Gå til innhold

Hvordan lære meg å bli mer "care"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og forresten, en ting til angående det du sier om "feil og mangler":

Jeg liker også best mennesker med "feil og mangler". Blir stressa av folk som fremstår som veldig "perfekte". Vet ikke om det er fordi jeg har så mange feil og mangler selv, at jeg føler meg mindre truet av andre mennesker som også har det, men ihvertfall syns jeg det er attraktivt med mennesker som jeg opplever som "ekte", med både gode og dårlige sider og som kan være både sterke og svake mennesker.

Så ja...burde sikkert være flinkere til å huske på at jeg ikke er alene om å like det.



Anonymous poster hash: 7647b...9ce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er jo egentlig klar over det du skriver her, men finner det bare så vanskelig å handle på den kunnskapen i praksis. Det er forresten snakk om en dame jeg har truffet på nett-dating, så jeg har bare chattet med henne og snakket med henne i telefonen. Har avtalt å møte henne snart, og gru-gleder meg skikkelig til det. Så det er jo langt ifra sikkert at det kommer til å skje noe som helst her, men jeg merker allerede nå at jeg liker henne veldig godt, og det er jo en ekstra grunn til at jeg ikke har lyst til å vise så veldig mye (siden det kanskje virker ekstra derspo når jeg ikke en gang har truffet henne IRL). Dessuten har ikke jeg sjans på så mange damer, mens hun definitivt vil ha sjans på mange menn. Så derfor tenker jeg det også er naturlig at jeg kanskje er den som syns det er mest "fantastisk" å endelig treffe noen, og må derfor være ekstra forsiktig med ikke å være for "på".

MEN, jeg tok dette opp med henne i går. Bare sa det som det var, og det gikk veldig fint. Det viste seg at hun også gikk med mange av de samme tankene som meg, og det var egentlig bare fint å få påpekt elefanten i rommet. Og nå liker jeg henne jo så klart enda bedre :) ....herregud, hun fatter jo ALT. Men det viser jo bare at det er sant det du sier om at de tingene som jeg går og tenker på og er redd for, er det ikke usannsynlig at den andre parten også går og bærer på.

Anonymous poster hash: 7647b...9ce

Du får nesten bare ta det som det kommer, ta temperaturen, sjekk kjemien, osv. Kanskje blir det full klaff, og da må du bare kjøre på... Eller så kan det til og med hende du finner ut at følelsene dine kjølner litt når du møter henne i levende live. Kanskje kjenner du deg til og med rolig og trygg med henne.

Uansett, fint at dere allerede har snakket om det, da :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for språkdebatt. Har dere noen spørsmål angående sånt, så er ikke dette tråden å ta det opp i.

Irrlys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...