Gå til innhold

Hvorfor tenner damer på å bli slått og nedverdiget?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her.

Ser at jeg formulerte meg meg dårlig. At de fleste jenter liker det var feil å skrive.

Men at det er MANGE jenter som liker det er helt opplagt. Og jeg var ikke interessert i å høre fra alle dem som ikke tenner på det, men fra dem som faktisk gjør det. Det er garantert flere av dem også på dette forumet.

Anonymous poster hash: 8f2e1...7c4

Det er nok mange jenter som tenner på det. Det er også svært mange menn som tenner på det.

Om du klarer å formulere spørsmålet ditt mindre tendensiøst vil du nok få bedre svar. Åpningsposten din virker forutinntatt og fordomsfull, som om du er ute etter å provosere heller enn å faktisk lære noe.

Å leke med dominans og underkastelse er noe mange synes er spennende å leke med, både menn og kvinner. For de aller fleste handler det ikke om nedverdigelse, men spenningsforholdet som oppstår mellom makt og avmakt - det er pirrende å ikke helt vite hva som vil skje.

Anonymous poster hash: c6c22...567

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje fordi det rett og slett er så enkelt at mange rett og slett tenner på det?

Følelser som skam, å bli bestemt over og tilhørende endorfiner som kommer fra smerte, alle slike sterke emosjoner kan gjøre akten mere intens. Intens sex er veldig deilig, og alt som gjør den 'oppoverbakken' mot orgasme mere voldsom kan man da fint forstå at enkelte trakter etter :)

Ikke min kopp te, men de som liker det må da bare kjøre på, livet er deilig for alle som har mulighet til å velge/oppleve/søke/nyte/lære :)

Endret av xalo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "mange" ?

Jeg vil tippe at det ikke er mange som tenner på dette i forhold til hvor mange som har mer "tradisjonell" sex... Går man inn på antall av verdens befolkning og ser på et isolert tall hvor man liker bdsm i en eller annen form vil man kunne si mange... Noen som vet om det faktisk finnes tall på dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja, dette lurer jeg litt på.

Det virker som om de fleste damer elsker å bli spanket og slått i en viss grad i seksuell sammenheng. Gjerne med elementer av tvang og makt.

Hvorfor er det slik?

Anonymous poster hash: 8f2e1...7c4

dette tenningsmønsteret har ingenting med kjønn å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette tenningsmønsteret har ingenting med kjønn å gjøre.

Nettopp.

Er bi og det er faktisk helt klart flest menn som tenner på å bli sjefet med. Så deg handler ikke om at kvinner er underdanige, tror bare mange er lei av veldig "pusete" sex. Liker begge deler jeg, å bli holdt fast/klort/dratt i håret er veldig vanlig å tenne på og trenger ikke handle om underkastelse. De fleste (etter min erfaring) går faktisk begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en mann som nærmest ba meg om å klappe til han under akten... Ble helt sjokkert. Han var liksom DEN tøffingen også viste det seg at han egentlig var helt passiv og fløtepus...

Noe av det værste jeg har vært med på! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Jeg liker å bli slått og tenner på tvang og mangel på kontroll, men jeg har ingen følelse av nedverdigelse omkring det i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ENORM forskjell på å frivillig gi fra seg kontroll i en begrenset periode og det å være under noens kontroll hele tiden. Det er tross alt et valg og noe man vet man kan avslutte.

Sex er jo noe delvis dyrisk som spiller på instinkter, lyster, lyder, lukt. Det handler ikke så mye om rasjonalitet men om å ha nytelse. Man kan slippe seg løs, koble seg fri fra bekymringer og tanker.

Om man er vant til å måtte ha kontroll på ting i hverdagen ser jeg for meg at det handler litt om å slippe dette og la mannen få styre. La seg rive med, kjenne hans lyst og seksualitet. Vite at du kan stole helt på ham.

Selvsagt er det ikke slik for alle, men for de som liker at mannen tar kontroll på denne måten. Det er også derfor utrolig viktig at man har seksuell kjemi for å ha virkelig god sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...