Gå til innhold

Norske kvinners undertøy skiller seg fra kvinner i resten av Europa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hest og rir hver dag, så string er ikke førstevalget da.. Bruker som regel boxer hver dag, men når jeg skal på fest/byen/date osv tar jeg på meg litt mer sexy undertøy :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Jeg foretrekker mest mulig hygienisk og komfortabelt undertøy til daglig. Ikke truser som desperat prøver å krype inn der sola aldri skinner, slik en del av de føles for meg. Dessuten er de mye greiere å vaske på kokvask enn det delikat undertøy er, så de finere plaggene sparer jeg heller til en spesiell anledning.

Endret av Raindrops
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med vanlige "anonyme" truser? Jeg hadde dødd gjentatte ganger med blonder og rumpe krypende taustumper nær underlivet mitt i hverdagen. Har dog et par sett her en plass nederst i skuffen når jeg skal leke sexy for kjæresten ved spesielle anledninger, men da er det snakk om maks en time med blonder som klør på rumpa mi før de er av og ute av livet mitt et par mnd til.



Anonymous poster hash: b518e...941
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, Zalando, nettbutikken jeg ikke har hørt om at noen shopper fra, unntatt her på KG.



Anonymous poster hash: 0e083...ea5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Troms, og det er utrolig mange feminine og fashion-glade kvinner her, egentlig. Men også mange sporty folk, selvfølgelig. :) er bare så mange mote-glade unge folk her, merker jeg. Jeg kler meg veldig "casual", men elsker sexy undertøy (blonder,string,osv.) Bruker svært sjelden boksere, kun når jeg skal sove eller trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg innrømmer glatt at jeg har skuffa full av boxere og hipstertruser, men da mest i sort og bare noen få i farger ala den der Bjørn Borg-trusa. De er behagelige, sitter godt og funker best i hverdagen. Til mer festlige anledninger går jeg i sorte hipsters i litt finere stoff og gjerne med litt blondedetaljer på. Kjæresten min bryr seg uansett døyten om blonderundertøy og vil helst ha meg splitter naken. Når verken jeg eller han får noe spesielt ut av det ser jeg ingen grunn til å gå med gnagende blonder oppi rumpesprekka dagen lang.

Endret av Ylvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha. Nei, nå ble jeg flau på vegne av landet. Hahahaha



Anonymous poster hash: c5f16...300
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine fargerike boxere brukes til trening. Kanskje vi er mer praktisk?

Anonymous poster hash: 01108...17a

Er det ikke pinlig med trusemerker som syntes i flere km omkrets på treningssenteret? :ler:

Da er jeg typisk norsk! Går sjeldent i g-string med mindre jeg skal på fest og sånt...

Noen timer på hesteryggen med g-string gjør noe med rumpa di :P

Har fortsatt gnagsår etter at jeg brukte en stram blondestring på sprangtrening. :(

Lærer aldri, men alt annet syntes jo igjennom ridebuksen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på hva man føler seg mest komfortabel selv. Jeg bruker sexy undertøy til spesielle anledninger og "hverdags"(jeg synes det ikke er ubehagelig med blonder og string da :P Men kjøper alltid i bomull, ikke syntetisk for det orker jeg ikke). Til trening og slikt så bruker jeg som regel litt mer vanlig undertøy og når jeg sover har jeg enkle hipstere/truser med blondekant som gjerne er i sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt gnagsår etter at jeg brukte en stram blondestring på sprangtrening. :(

Lærer aldri, men alt annet syntes jo igjennom ridebuksen. :P

Akkurat det bryr meg ikke :P Men en sprangtrening er ingenting, la ut på 5 timers barbak-tur i g-string jeg! Da klarte jeg faktisk ikke å gå etterpå :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier jo ikke så mye om hva folk egentlig bruker, men kun hvilken type undertøy som er kjøpt på nettet bruker. Kan ikke nødvendigvis generalisere dette til resten av Norges/Europas befolkning :)

Selv kjøper jeg stort sett kun bomullstruser fra h&m (helt enkle stringtruser som ikke er alt for "små"), så for meg stemmer det at jeg bruker veldig kjedelig undertøy :) hehe. Alt undertøy blir sexy på en sexy kropp ,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...