Gå til innhold

Norske kvinners undertøy skiller seg fra kvinner i resten av Europa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I denne artikkelen kan man lese at norske kvinner velger fargerike boxere som favoritt, mens i andre europeiske land velger de mer sexy undertøy. Til og med i Sverige. Dette basert på bestselgere i de forskjellige lands Zalando (nettbutikk). Hvorfor er forskjellene slik,tro?

http://24.no/mote/gjett-hvilken-truse-som-er-den-italienske-favoritten/

Anonymous poster hash: a586a...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine fargerike boxere brukes til trening. Kanskje vi er mer praktisk?



Anonymous poster hash: 01108...17a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Tja...De norske kvinnene har (på generell basis) en mindre feminin klesstil? Alle skal jo være så fryktelig casualle her til lands, så dette overrasker meg ikke noe særlig:p

Jeg bodde en periode i Asia, og der trakket kvinnene, gjennom gjørme og hva det måtte være, i høyhælte sko.

Jeg så iiingen kvinner trakke rundt i Nike Free f.eks:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...De norske kvinnene har (på generell basis) en mindre feminin klesstil? Alle skal jo være så fryktelig casualle her til lands, så dette overrasker meg ikke noe særlig:p

Jeg bodde en periode i Asia, og der trakket kvinnene, gjennom gjørme og hva det måtte være, i høyhælte sko.

Jeg så iiingen kvinner trakke rundt i Nike Free f.eks:)

Det samme tenker jeg.

Kvinner utenfor Norge kler seg generelt mer feminint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er jeg tydeligvis helt motsatt av norske kvinner, for jeg elsker skikkelig undertøy pg vil ikke bli sett død i en boksershorts - med mindre jeg låner en av kjæresten en søndag morgen, eller jeg "stjeler" en som han må stjele tilbake og så blir jeg ooooops helt naken ....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gud, så dårlig kildekritikk folk har.

Alle bestselger-trusene er fra Zalando sin oversikt?

Hvem er det som handler truser på Zalando i Norge? Er det et representativt utvalg?



Anonymous poster hash: 86075...2de
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det skyldes at norske kvinner ser på Zalando som en mindre bra nettbutikk, og at det derfor er litt spesielle kvinner som kjøper undertøy derfra. I andre land har de ikke samme standard som i Norge, så i deres øyne kjøper kanskje "vanlige" kvinner undertøy fra Zalando.

Tror det er vanligere blant norske kvinner å gå med fine truser enn med bjørn borg-boksere til vanlig.



Anonymous poster hash: e2a03...445
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Selv velger jeg komfor fremfor hva som kanskje ser lekkert ut. (Har en mann som også foretrekker å se meg med en typ boxer fremfor tanga)

"Finere" truser er som regel mye mer ubehagelig å gå med. Iallefall alle de jeg har prøvd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi norske kvinner generelt er mer maskuline regner jeg med og er oppmuntret til å ikke gjøre noe som helst for å se bra ut for en mann (er jo tross alt nedverdigende!).



Anonymous poster hash: 38f85...09d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg tydeligvis helt motsatt av norske kvinner, for jeg elsker skikkelig undertøy pg vil ikke bli sett død i en boksershorts - med mindre jeg låner en av kjæresten en søndag morgen, eller jeg "stjeler" en som han må stjele tilbake og så blir jeg ooooops helt naken ....

Samme her. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi norske kvinner generelt er mer maskuline regner jeg med og er oppmuntret til å ikke gjøre noe som helst for å se bra ut for en mann (er jo tross alt nedverdigende!).

Anonymous poster hash: 38f85...09d

Ja. Også bestiller vi hammer til å knuse testiklene på enhver mann vi erobrer, samtidig som vi bestiller disse mandige bokserne. Slenger gjerne på en nesehårklipper og runkeklut også jeg da, når jeg først er i gang med å shoppe. Er praktisk å slå flere fluer i én smekk *rap*

Anonymous poster hash: 33eb3...510

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi norske kvinner generelt er mer maskuline regner jeg med og er oppmuntret til å ikke gjøre noe som helst for å se bra ut for en mann (er jo tross alt nedverdigende!).

Anonymous poster hash: 38f85...09d

Jeg bruker kjoler, strømper og hofteholdere på nært sagt daglig basis. Allikevel har jeg altså sikkert nærmere 10 boxere i skuffen!

Anonymous poster hash: 01108...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kun matchende undertøysett i blonder eller penere microfiber i hverdagen.

De fargerike Love all-hipsterne mine bruker jeg på trening eller en lat søndagsmorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har aldri brukt boxershorts, men kan hende at vi har det så kaldt at vi vil ha litt mere plagg på rompen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke vise fram mitt til noen uansett, så da går jeg for komfort.

(og mange 'finere' truser er overraskende ubehagelige!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg typisk norsk! Går sjeldent i g-string med mindre jeg skal på fest og sånt...

Noen timer på hesteryggen med g-string gjør noe med rumpa di :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting gir meg mer lyst til å parkere ansiktet mitt mellom to rumpeballer enn kvinner i booty-shorts. Kilo og fasong spiller omtent ingen rolle, alle rumper ser bra ut i boxershorts.

Endret av nawuraM
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...