Gjest made4u Skrevet 6. desember 2013 #61 Skrevet 6. desember 2013 1. Hvor gammel er du? Svar: 42 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Svar: Ved å ha en fornuftig tidsfordeling for hvor mye jeg prioriterer tid til diverse, tid sammen med henne, tid sammen med venner og familie, alenetid og tid til å dyrke interesser etc. 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Svar: Jeg håper og tror det.4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svar: Opplevd at eks har vært utro mens vi var sammen og har vært utro selv også en gang, liker ikke utroskap og ser på det som usunt for alle forhold. Jeg er av den mening at et godt forhold ikke fører til utroskap, er man utro så er man i feil forhold. 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Svar: Om hun er rik eller ikke, samt har utdanning eller ei er irrelevant for min del. Dog må jenta være intelligent samt ha muligheter i livet heller enn begrensninger. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar: Hvis jeg er inspirert så vekker jenta utrolig mange følelser i meg. Nå vet jeg ikke hvordan jeg er sammenlignet med andre, men forelsker jeg meg i ei så er det en altoppslukende følelse den jenta umulig kan overse hos meg. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: Jeg ønsker meg ei med sunne verdier og som er jordnær, ei som deler de samme tradisjoner og verdier som meg. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Svar: Balanse mellom oss på diverse plan og forståelse for hverandre, samt at vi har de samme grunnsynene hva gjelder dd viktigste verdiene. 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Svar: Utadvendt av natur men i noen sammenhenger også innadvendt av praktiske årsaker (dårlig hørsel) eller når jeg ikke bryr meg om noe. 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Svar: Først og fremst bidra for forholdet/familien så vi får det best mulig, altså må vi bygge opp noe sammen og ta grep sammen for å nå dit vi vil. Dernest får vi prioritere fritiden og gjøre lystbetonte ting sammen og med andre men også hvær for oss. Det handler om å gripe dagene og gjøre det beste ut av dem for å søke lykken. 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her Svar: En inkluderende jente er hva jeg ønsker meg, ei som er åpen og ærlig og som det er mulig å bli sterkt knyttet til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå