AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #41 Skrevet 19. november 2013 1. Hvor gammel er du? 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Svar: ja 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svar: helt uakseptabelt. 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Svar: Det er uviktig. Er ikke typen som tenker på slikt. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar: Ja, det tror jeg. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: "Girl-next-door". Lettere å fortelle hva jeg ikke ser etter. Jeg ser ikke etter (sorry stigmatiseringen) damer som ikke har noe hobbyer. Damer som er veldig opptatt av utseende og hvor det meste i livet handler om hva som går på tv. Damer som er opptatt av fasade. Damer som ikke har noen hobbyer og sitter og ser på tv dagen lang. Dramaqueens. Hun må ha noe hun brenner for. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Svar: Et bra forhold er et forhold hvor begge kan styrke hverandre. Hvor vi stoler på hverandre og være den andres viktigste støttespiller. 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Svar: utadvendt 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Svar: Jeg håper hun er ganske sporty som meg. Slik at mye av våre turer blir i forbindelse med utendørsaktiviteter. (langrenn, fjelltur, løping osv). Samt mye reising. Anonymous poster hash: 72b3b...b56
andy capp Skrevet 19. november 2013 #42 Skrevet 19. november 2013 Har lyst til å stille dere noen spørsmål og blir veldig glad for svar Hvis det er noe dere ikke orker eller vil svare på så er også det helt i orden. At du ikke enda har møtt "kjæresten din" blir automatisk tatt i betrakning, men dette er ikke spørsmål om sjekking og ONS, helst det seriøse (dating og forhold), og du er ferdig med tidligere forhold. Forklar gjerne utdypende for spørsmålene er forenklet, men svar gjerne også bare kort og konkret. 1. Hvor gammel er du? Svar: 37 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Svar: På samme måte som i dag, ser ingen grunn til å endre på måten jeg omgår de rundt meg pr i dag bare fordi jeg får meg kjæreste. Vil fortsatt ha mer enn nok tid til henne. 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Svar: Så klart 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svar: Utilgivelig 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Svar: Spiller liten rolle så lenge hun klarer seg selv. Stiller ikke store krav til det materielle for egen del, så hvorfor skulle jeg det i forhold til en kjæreste. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar: Kommer an på hva du mener med romantisk. Dersom du med det spør om jeg kjøper blomster og andre gaver i hytt og pine, så nei. Dersom du derimot spør om jeg er romantisk i hverdagen, så ja. Jeg er opptatt av de små tingene, alltid gjøre mitt beste for å gjøre hverdagen lett og morsom for henne, de små ordene og handlingene som betyr så mye mer enn alt hva penger kan kjøpe. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: Godt spørsmål. Har opplevd å falle for svært forskjellige damer, så der er det ganske åpent. Faller vel ofte for de små detaljene som gjør at hun skiller seg litt ut fra mengden, men akkurat hva det er kan variere mye fra dame til dame. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Svar: Vi må så klart ha ganske likt menneskesyn og verdigrunnlag, vi må kommunisere godt. Åpenhet og ærlighet betyr mye for meg og er en forutsetning. I tillegg er det viktig å kunne nyte stillheten sammen. 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Svar: Ingen av delene, det nærmeste jeg kommer er vel en utadvendt introvert. 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Svar: Stiller ikke de store kravene, dette er et punkt som løser seg av seg selv dersom det andre klaffer. Kan være alt fra fotturer i fjellet, weekendturer, storbyferie, egentlig hva som helst... 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her Svar: Anonymous poster hash: 47976...0be
Lagbugdc Skrevet 19. november 2013 #43 Skrevet 19. november 2013 åneei, jeg får bare utbetalt 19.995,- Jeg går ikke konkret etter akkurat 20000kr, får du 16 eller 18k så er det greit.
Gjest iGirl Skrevet 19. november 2013 #44 Skrevet 19. november 2013 Jeg går ikke konkret etter akkurat 20000kr, får du 16 eller 18k så er det greit. phew
Charmander Skrevet 19. november 2013 #45 Skrevet 19. november 2013 1. Hvor gammel er du? Svar: 26 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Svar: Både i jobb, er student per dd, men kommer ende opp i et yrke der jeg nok må delta i middager og liknende med kunder. Ellers vil det bli med henne & begge parters venner og familie. 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Svar: Ja 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svar: Ingen erfaringer med det, men det er såklart uhørt. 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Svar: Jeg har egentlig ikke noe stor mening om det så lenge hun jobber med noe hun trives med. Om hun mistrives så vil det jo automatisk gå utover begge parter vil jeg anta. Lønn er ikke så veldig viktig. Når det er sagt så skader det ikke om hun har ambisjoner eller er opptatt av karriere. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar: Ja det kan jeg være. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: En jente som er klar over at man må gi og ta for at et forhold skal fungere optimalt, snill, jentete, ikke sjalu eller for sjefete, lett å kommunisere med. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Svar: At man kan gjøre aktiviteter sammen og at man ikke tilbringer hver kveld i sofaen. Litt som bestevenner kanskje. 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Svar: Begge deler, klarer meg alene, men foretrekker selskap. 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Svar: Reise, Sex, Se film, Spise på restauranter sammen, 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her Svar: At hun har rimelig orden på livet, at hun enten er i utdannelse eller i jobb.
kristian82 Skrevet 19. november 2013 #46 Skrevet 19. november 2013 (endret) Har lyst til å stille dere noen spørsmål og blir veldig glad for svar Hvis det er noe dere ikke orker eller vil svare på så er også det helt i orden. At du ikke enda har møtt "kjæresten din" blir automatisk tatt i betrakning, men dette er ikke spørsmål om sjekking og ONS, helst det seriøse (dating og forhold), og du er ferdig med tidligere forhold. Forklar gjerne utdypende for spørsmålene er forenklet, men svar gjerne også bare kort og konkret. 1. Hvor gammel er du? Svar: 31 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Svar: Beholder mine interesser og aktiviteter, samtidig som man gjøre sosiale ting sammen. 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Svar: Seff. 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svar: Heldigvis ikke opplevd det eller vært utro selv. Et svart-hvitt område for min del. Har man en kjæreste er man trofast, vil man være med andre gjør man det slutt først. 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Svar: Det er ikke områder som har noen betydning i valg av partner. Hun kan være lege eller ufør. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar: Ja. Det er vel naturlig at man er det om man først finner the special one. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: Liker best jenter jeg oppfatter som søte og gode. Matcher bedre med en litt sjenert hjemmekjær frøken vs en danse-på-bordet-globetrotter. En med bra humor og som klarer å være uhøytidelig og åpne seg opp når man blir kjent. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Svar: Et forhold hvor man kan stole 100% på den andre og vite at den andre er ens nærmeste. Ha det fint sammen i hverdagen osv. og også ønske/like mye av de samme tingene. 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Svar: Depends on the day. 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Svar: Hmm, det kan vel være alt mulig. 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her Svar: Hun må tenke tålig likt som meg på noen områder - forhold, sex osv. og ha en grei sunn fornuft. Anonymous poster hash: 47976...0be Endret 19. november 2013 av kristian82
Charmander Skrevet 19. november 2013 #48 Skrevet 19. november 2013 la oss bli kjent Nå vet jo du litt om meg så... ;-) Hyggelig første post iallefall.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #49 Skrevet 23. november 2013 1. Hvor gammel er du? Svar: 38 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Svar: Jeg er veldig opptatt av at vi begge bør/skal ha omgang med venner/familie/kanskje ha en hobby/etc, slik at en får nye impulser og erfaringer en kan ta med seg inn i forholdet. Tror en fort kan "kjøre seg fast" hvis en bare skal sitte hjemme og holde lanke eller bare finne på ting alene uten andre mennesker. Men kjærestetid er selvfølgelig viktigst 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Svar: Selvfølgelig! 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svar: Totalt uaktuelt! Kunne ALDRI i livet vært utro, og forventer akkurat samme policy fra jenta. Ble utsatt for utroskap for 10 år siden, som svei! Har aldri vært på tanken om å være utro selv. For meg er utroskap = Brudd! 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Svar: Er ikke materialistisk av meg og penger betyr egentlig ingen verdens ting. Men at hun har en viss inntekt er selvfølgelig en kjempefordel, trass i at jeg selv har en ordna økonomi med egen eiendom og fast jobb. Hvorvidt hun har utdanning eller ikke er uviktig, er ikke det som spiller noen rolle for meg og kjærligheten til jenta mi. Men det er bra om hun har et visst nivå av ambisjoner jobbmessig slik at framtida vår blir mer forutsigbar. Ønsker selvfølgelig at hun har et ønske om å realisere seg selv, og hvis hun ønsker det, gjerne ta etterutdanning/utdanning. Å være sammen med ei tiltaksløs og lat frøken ser jeg helst at jeg slipper. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar: Jepp Men har vansker med å være romantisk når det har vært for mye sutring og klaging og lite god feedback når jeg forsøker så godt jeg kan med å bidra i hjemmet og hverdagen. Det finnes faktisk ikke perfekte mennesker/kjærester, vi må kunne godta at vi har feil og skavanker begge parter. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: Jeg er veldig kresen og faller for ofte for "vakre" jenter, som er nøye med utseende og klær, og synes det er helmax at jenta tar vare på seg selv. Men selvopptatte og selvsentrerte som sminker seg noe voldsomt og som gjerne reklamerer for sine store pupper og flotte kropp når vi er ute blant folk, liker jeg ikke. Vær mer enn gjerne vakker og pen, men ikke la det bli en oppgave å få andre mannfolk til å sikle etter deg. Naturlig er best - fake er direkte turn off for min del. Jenta bør dessuten ha sjarm, humor og gjerne være litt uhøytidelig. Og pene jenter uten "innhold" mellom ørene er uintr for meg. Så intelligens og gjerne bein i nesa er selvfølgelig fine greier Når det er sagt så har jeg ingen konkret kravsliste på hvordan jenta SKAL se ut. Lyshåra, rødhåra eller mørk for den del, heller (for) brede hofter enn ingen hofter, slank eller noen kilo ekstra, heller små pupper enn implantat... de få jentene jeg har vært forelska i har faktisk vært ganske så ulike når det er snakk om utseende. Når alt kommer til at så er det personligheten og de menneskelige egenskapene som er viktigst. Et bra utseende er egentlig intet annet enn en bonus, og en valk eller 10 spiller ingen rolle. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Svar: Gjensidig respekt for hverandre, og en forståelse for vi ikke er feilfrie noen av oss. VIKTIG! Det, sammen med å vise at en bryr seg og at en er glade i hverandre er suksessfaktor. Jenta mi skal kunne stole på at jeg er der når hun trenger meg, og det samme gjelder selvfølgelig for meg når jeg har bølgedaler. Jeg har også nevnt kjærestetid, som jeg synes er veldig viktig. Temposamfunnet kan fort rasere et forhold, og da er det viktig at en setter av tid til kjæresten slik at en ikke skusler bort og glemmer egenskapene som en ble forelska i = Kommunikasjon 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Svar: Midt på treet. Setter stor pris på alenetid, men ser viktigheten av å sosialisere seg. 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Svar: Egentlig helt håpløst å forutsi, men gjerne sette av tid til å reise bort sammen. Hva med en hotellweekend, i Paris feks ? 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her Svar: Kommer faktisk ikke på noe akkurat nå. Må nesten treffe ei først, så får jeg ta ei vurdering da. Er egentlig ikke noe fasit på spørsmålet Anonymous poster hash: 190d9...6cd
Tøytigern Skrevet 23. november 2013 #50 Skrevet 23. november 2013 Er dette en masteroppgave? Eller NSA?
Solbærsaft Skrevet 23. november 2013 #51 Skrevet 23. november 2013 1. Hvor gammel er du? Svar: 29. 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Svar: Jeg er en sosial og omgjengelig person, så regner med at det blir dekket på flere måter, både gjennom kjæresten, hennes og mine venner, familie, kolleger på jobb etc 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Svar: Ja. 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svar: Har ingen erfaringer med utroskap, verken egen eller fra partner. 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Svar: Ingen spesifikke krav her, men det gjør ikke noe om hun har mål og ambisjoner. Høres sikkert kjedelig ut, men det viktigste er at man har noe felles i bunn. Sjansen er kanskje litt større med noen som har en felles bakgrunn. Greit om hun har fast arbeid som hun trives med. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar: Er kanskje romantisk med tanke på at jeg liker å finne på ting som kan gjøre kjæresten glad. Synes også det kan være fint med romantiske settinger uten å bli utilpass eller synes det blir rart. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: En søt, varm og livsglad jente, som har humor og et positivt grunnsyn. Som gleder seg over både små ting i hverdagen og gode tradisjoner som jul og 17.mai. Er oppegående og kan diskutere, gjerne med glimt i øyet. Kan like både sofaen og skiløypa. Positivt om hun er glad i dyr. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Svar: Her er det back to basics; kjemi, åpenhet, ærlighet, humor, tid til hverandre. 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Svar: Kan være forsiktig i noen settinger, men er også sosial og glad i å prate. 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Svar: Vil gjerne trives ilag med å lage mat, se filmer/serier, gå på ski om vinteren, være med venner. Oppleve reiser sammen, har mange plasser jeg gjerne skulle besøkt. 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her Svar: Det idelle ville jo vært å møte noenlunde. som var lik nok til at vi trives ilag, og ulik nok til at vi kan utfordre og utfylle hverandre Vil du være kjæresten min? 1
Sabeltannn Skrevet 23. november 2013 #52 Skrevet 23. november 2013 Har lyst til å stille dere noen spørsmål og blir veldig glad for svar Hvis det er noe dere ikke orker eller vil svare på så er også det helt i orden. At du ikke enda har møtt "kjæresten din" blir automatisk tatt i betrakning, men dette er ikke spørsmål om sjekking og ONS, helst det seriøse (dating og forhold), og du er ferdig med tidligere forhold. Forklar gjerne utdypende for spørsmålene er forenklet, men svar gjerne også bare kort og konkret. 1. Hvor gammel er du? Svar: 23 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Svar: Er med venner, jobb, blir kjent med hennes venner og familie. 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Svar: Ja. 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svar: Uakseptabelt. 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Svar: En jobb hun trives med, et levelig lønnsnivå og utdanning høyere enn videregående. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar: Ja. Jeg liker å overraske når hun minst forventer det / når hun trenger det. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: En som er aktiv. Ikke nødvendig vis en som "elsker" turer i skog og mark osv, men en som liker å finne på noe istedet for kun å gjøre det samme gamle hver dag. Hun er sosial og har en god vennekrets, men ikke hypersosial som stiller ut livet sitt i sosiale medier og fremstiller alt som perfekt. Hun har selvinnsikt og står for sine meninger. At hun tåler at jeg stiller krav til henne, samtidig som hun stiller krav til meg. Gjensidig respekt og evnen til å kommunisere, både når ting er bra og dårlig. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Svar: Man gjør ting sammen, tuller med hverandre, har sunne diskusjoner, respekterer at begge trenger alenetid, kommuniserer godt, fornuftig pengebruk. 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Svar: Utadvent, 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Svar: Trene sammen, se filmer, gå på teater, prøve nye typer ferier, gå på restauranter, lange frokoster, slappe av, listen kan være lang 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her Svar: Anonymous poster hash: 47976...0be
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #53 Skrevet 23. november 2013 Hørtes ut som jeg er drømmedama di ;-) hehe1. Hvor gammel er du? Svar: 32 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Svar: Med partner, venner samt å treffe nye mennesker. 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Svar: Ja, selvsagt. 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svar: Ingen erfaringer. Utroskap er jo svært ødeleggende for forhold og jeg vil i grunn ikke vite av det. Om det ikke er nok i den relasjonen man står i så bør man heller ikke være i den. 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Svar: Ingen krav til dette. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar: Litt kanskje.. Å gjøre små ting i hverdagen og vise at man setter pris på hverandre gjør jo en forskjell. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: Vanskelig å beskrive. Humor og intelligens er viktig. Også at det er en varm og god tone. Liker vel kanskje dem som tenker litt dypere og som er litt "annerledes". 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Svar: Når man støtter hverandre og har masse tillit. Å kunne gi og ta og utfylle hverandres behov. Hva som skal til er vel å kunne føle seg elsket og at all den kjærligheten man gir blir tatt godt i mot. 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Svar: Mest innadvendt. 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Svar: Er vel åpen for mye her. Reise på turer på hytte og med telt. Gå i skogen, henge med venner, ta et lite partaj her og der, kose i armkroken, ut og spise litt. Mange andre ting som sikkert kan tas med forsåvidt. Handler jo om å bli kjent med hverandre og prøve ut ting og se hva man faktisk liker å gjøre sammen. 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her Svar: Lite krav sånn generelt sett. Må vel være ei som kan vise følelser på en god måte. Vise omsorg og kjærlighet. Være glad i dyr. Glad i natur gjerne. Smart og funderende på verden og dets mennesker. Ei som kan utfordre og bli utfordret slik at begge utvikler seg videre. Anonymous poster hash: e96c4...3d9
JamesHardy Skrevet 23. november 2013 #54 Skrevet 23. november 2013 Hørtes ut som jeg er drømmedama di ;-) heheAnonymous poster hash: e96c4...3d9 Weeee! Var det jeg visste! Du fins!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #55 Skrevet 23. november 2013 Har lyst til å stille dere noen spørsmål og blir veldig glad for svar Hvis det er noe dere ikke orker eller vil svare på så er også det helt i orden. At du ikke enda har møtt "kjæresten din" blir automatisk tatt i betrakning, men dette er ikke spørsmål om sjekking og ONS, helst det seriøse (dating og forhold), og du er ferdig med tidligere forhold. Forklar gjerne utdypende for spørsmålene er forenklet, men svar gjerne også bare kort og konkret. 1. Hvor gammel er du? Svar: 23 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Svar: På samme måte som før 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Svar: Forhåpentligvis nei 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svar: Syns monogami er unaturlig, å mener man skal kunne ha sex med hvem man vil 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Svar: Irrelevant, hva hun interesser seg for er viktigere. Må være hjemmeværende mens barna er små. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar: Ja, jeg liker å gjøre store ting ut av små ting 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: Open minded, nysgjerrig, spontan, samme verdens syn som meg. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Svar: At en tilfredsstiller hverandre, slik en vil bli tilfredsstilt 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Svar: Begge deler 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Svar: Oppleve verden 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her Svar: Anonymous poster hash: 47976...0be Anonymous poster hash: 3a8cc...a9c
Gjest iGirl Skrevet 23. november 2013 #56 Skrevet 23. november 2013 Vil du være kjæresten min? Vet du hva ?! Jeg tenkte faktisk på DEG når jeg kommenterte at @Vaffel virker som en flott fyr ! MUST BE FAITH ! 1
Gjest JakeGreen Skrevet 30. november 2013 #57 Skrevet 30. november 2013 Kom på at jeg hadde glemt av denne, men jeg har lyst å svare på den og nå har jeg tid før jeg drar ut. 1. Hvor gammel er du? 29. 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Jeg er en enslig ulv, så mine sosiale behov er beskjedne, så lenge jeg kommer meg ut blant folk hver dag og får tatt noen telefonsamtaler med mine nærmeste. Trenger tid for meg selv, men skal nok få plass til en kjæreste også, så sant hun ikke tar for mye plass. 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Utvilsomt. Kan ikke en gang se for meg et scenario hvor noe annet skulle skje. 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Har ikke opplevd det og har heller ikke vært det. Har nulltoleranse for det. Tviler veldig sterkt på at jeg kunne tilgitt det. Har en kamerat som har vært det to ganger og jeg synes egentlig det er helt forferdelig. 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Så lenge hun ikke er avhengig av meg for å overleve, så bryr jeg meg ikke om lønn. Jeg liker jenter som er nysgjerrige på verden rundt seg, på meg, på seg selv og livet generelt. Jenter som liker å lære nye ting og utvikle seg, akkurat slik jeg selv liker. Ser gjerne at hun har en høyere utdannelse, men det er på ingen måte et krav i seg selv. Det er ikke sånn det fungerer. Men, om hun har en jobb hun ikke liker og tvinger seg gjennom livet, så er hun nok ikke min type. Samme om hun ser på Paradise Hotel og liker å kollapse foran TV'en hver eneste kveld. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Forrige høns jeg lå med sa at jeg ikke er det og at jeg er en skikkelig drittsekk, men hun lo når hun sa det og sa at hun synes jeg er en bra fyr og lurer på hvorfor jeg er singel? Vi er gode venner, så jeg kan ikke ha vært så forferdelig. Men hun sa også at hun trodde jeg holdt tilbake for å ikke såre henne. Før den kommentaren har jeg alltid sett på meg selv som romantisk. Jeg har i hvert fall lyst til å være det. Trodde jeg var det. Kanskje ikke. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Hun er snill. Ikke bare med meg, men med alle rundt seg. Glad. Ser lyst på livet. Liker livet. Har lyst til å leve. Liker å elske. Elsker. Er beruset av kåtskap. Godt humør. Kjemi er vel litt udefinerbart, men jeg tror det er viktig at hun ikke tar seg selv eller livet forøvrig så altfor høytidelig. Samtidig har hun en sårbar side og usikkerheter som hun viser til meg. Jeg tror det er viktig for å få en god kontakt. Å ikke holde noe tilbake. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? At vi har tillit til hverandre og kan være oss selv rundt hverandre? 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Jeg er som sagt en enslig ulv, men jeg er også utadvendt. Er egentlig glad i mennesker. Har lyst til å hjelpe andre om jeg kan. Jeg har for eksempel blitt kjent med kantinedamen på skolen og får gratis mat med henne flere ganger i uken. Ser ikke at noen andre snakker med henne. Tror hun liker meg. Har blitt kjent med mange ukjente folk på treningssenteret. Slår gjerne av en prat med noen for litt overfladisk small-talk om jeg er i humør til det. Er ikke redd for å ta kontakt med fremmede mennesker og har null sosial angst, men det er ikke alltid andre mennesker interesserer meg så veldig. I kveld sitter jeg alene og drikker, noe som var litt spontant fordi jeg har eksamen på mandag, men jeg håper at jeg skal få meg et ligg i kveld om jeg møter noen som er interessante ute på byen. Har eksamen på mandag, så det hadde vært fint å koblet av litt. Vel, jeg kobler av nå også og om jeg ikke får meg noe i kveld er det også greit. 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Ha sex? Ha sex en gang til? Sove sammen? Snakke sammen? Lage egg og bacon til henne? Koke kaffe til henne? Se på at hun spiser frokost? Lage middag til henne? Ta henne med på middag? Gå på fjellet. Reise. Ut i naturen. Gå på cafeer. Kle henne opp i et kort skjørt og vise henne frem til alle jeg møter. Bli bedre kjent med henne. Finne ut alt om henne. Ha sex med henne en gang til. 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her Jeg har mange preferanser, men jeg vet ikke om jeg har noen krav foruten det jeg har skrevet hittil. Det er litt udefinerbart, men jeg vet når jeg liker noen. Det er dessverre svært sjeldent det skjer. Jeg merker at det skal utrolig mye til for at jeg får følelser for noen og får lyst til at de skal være kjæresten min. Skulle egentlig ønske det ikke var sånn. Det var enklere før. Tror jeg har blitt mer kald. Jeg likte noen for litt tilbake, men det var visst ikke gjensidig og det gjorde meg bare mer distansert. For all del, jeg er ikke bitter på noen måte. Jeg nyter fortsatt kvinners selskap og synes dere er vidunderlige stort sett. Jeg merker bare at det er vanskelig for meg å nå det punktet hvor jeg tenker at hun der har jeg lyst å være sammen med. Men jeg har lyst til å oppleve kjærligheten. Akkurat nå er det mer spennende og risikabelt enn det jeg planlegger i kveld.
Gjest JakeGreen Skrevet 30. november 2013 #58 Skrevet 30. november 2013 Lytt til min venn, Jahn Teigen: http://www.youtube.com/watch?v=sir2xLSU5Bk Signing off. 00:33. Off into the night. Kanskje er dette mitt siste innlegg her. Kanskje ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #59 Skrevet 30. november 2013 Lytt til min venn, Jahn Teigen: Signing off. 00:33. Off into the night. Kanskje er dette mitt siste innlegg her. Kanskje ikke. Lykke til, JG!Anonymous poster hash: f471b...259
Gjest JakeGreen Skrevet 5. desember 2013 #60 Skrevet 5. desember 2013 Lykke til, JG!Anonymous poster hash: f471b...259 Takk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå