, at menn presser på om trekant selv der hvor de innerst inne vet at kona ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier den egentlig ikke om menn? Jo, at menn presser på om trekant selv der hvor de innerst inne vet at kona ikke vil.

Det sier at menn er overgripere og kvinner offer. Jeg tenker ikke automatisk slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snedig hvordan de fleste kvinnene mener det samme som meg....

Hvilken empiri er det egentlig du forholder deg til her? Har alle kvinner du har snakket med blitt indirekte tvunget til å delta i trekanter mot sin vilje?

Hvilke kvinner er det du snakker om?

Det finnes mange kvinner (og menn) som liker å ha trekant med partner og en annen av samme kjønn som seg selv uten at det er hverken tvang, kjedsomhet og/eller manipulering tilstede.

Endret av Mike Waters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier at menn er overgripere og kvinner offer. Jeg tenker ikke automatisk slik!

Nå er man ikke overgriper fordi man overser at kona ikke vil, man er bare litt egoistisk og tenker ikke lenger enn nesetippen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken empiri er det egentlig du forholder deg til her? Har alle kvinner du har snakket med blitt indirekte tvunget til å delta i trekanter mot sin vilje?

Hvilke kvinner er det du snakker om?

Det finnes mange kvinner (og menn) som liker å ha trekant med partner og en annen av samme kjønn som seg selv uten at det er hverken tvang, kjedsomhet og/eller manipulering tilstede.

Jeg har lest tråden, har ikke du`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen hadde trekant med hans bestekompis på guttas initiativ. Det var sinnsykt bra og jeg elsket det, men typen min og bestekompisens forhold kjølnet helt i ettetid. Det var nok flere årsaker til det, men typen min har sagt i ettertid at han angrer men at det har aldri påvirket forholdet mellom meg og han noe. Anbefaler med andre ord å gjøre det med noen man ikke kjenner for godt.



Anonymous poster hash: 71086...555
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest tråden, har ikke du`?

Ikke gjør deg vanskelig. Du vet like godt som meg at en tråd på KG ikke sier noe om noenting. Påstanden din om at "det eneste som fungerer i en trekant er å være gjest" holder ikke mål, fordi det finnes flust av forhold som har nytt godt av å ha med en ekstra kvinne uten at det automatisk må stilles spørsmålstegn ved motivene og intensjonene til mannen i forholdet.

Endret av Mike Waters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er man ikke overgriper fordi man overser at kona ikke vil, man er bare litt egoistisk og tenker ikke lenger enn nesetippen sin.

Ok, "overgriper" da. Bedre?

Så om et par bestemmer seg for å trekant med en ekstra mann så er det hun som er egoistisk og overser at han egentlig ikke vil, eller mangler du tilstrekkelig empiri på det feltet? ;)

Kansje du tenker slik at mannen er egoistisk og ikke tenker lenger enn nestetippen her også som går med på slikt - for hvordan skal han klare å lure dama med på KKM trekant om han ikke gir og tar litt. Hee-haw....

Endret av Mike Waters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen hadde trekant med hans bestekompis på guttas initiativ. Det var sinnsykt bra og jeg elsket det, men typen min og bestekompisens forhold kjølnet helt i ettetid. Det var nok flere årsaker til det, men typen min har sagt i ettertid at han angrer men at det har aldri påvirket forholdet mellom meg og han noe. Anbefaler med andre ord å gjøre det med noen man ikke kjenner for godt.

Anonymous poster hash: 71086...555

Å ta med seg bestekompisen på en trekant med dama er kansje noe av det dummeste man kan gjøre. Faktisk fullt på høyde med å drikke en helflaske vodka på styrten. Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ta med seg bestekompisen på en trekant med dama er kansje noe av det dummeste man kan gjøre. Faktisk fullt på høyde med å drikke en helflaske vodka på styrten. Gratulerer!

Ikke nødvendigvis. Jeg har hatt gruppesex med partner og nære venner, og har bare kommet positivt ut av det relasjonsmessig. Det er forskjell på folk, noen greier å sortere sex og vennskap bedre enn andre.

Anonymous poster hash: 371c5...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis. Jeg har hatt gruppesex med partner og nære venner, og har bare kommet positivt ut av det relasjonsmessig. Det er forskjell på folk, noen greier å sortere sex og vennskap bedre enn andre.

Anonymous poster hash: 371c5...0e1

Jøss, kan man sortere sex og vennskap. Det var jeg ikke klar over ;)

Bestevenner bør dog være off-limits, det tror jeg de fleste swingers er enig om :)

Endret av Mike Waters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør deg vanskelig. Du vet like godt som meg at en tråd på KG ikke sier noe om noenting. Påstanden din om at "det eneste som fungerer i en trekant er å være gjest" holder ikke mål, fordi det finnes flust av forhold som har nytt godt av å ha med en ekstra kvinne uten at det automatisk må stilles spørsmålstegn ved motivene og intensjonene til mannen i forholdet.

Hadde de samme forholdene hatt godt av en ekstra mann i sengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, "overgriper" da. Bedre?

Så om et par bestemmer seg for å trekant med en ekstra mann så er det hun som er egoistisk og overser at han egentlig ikke vil, eller mangler du tilstrekkelig empiri på det feltet? ;)

Kansje du tenker slik at mannen er egoistisk og ikke tenker lenger enn nestetippen her også som går med på slikt - for hvordan skal han klare å lure dama med på KKM trekant om han ikke gir og tar litt. Hee-haw....

Du er den som snakker om overgrep her, ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er den som snakker om overgrep her, ikke jeg.

Ok, egoist som ikke tenker lenger enn nestetippen da? Fornøyd?

Jeg gjentar:

Så om et par bestemmer seg for å trekant med en ekstra mann så er det hun som er egoistisk og overser at han egentlig ikke vil, eller mangler du tilstrekkelig empiri på det feltet? ;)

Endret av Mike Waters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de samme forholdene hatt godt av en ekstra mann i sengen?

Hadde A vært B om C? Ja, tja, vet ikke, kansje. Det må jo være opp til paret selv å bestemme uten at du og jeg skal hevde at alle trekanter som involverer par ikke er oppriktig samtykkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, egoist som ikke tenker lenger enn nestetippen da? Fornøyd?

Jeg gjentar:

Så om et par bestemmer seg for å trekant med en ekstra mann så er det hun som er egoistisk og overser at han egentlig ikke vil, eller mangler du tilstrekkelig empiri på det feltet? ;)

Hadde A vært B om C? Ja, tja, vet ikke, kansje. Det må jo være opp til paret selv å bestemme uten at du og jeg skal hevde at alle trekanter som involverer par ikke er oppriktig samtykkende.

Det du driver med nå illustrerer mitt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...