Gå til innhold

Single menn. Spørsmål!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lyst til å stille dere noen spørsmål og blir veldig glad for svar :) Hvis det er noe dere ikke orker eller vil svare på så er også det helt i orden. At du ikke enda har møtt "kjæresten din" blir automatisk tatt i betrakning, men dette er ikke spørsmål om sjekking og ONS, helst det seriøse (dating og forhold), og du er ferdig med tidligere forhold. Forklar gjerne utdypende for spørsmålene er forenklet, men svar gjerne også bare kort og konkret.

1. Hvor gammel er du?

Svar:

2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold?

Svar:

3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste?

Svar:

4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap?

Svar:

5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste?

Svar:

6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke?

Svar:

7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter).

Svar:

8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne?

Svar:

9. Er du innadvendt eller utadvendt?

Svar:

10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda)

Svar:

11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her :)

Svar:

Anonymous poster hash: 47976...0be
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spent :lur:

Anonymous poster hash: 23b37...5e8
  • Liker 1
Skrevet

C`mon guys! :)

Anonymous poster hash: e96c4...3d9
  • Liker 3
Skrevet

:helen::helen::helen::helen:

Hvor er dere? :rope:

:fnise:

Anonymous poster hash: 34630...e0b
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er også spent! Vil også se noen svar :danse:

• Liker 1
Skrevet

1. 16

2. Ved å være sosial?

3. Ja

4. Unødvendig, fyller et behov du allerede får fra din kjæreste/kone. Ødelegger tillit også.

5. At hun gjør det hun vil, at hun ikke er redd for å drømme stort.

6. Ja, når jeg møter en jeg får kontakt med kan jeg være ganske romantisk.

7. En som ser det morsomme i alle situasjoner uansett, en som også er sunn ved å trene og spise bra. Hun må også være litt søt og førtete selv noen ganger, og like å gjøre nye ting.

8. At vi kan gjøre ting sammen, og rett og slett ha lyst til å være med hverandre.

9. Kommer ann på situasjonen, jeg er ikke en men tar heller å bytte når det trengs.

10. Turer i skogen, noen filmkvelder på sofaen, kanskje til og med å dra noe sted på ferien sammen også.

11. Kjemien skal være der.

Anonymous poster hash: d813b...dfa

• Liker 2
Skrevet

1. Hvor gammel er du?

Svar: 26

Svar: Har ikke noe stort sosialt behov men regner med at det sosiale blir bra med dama, kamerater og skole/jobb.

Svar: Jepp

Svar: Ganske uaktuelt. Om det skal bli nødvendig så blir jeg ferdig med det forholdet jeg har før det neste, ass.

5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste?

Svar: Burde ha ambisjoner men ingen andre krav. Ikke være psykisk ustabil, det er det eneste.

Svar: Ja er romantisk når det føles naturlig. Hvorfor? Er ikke de fleste menn litt mer romantisk enn kvinner da? Haha.

7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter).

Svar: Varm, søt, sexy, feminin, lett å spøke med, ja-jente som blir med på begivenheter (fjellturer, reiser, konserter osv), sterke og fine holdninger. Tar vare på seg selv og helsen sin, men ikke redd for å ta en øl innimellom, så må være litt avslappet til det. Intelligent.

8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne?

Svar: Et forhold med respekt, tillit, ærlighet, humor (må tåle erting og terging) og intelligens.

Svar: Både og

10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda)

Svar: Timeplanen består av sex

11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her :)

Svar: Nei jeg vet ikke hva jeg skal si her. "Jeg trenger ingen hushjelp, men jeg kjøper nye sokker hele tiden fordi jeg ikke finner sokkene mine."

Anonymous poster hash: 23b37...5e8
  • Liker 5
Skrevet

Har lyst til å stille dere noen spørsmål og blir veldig glad for svar :) Hvis det er noe dere ikke orker eller vil svare på så er også det helt i orden. At du ikke enda har møtt "kjæresten din" blir automatisk tatt i betrakning, men dette er ikke spørsmål om sjekking og ONS, helst det seriøse (dating og forhold), og du er ferdig med tidligere forhold. Forklar gjerne utdypende for spørsmålene er forenklet, men svar gjerne også bare kort og konkret.

1. Hvor gammel er du?

Svar:

29

Svar:

Aktiv innen sport og musikk.

Svar:

Har ikke noe ønske om å gå bak ryggen på en fremtidig kjæreste å være utro. Om så vil jeg gjøre det slutt først.

Svar:

Har aldri vært utro eller blitt utsatt for det. Men ville blitt sint og voldelig mot den mannen som evt. knulla dama mi om så skjedde.

Svar:

At hun klarer seg selv økonomisk og ikke gjør min økonomi dårligere. Mener hun bør være beskjeftiget med noe enten jobb eller skole da det vil bli kjedelig å være med ei som ikke gjør noenting.

Svar:

Er jeg vel. Liker romantiske restauranter og blomster og bier.

Svar:

Jenter som er individualistiske og som tenker selv. Som tar egne avgjørelser på bakgrunn av hva hun mener er riktig og ikke hva som gjør henne mest populær hos de rette folka. Det er sjelden jeg møter ei slik en, men de finnes. Jenter er ofte for kollektivt orientert og for opptatt av å bli likt.

Svar:

God sex og masse kos. Gode samtaler. Reise på turer sammen.

Svar:

Kan være begge deler. Avhenger av folka jeg er med.Er normalt innadvendt når jeg kommer inn i en etablert gjeng der jeg ikke kjenner mange godt. Er utadvendt når jeg er med folk jeg kjenner godt og liker godt. Er utadvendt med folk jeg møter alene og ikke kjenner.

Svar:

Ha masse sex. Reise og se verden.

Svar:

Selvtenkende, glad i sex, ikke for opptatt av annerkjennelse fra andre. Ikke være som synes synd på seg selv hele tiden og fortelle hvor vanskelig og kjipt alt er. Må ha "can do will do spirit". Ellers bør hun være god med menneskene rundt seg. Ikke grave seg ned av litt motsand og stå opp for seg selv.

Anonymous poster hash: 38843...088

• Liker 3
Skrevet

1. Hvor gammel er du?

Svar: 29.

Svar: Jeg er en sosial og omgjengelig person, så regner med at det blir dekket på flere måter, både gjennom kjæresten, hennes og mine venner, familie, kolleger på jobb etc :)

Svar: Ja.

Svar: Har ingen erfaringer med utroskap, verken egen eller fra partner.

Svar: Ingen spesifikke krav her, men det gjør ikke noe om hun har mål og ambisjoner. Høres sikkert kjedelig ut, men det viktigste er at man har noe felles i bunn. Sjansen er kanskje litt større med noen som har en felles bakgrunn. Greit om hun har fast arbeid som hun trives med.

Svar: Er kanskje romantisk med tanke på at jeg liker å finne på ting som kan gjøre kjæresten glad. Synes også det kan være fint med romantiske settinger uten å bli utilpass eller synes det blir rart.

Svar: En søt, varm og livsglad jente, som har humor og et positivt grunnsyn. Som gleder seg over både små ting i hverdagen og gode tradisjoner som jul og 17.mai. Er oppegående og kan diskutere, gjerne med glimt i øyet. Kan like både sofaen og skiløypa. Positivt om hun er glad i dyr.

Svar: Her er det back to basics; kjemi, åpenhet, ærlighet, humor, tid til hverandre.

Svar: Kan være forsiktig i noen settinger, men er også sosial og glad i å prate.

Svar: Vil gjerne trives ilag med å lage mat, se filmer/serier, gå på ski om vinteren, være med venner.

Oppleve reiser sammen, har mange plasser jeg gjerne skulle besøkt.

Svar: Det idelle ville jo vært å møte noen som var lik nok til at vi trives ilag, og ulik nok til at vi kan utfordre og utfylle hverandre :)

• Liker 4
Skrevet

:rodmer:

Skrevet

1. Hvor gammel er du?

Svar: 34

Svar: Jeg har ett lavt behov for å være sosial i forhold til mange andre mennesker og trives i eget selvskap, men ville ha vært med henne, familien min og hennes (alt etter hennes ønske) og spedd på med litt hobby relaterte ting

Svar: Definitivt

Svar: Har heldigvis ingen erfaring med det

Svar: Jeg ville i utgangspunktet ikke ha noen krav til noen av delene, oppegående og interessant kan man være uavhengig av bakgrunn, men jeg skal vel være ærlig å si at jeg hadde håpet at man sammen ikke akkurat hadde måte lide økonomisk selv om jeg bestemt ikke er materialistisk av meg som person. Jeg hadde satt mer pris på likheter gjennom felles interesser fremfor utdanning for eksempel.

Svar: Hvor romantisk jeg ville ha vært eller blitt kommer alt annpå hvor vellykket forholdet hadde utartet seg, men jeg ser på meg selv som en person som kan kalles "romantisk anlagt" i mangel av ett bedre ord.

Svar: Jeg ville definitivt ha passet best i sammen med en jente som hadde vært mer av den stille rolige typen, og setter pris på tankefulle jenter. Hadde vært en klar fordel om hun ikke hadde vært materialistisk, å ha det godt er en ting men å konstant streve etter mer når man har det godt ville for meg ha vært for slitsomt, ville heller brukt energien på andre ting.

Svar: At man kan være seg selv, og få utvikle den delen av personligheten sin som står sterkt selv om man aldri hadde møttes i tillegg til å vokse på de erfaringene man gjør sammen i livet. I tillegg hadde jeg håpet på ordnet økonomi og at vi begge hadde hatt gode forhold til vår egen og den andres familie dersom det ønskelig eller lar seg gjøre.

At jeg hadde vært klar over at hun hadde visst at jeg alltid ville gjøre det jeg kunne for å være tilstede for henne emosjonelt hadde betydd utrolig mye for meg, og forhåpentligvis hun det samme for meg.

Til slutt at man måtte være innforstått med hver sin "alene-tid" og at forholdet ikke ville ha vært for klenget, hvertfall over lang tid.

Svar: Jeg er definitivt innadvent, men kan overraske personer jeg slipper innpå meg men da mest på tomannshånd.

Svar: Gått mange turer, trent litt sammen, hørt på mye god musikk/konserter samt fordypet meg i film og litteratur sammen med henne, lese bøker parallelt osv.

Svar: Med tanke på overnevnte svar hadde det vært viktig for meg at hun ville ha en interesse for literatur og film som jeg er opptatt av, det hadde betydd mye for meg at vi hvertfall hadde hatt noenlunde lik smak og kunne snakke om mediene på den måten, med tilhørende krangler selvfølgelig. Ellers at hun ville ha vært uredd å diskutere det meste meg med også det som hadde plaget henne med meg, jeg er en veldig god lytter som en stille mann og liker reflekterte mennesker, spesielt på tomannshånd.

• Liker 1
Skrevet

Fine dere er, alle sammen :jepp:

• Liker 1
Skrevet

1. Hvor gammel er du?

Svar: 31

Svar: Har svært lite sosialt behov, og det er viktig at en evt. kjæreste har forståelse for det.

Svar: Ja

Svar: At det aldri er helt svart-hvitt.

Svar: Ingen.

Svar: Nei. Får brekningsfornemmelser av romantikk.

Svar: Ei med beina på jorda, som har levd litt og som ikke lar seg sjokkere så lett.

Svar: Et hvor man gir hverandre rom, og ikke søker å bestemme over hverandre. Mest mulig like holdninger og verdier slik at det blir minst mulig "møtes på midten" - opplegg.

Svar: Er utadvendt når jeg gidder.

Svar: Se på filmer, lese bøker, spille data- og brettspill. Rolige, normale ting som jeg ville gjort med kompisene mine. Gå på konserter.

Svar:Det eneste "kravet" jeg har er at hun må være en genuint liberal person i sjela si. Resten får man ta som det kommer.

Anonymous poster hash: 2f7f7...ab5

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Denne har jeg lyst å svare på, men først skal jeg spise middag.

:)

Skrevet

1. Hvor gammel er du?

20

Har ikke så stort sosialt behov, men har nesten ubegrenset kapasitet (jo mer jo bedre), så det går nok greit uansett

Ja, hvis ikke annet er avtalt (f.eks trekant).

Tanker: Uaktuelt og uakseptabelt. Automatisk brudd.

Må kunne forsørge seg selv. At hun tjener mer enn meg er et stort minus fordi jeg anser hjernen min som min sterkeste side, og jeg vill helst ikke være sammen noen som er bedre enn meg i det jeg er best på.

Nei. Er ikke min stil.

Feminint utseende med maskulin personlighet (spesielt interesser)

At man er venner i tillegg til å være kjærester. At man kan dele hverandres venner.

Innadvendt

Man må ha minst én felles interesse, utenom å spise middag og se på tv-serier. Mine to største interesser er trening og spill, så får håpe det er et overlapp der.

Ingen barn, nå eller i fremtiden.

Mistenker at jeg har den styggeste lista i tråden her.

Anonymous poster hash: b6e3d...797

Skrevet

1. Hvor gammel er du?

Svar: 29.

Svar: Jeg er en sosial og omgjengelig person, så regner med at det blir dekket på flere måter, både gjennom kjæresten, hennes og mine venner, familie, kolleger på jobb etc :)

Svar: Ja.

Svar: Har ingen erfaringer med utroskap, verken egen eller fra partner.

Svar: Ingen spesifikke krav her, men det gjør ikke noe om hun har mål og ambisjoner. Høres sikkert kjedelig ut, men det viktigste er at man har noe felles i bunn. Sjansen er kanskje litt større med noen som har en felles bakgrunn. Greit om hun har fast arbeid som hun trives med.

Svar: Er kanskje romantisk med tanke på at jeg liker å finne på ting som kan gjøre kjæresten glad. Synes også det kan være fint med romantiske settinger uten å bli utilpass eller synes det blir rart.

Svar: En søt, varm og livsglad jente, som har humor og et positivt grunnsyn. Som gleder seg over både små ting i hverdagen og gode tradisjoner som jul og 17.mai. Er oppegående og kan diskutere, gjerne med glimt i øyet. Kan like både sofaen og skiløypa. Positivt om hun er glad i dyr.

Svar: Her er det back to basics; kjemi, åpenhet, ærlighet, humor, tid til hverandre.

Svar: Kan være forsiktig i noen settinger, men er også sosial og glad i å prate.

Svar: Vil gjerne trives ilag med å lage mat, se filmer/serier, gå på ski om vinteren, være med venner.

Oppleve reiser sammen, har mange plasser jeg gjerne skulle besøkt.

Svar: Det idelle ville jo vært å møte noen som var lik nok til at vi trives ilag, og ulik nok til at vi kan utfordre og utfylle hverandre :)

du høres ut som en fin fyr

• Liker 6
Skrevet

du høres ut som en fin fyr

Takk, hyggelig å høre :)

Skrevet

1. Hvor gammel er du?

Svar: 30

Svar: Jeg har ikke så sterke sosiale behov.

Svar: Ja!

Svar: Hater det, men er villig å gi personen en sjanse om situasjonen tilbø det.

Svar: Jeg hadde satt pris på om at hun var selvstendig med tanke med økonomien. Men uansett så spiller det ikke så stor rolle, bare hun er trofast :)

Svar: Jeg vil si at jeg er romantisk. Hadde likt å gjøre småting på hverdagene, bare for å vise at jeg setter pris på henne.

Svar: Rolige jenter som har gjort seg ferdig med å dra på fylla hver helg, men heller tar seg en tur på byen med venninner(venner) en gang i blant.

Svar: God kommunikasjon og gjensidig respekt.

Svar: Innadvendt.

Svar: Hva jeg ville ha funnet på? Jeg ville da prøvd å sett om vi hadde noen felles interesser eller kanskje prøvd ut noe nytt som min bedre halvdel likte.

Vet ikke om jeg forstod spm riktig.

Svar: Empatisk, selvstendig, mystisk og litt distrè.

Anonymous poster hash: f1a51...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...