waco Skrevet 16. november 2013 #21 Skrevet 16. november 2013 (endret) Har lyst til å stille dere noen spørsmål og blir veldig glad for svar Hvis det er noe dere ikke orker eller vil svare på så er også det helt i orden. At du ikke enda har møtt "kjæresten din" blir automatisk tatt i betrakning, men dette er ikke spørsmål om sjekking og ONS, helst det seriøse (dating og forhold), og du er ferdig med tidligere forhold. Forklar gjerne utdypende for spørsmålene er forenklet, men svar gjerne også bare kort og konkret. 1. Hvor gammel er du? Svar: Trettisyv. 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Svar: Sitte på kvinneguiden og løse verdensproblemer. 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Svar: Ja fordi jeg har vært det i de forrige. 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svar: jeg liker ikke utroskap eller bedrageri. Utroskap er veldig slitsomt, en som er utro må bruke hele sin energi på å ikke bli avslørt. Dessuten er utroe mennesker ulykkelige mennesker. De velger å være kåte på noen de ikke er sammen med, - og det gjør alle mennesker ganske så triste og ganske så ulykkelige. Lykke er ærlighet, trofasthet og det å være lojal mot hverandre i vanskelige stunder. 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Svar: Hun må selv være fornøyd med sin egen lønn. Utakknemlige mennesker eller damer som aldri blir fornøyde kan gå et annet sted. Greit å lide av plink pike syndromet, - men da må du også være så vennlig å forklare hvorfor det er så viktig for deg å være best! Og bedre enn alle andre! 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar: Romantikk er veldig skadelig for hele menneskeheten. Det er romantiseringen av mennesket som har skadet mennesket, - ønsket om romantikk kan få mennesker til å gjøre veldig dårlige valg. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: Jeg ser etter den takknemlige jenta som er lykkelig av det hun selv har og ikke tenker så mye på hva alle andre har. Som alle vet så eksisterer det ikke slike damer. Det er derfor sånne jenter blir et fantasiobjekt som ikke finnes i virkeligheten. I virkeligheten blir kvinner lykkelige av å shoppe, forbruke, - være penere enn venninnene sine, - få det hun vil ha, - aldri begrense seg, - overdrive, - ha for mye, - helst ha så mye at andre blir misunnelige henne, - først da er en kvinne lykkelig! 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Svar: Hun skal være avslappet, rolig, ikke drikke alkohol og ellers le mye. 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Svar: Begge deler. Alt til sin tid. 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Svar: Reise til et fattig land for å se hvor rike vi er her hjemme. 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her Svar: Som sagt så finnes ikke den jenta jeg ser etter. =( En pen jente som ikke håner som er styggere enn seg selv? En jente som ikke har som sitt aller høyeste ønske å være mer attraktiv enn sine venninner? En kvinne som er der i motgang? En jente som føler at hun har fått gaver og har nok ting? Finnes slike kvinner? Jeg tror ikke det dessverre. Kvinner som klarer å begrense seg! Kvinner som ikke vil bruke skattepenger på tull, men som heller sparer til en regnerværsdag. En kvinne som føler at hun har nok klær, en kvinne som føler at hun eier nok! En som ikke følger moten, - en som synes hun er penere uten sminke enn med sminke, - en som liker å bli kjent med en mann før hun forelsker seg... Enda mindre sannsynlig at hun finnes... Endret 16. november 2013 av waco
lillsunshine Skrevet 16. november 2013 #22 Skrevet 16. november 2013 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: Jeg ser etter den takknemlige jenta som er lykkelig av det hun selv har og ikke tenker så mye på hva alle andre har. Som alle vet så eksisterer det ikke slike damer. Det er derfor sånne jenter blir et fantasiobjekt som ikke finnes i virkeligheten. I virkeligheten blir kvinner lykkelige av å shoppe, forbruke, - være penere enn venninnene sine, - få det hun vil ha, - aldri begrense seg, - overdrive, - ha for mye, - helst ha så mye at andre blir misunnelige henne, - først da er en kvinne lykkelig! Jeg kjenner meg ikke igjen i utsagnet i det hele tatt. Hverken hos meg eller hos mine veninner. Tror bare du vanker i feil miljø altså. Kanskje du må ta deg en tur på bygda der ofte andre verdier blir satt pris på. 1
waco Skrevet 16. november 2013 #23 Skrevet 16. november 2013 Jeg kjenner meg ikke igjen i utsagnet i det hele tatt. Hverken hos meg eller hos mine veninner. Tror bare du vanker i feil miljø altså. Kanskje du må ta deg en tur på bygda der ofte andre verdier blir satt pris på. så du mener dere finnes i virkeligheten og ikke bare er et fantasiobjekt? Hmm, bra. Forresten la jeg til siste spørsmål som jeg ikke så først. Der utfyller jeg litt.
lillsunshine Skrevet 16. november 2013 #24 Skrevet 16. november 2013 så du mener dere finnes i virkeligheten og ikke bare er et fantasiobjekt? Hmm, bra. Forresten la jeg til siste spørsmål som jeg ikke så først. Der utfyller jeg litt. At det finnes kvinner som ikke bare er opptatt av materialistisk lykke og som ikke bruker energien sin på å sammenligne seg med andre kvinner? Ja, jeg mener det finnes en del av dem. Jeg har vokst opp med å sette pris på andre ting: Blant anna lykken i naturestetikk, og kunne bestige en fjelltopp, drive med aktiviteter utendørs, nyte god mat, nyte god litteratur eller god musikk, og nyte hverandres selskap. Det tror jeg mange gjør.
waco Skrevet 16. november 2013 #25 Skrevet 16. november 2013 (endret) At det finnes kvinner som ikke bare er opptatt av materialistisk lykke og som ikke bruker energien sin på å sammenligne seg med andre kvinner? Ja, jeg mener det finnes en del av dem. Jeg har vokst opp med å sette pris på andre ting: Blant anna lykken i naturestetikk, og kunne bestige en fjelltopp, drive med aktiviteter utendørs, nyte god mat, nyte god litteratur eller god musikk, og nyte hverandres selskap. Det tror jeg mange gjør. Hmmm. Er det sånn det er utenfor byområdene? Ønsker ikke alle jenter fra bygda seg å komme til byen for å komme på tv? Endret 16. november 2013 av waco
lillsunshine Skrevet 16. november 2013 #26 Skrevet 16. november 2013 Hmmm. Er det sånn det er utenfor byområdene? Ønsker ikke alle jenter fra bygda seg å komme til byen for å komme på tv? Jeg regner med at du ikke er seriøs. Du får ta deg en tur på bygda og spørre da 1
waco Skrevet 16. november 2013 #27 Skrevet 16. november 2013 Jeg regner med at du ikke er seriøs. Du får ta deg en tur på bygda og spørre da Ja jeg var litt tullete. =) Selvsagt vet jeg jo at det finnes kvinner som har andre verdier enn det å være penest, - rikest og det å ha flest mulige ting. Bare det at du i detalj påpeker selvsagtheter gjør at jeg blir litt ertete. Men for å være litt alvorlig, - er ikke ett av problemene på bygda at jentene drar til byen? De er ikke fornøyde med bygda slik menn er fornøyd med bygda, - er de det? Og da er man jo like langt er man ikke? For eksempel, jeg ønsker å finne meg en dame som er fornøyd, - drar jeg til bygda, så er det jo bare masse damer som vil dra til byen?
lillsunshine Skrevet 16. november 2013 #28 Skrevet 16. november 2013 Ja jeg var litt tullete. =) Selvsagt vet jeg jo at det finnes kvinner som har andre verdier enn det å være penest, - rikest og det å ha flest mulige ting. Bare det at du i detalj påpeker selvsagtheter gjør at jeg blir litt ertete. Men for å være litt alvorlig, - er ikke ett av problemene på bygda at jentene drar til byen? De er ikke fornøyde med bygda slik menn er fornøyd med bygda, - er de det? Og da er man jo like langt er man ikke? For eksempel, jeg ønsker å finne meg en dame som er fornøyd, - drar jeg til bygda, så er det jo bare masse damer som vil dra til byen? Jeg og venner ønsker hovudsaklig å flytte tilbake til bygd etter endt utdanning. Det er vel vanlig og helt nødvendig å flytte til en by for å studere. Det er som er utfordringa med bygda er at det ikke finnes jobb til en etter endt utdanning, og da blir det jo gjerne byen. Både jeg og venninne mine er enige om at det er deilig å bo i byen nå, men tenker at når vi blir eldre har vi lyst til å flytte tilbake til bygda såfremt det er jobb å få, og slik tror jeg mange tenker. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #29 Skrevet 16. november 2013 Svar 1. Hvor gammel er du? Svar: 21 år 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Svar: Usikker 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Svar: Ja 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svar: Ingen opplevelser eller erfaringer rundt det. Har lite sans for utroskap generelt 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Svar: Trenger at hun kan ta vare på seg selv økonomisk. Ikke noe mer 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar: Både og. Er ganske nerdete og har kanskje en annen oppfatning om hva som er romantisk :D 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: Liker aktive jenter som er smånerdete og interessert i nye konsepter. Er svært glad i jenter som er selvstendige og nyskjerrig på livet. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Svar: Et godt forhold består av mye tillit, åpenhet og frihet i forholdet til å utvikle seg selv samtidig som å utvikle forholdet 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Svar: Mest innadvent 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Svar: Utendørsaktiviteter (skogtur, hyttetur, trening, etc.) og sofakosing (videospilling, sofakos, etc.). Er åpen for det meste så setter ikke følgende som et krav for aktiviteter 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her Svar: Det føles vanskelig å sette direkte krav på en fremtidlige kjæreste. Jeg ønsker bare at vi vil kunne være i stand til å koble på et dypere nivå :D Turnus og trening tar så mye tid slik at jeg ikke rekker å gjøre så mye sosialt utenom dessverre : / Anonymous poster hash: 8938a...a1c
waco Skrevet 16. november 2013 #30 Skrevet 16. november 2013 (endret) Jeg og venner ønsker hovudsaklig å flytte tilbake til bygd etter endt utdanning. Det er vel vanlig og helt nødvendig å flytte til en by for å studere. Det er som er utfordringa med bygda er at det ikke finnes jobb til en etter endt utdanning, og da blir det jo gjerne byen. Både jeg og venninne mine er enige om at det er deilig å bo i byen nå, men tenker at når vi blir eldre har vi lyst til å flytte tilbake til bygda såfremt det er jobb å få, og slik tror jeg mange tenker. Man skulle dratt til bygda for å starte opp arbeidsplasser. Men tilbake til det vi snakker om, - jeg har et spørsmål til deg, - hva forhindrer egentlig jenter med gode holdninger og gode verdier og å få dårlige verdier og dårlige holdninger etter at de har bodd i byen en stund? Greit å unngå press ute på bygda, men er kvinner sterke nok til å avslå press i byen, - eller vil dere over tid adoptere de dårlige holdningene og de dårlige verdiene fra innfødte by-jenter? Endret 16. november 2013 av waco
Gjest Sagarmatha Skrevet 16. november 2013 #31 Skrevet 16. november 2013 1. Hvor gammel er du? Svar: 32 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Svar: Ved å omgåes mennesker jeg bryr meg om. 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Svar: Selvsagt. 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svar: Det tar langt tid å komme over. 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Svar: Jeg trodde bare det var Sammordna Opptak som stilte slike krav.? 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar: Vet ikke, flørter lite med meg selv, men det er godt å gi og å få oppmerksomhet fra den du er glad i. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: Selvstendige kvinner som tørr å si i fra hva hun mener og vil, som har levd på godt og vondt, og som erkjenner verdien av å dele både sorg og glede med sin partner. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Svar: At man er trygg, at man slipper å spille en rolle eller et spill, og at man kan kommunisere sammen. 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Svar: Veksler periodevis mellom begge. 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Svar: Mest mulig eventyr, og minst mulig konformitet. Jeg vil le masse. 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her Svar: Har ingen systematiske preferanser eller krav, men jeg har bitt meg merke at alle kvinner jeg har falt for både har fått meg til å le, men også ler av mine forsøk på morsomheter. Det føles alltid godt. Anonymous poster hash: 47976...0be 2
Gjest Daenerys Skrevet 17. november 2013 #32 Skrevet 17. november 2013 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker, samt svar til disse innleggene. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #33 Skrevet 17. november 2013 1. Hvor gammel er du? Svar: 21 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Svar: Er ikke så fryktelig sosial av meg, men da blir det vel stort sett med hun, venner, familie og jobb. 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Svar: Ja, hvorfor være i et forhold ellers? 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svar: Det kan jeg aldri være 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Svar: Det er ingen krav til det, men det vil jo være positivt for meg om de har mye skolegang, god jobb og høy lønn. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar: Ja, tror det. Med den riktige så. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: Liker de som er lette å prate med, har felles interesser, snille og hyggelige, rolige, gir meg et smil i ny og ne og spesielt at hun som regel er med meg på ting når jeg spør. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Svar: Er sosiale med hverandre, ingen ting i mot å tilbringe en kveld i lag, liker sex, ingen utroskap, kommer godt overens med familien min (kan tilbringe en uke i ferien der i ferien og slikt ) 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Svar: Spørst hva situasjon, med fremmede er jeg ofte innadvent, med de jeg kjenner utadvent. 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Svar: Ute å spise, det kjærester gjør, film, kanskje konsert, ferie osv. 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her Svar: Liker ikke helt det at de har barn fra før, blir så mye stress og kjas. Anonymous poster hash: 68868...692
robert90 Skrevet 17. november 2013 #34 Skrevet 17. november 2013 1) 23 4) har ingen erfaringer rundt utroskap, men det er i utgangspunktet uakseptabelt hos en fremtidig partner. selv om jeg nok kunne funnet på å være tilgivende dersom jeg viste at det var den rette. 5) har egentlig ikke noen spesielle krav rundt utdanning eller jobb. når det er sagt er jeg i jobb selv og hadde sotte pris på om hun hadde jobb eller snart var ferdig med utdannelse. generelt sett bør folk få gjøre hva de vil når det kommer til dette, men jeg håper jeg slipper å forsørge henne i årevis. 6) jeg kan nok være romantisk, liker å vise at jeg sitter pris på jenten 7) jeg er på utskikk etter en jente som er litt tak i som kan kan ta i et tak uten å være redd for å få skit under neglene. jeg liker naturlig pene jenter, som kan være fine uten syke mengder sminke, og som føler seg komfortabel med utsenede sitt uten plastiske opprasjoner og den slags. jeg kan være litt sjenert og forsiktig selv så en utadvendt jente setter jeg veldig pris på hun trenger ikke å være noe treningsfreak men grod fast i sofaen funker ikke heller. 9) jeg ser nok på meg selv som litt forsiktig. har blitt skuffet før så det er alltid en liten frykt for at det skal skje igjen, men jeg er ikke helt redd for å prate heller.
lillsunshine Skrevet 17. november 2013 #35 Skrevet 17. november 2013 (endret) Man skulle dratt til bygda for å starte opp arbeidsplasser. Men tilbake til det vi snakker om, - jeg har et spørsmål til deg, - hva forhindrer egentlig jenter med gode holdninger og gode verdier og å få dårlige verdier og dårlige holdninger etter at de har bodd i byen en stund? Greit å unngå press ute på bygda, men er kvinner sterke nok til å avslå press i byen, - eller vil dere over tid adoptere de dårlige holdningene og de dårlige verdiene fra innfødte by-jenter? Det vet jeg ikke. Jeg kjenner meg ikke igjen i dette du beskriver, jeg opplever ikke noe press i byen, så jeg kan ikke svare. Men nå blir dette veldig avsporing fra tråden her, du kan jo kanskje opprette en egen tråd og se om du får noen svar på dette. Endret 17. november 2013 av lillsunshine
Lagbugdc Skrevet 19. november 2013 #36 Skrevet 19. november 2013 1. Hvor gammel er du? 21 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Jeg er en person som trives godt med eget selskap, men har kompiser som trenger meg til å få ut deres "randomness". Men har jeg hatt ei dame, så har det mest sannsynlig at hun fylte opp tomrommet i hverdagen. 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Ja, jeg har dessverre opplevd at min biologiske far har vært utro mot min mor, den følelsen vil jeg ikke gi til fremtidige kjæreste. 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svaret er det samme som Spm 3. 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? At hun er ferdig med videregående skole er et must for meg, og at hun har arbeid hvor lønnen er på 20000+ etter skatt, slik at vi kan spare til eventuelt reiser og andre utgifter. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg er ikke romantisk, fordi jeg ikke har vært forelsket i noen og vet ikke hvordan det å være romantisk. Men hvis romantisk er å gi gaver til familien og venner så er jeg litt. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Jeg har lyst på ei som har masse energi og utadvent slik at vi kan verbal krangler hverdag og det ender opp med het sex. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Ærlighet og samspill på diverse post, samarbeid og felles økonomi. Det er det som anser viktig for meg. 9. Er du innadvendt eller utadvendt? UTADVENT! 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Jeg håper hun liker lange kjøreturer til forskjellige land i europa, gå på kino, spis ute. 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her JA, hun må ha ps3 med gta 5 pg ha lært å spenn klutch
Botch Skrevet 19. november 2013 #37 Skrevet 19. november 2013 (endret) . Endret 1. desember 2013 av Botch
JamesHardy Skrevet 19. november 2013 #38 Skrevet 19. november 2013 1. Hvor gammel er du? Svar: 32 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Svar: Med partner, venner samt å treffe nye mennesker. 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Svar: Ja, selvsagt. 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svar: Ingen erfaringer. Utroskap er jo svært ødeleggende for forhold og jeg vil i grunn ikke vite av det. Om det ikke er nok i den relasjonen man står i så bør man heller ikke være i den. 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Svar: Ingen krav til dette. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar: Litt kanskje.. Å gjøre små ting i hverdagen og vise at man setter pris på hverandre gjør jo en forskjell. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Svar: Vanskelig å beskrive. Humor og intelligens er viktig. Også at det er en varm og god tone. Liker vel kanskje dem som tenker litt dypere og som er litt "annerledes". 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Svar: Når man støtter hverandre og har masse tillit. Å kunne gi og ta og utfylle hverandres behov. Hva som skal til er vel å kunne føle seg elsket og at all den kjærligheten man gir blir tatt godt i mot. 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Svar: Mest innadvendt. 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Svar: Er vel åpen for mye her. Reise på turer på hytte og med telt. Gå i skogen, henge med venner, ta et lite partaj her og der, kose i armkroken, ut og spise litt. Mange andre ting som sikkert kan tas med forsåvidt. Handler jo om å bli kjent med hverandre og prøve ut ting og se hva man faktisk liker å gjøre sammen. 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her Svar: Lite krav sånn generelt sett. Må vel være ei som kan vise følelser på en god måte. Vise omsorg og kjærlighet. Være glad i dyr. Glad i natur gjerne. Smart og funderende på verden og dets mennesker. Ei som kan utfordre og bli utfordret slik at begge utvikler seg videre.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #39 Skrevet 19. november 2013 Har lyst til å stille dere noen spørsmål og blir veldig glad for svar Hvis det er noe dere ikke orker eller vil svare på så er også det helt i orden. At du ikke enda har møtt "kjæresten din" blir automatisk tatt i betrakning, men dette er ikke spørsmål om sjekking og ONS, helst det seriøse (dating og forhold), og du er ferdig med tidligere forhold. Forklar gjerne utdypende for spørsmålene er forenklet, men svar gjerne også bare kort og konkret. 1. Hvor gammel er du? 25 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Whaaat? Forstår virkelig ikke spørsmålet? Hvorfan jeg skal holde meg sosial når jeg en gang kommer i et forhold? Slik jeg gjør idag? Bare at jeg må bruke mer tid på en evt. kjæreste. 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Ja 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Ingen erfaringer (verken fra min side eller partners). Er en uting på lik linje med dyreplageri(omtrent) 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? Ingen. Hun må kunne forsørge seg selv økonomisk (i den grad at jeg ikke må ned i levestandard pga. henne). Utdanning er ikke viktig, men hun må ha mer en fjær i skallen. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Nei. Jeg er for usikker på meg selv til å kunne gjøre romantiske ting uten å føle meg teit. Jeg synes også det er teit, så vet ikke. En middag med lys og roser går greit, men dikt og lange brev og utbrodering av følelser er uaktuelt. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Litt for vanskelig spørsmål. De fleste typer passer meg så lenge forskjellige kvaliteter er tilstede. Humor er nr1! Jeg liker å le, og jeg liker å spøke. Jeg er ikke noe stor fan av "partygirls", for jeg er ikke noen stor festløve selv. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Jeg har ekstremt lite krav. Jeg er glad i å sitte på pc'en noen timer her og der. Jeg kan godt ta meg av all matlaging, men da får "du" vaske klær f.eks. Utover det vet jeg faktisk ikke. Jeg er enda ung og har ikke vært i mange seriøse forhold. Jeg er veldig enkel av meg, ikke vær slem så ordner deg seg. 9. Er du innadvendt eller utadvendt? Jeg er egentlig veldig sjenert, men har med årene lært meg til å være utadvendt selv om dette er ekstremt ubehagelig. 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) vet ikke. Jeg er den typen som sitter alene helt til noen finner på noe med meg. Tar lite iniativ, men sier heller aldri nei når jeg blir spurt. Så er avhenging av at kjæresten vil gjøre noe, hvis ikke er jeg mer enn fornøyd med å lese bok, tv, pc. 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her jeg må synes at hun er attraktiv og hun kan ikke være "dum". Det må være omløp i hodet, ellers vil det aldri vare. har kansje ikke fremstilt meg selv som veldig oppegående her, men jeg liker å kunne diskutere politikk og histore med folk, og da må den jeg deler livet mitt kunne gjøre det med meg. Anonymous poster hash: 47976...0be Anonymous poster hash: 0bf1d...54c
Gjest iGirl Skrevet 19. november 2013 #40 Skrevet 19. november 2013 1. Hvor gammel er du? 21 2. Hvordan metter du ditt sosiale behov i ditt fremtidlige forhold? Jeg er en person som trives godt med eget selskap, men har kompiser som trenger meg til å få ut deres "randomness". Men har jeg hatt ei dame, så har det mest sannsynlig at hun fylte opp tomrommet i hverdagen. 3. Er du monogam med din fremtidlige kjæreste? Ja, jeg har dessverre opplevd at min biologiske far har vært utro mot min mor, den følelsen vil jeg ikke gi til fremtidige kjæreste. 4. Hva er dine erfaringer/tanker om utroskap? Svaret er det samme som Spm 3. 5. Hva er kravene dine med tanke på skole, jobb, lønn hos din fremtidlige kjæreste? At hun er ferdig med videregående skole er et must for meg, og at hun har arbeid hvor lønnen er på 20000+ etter skatt, slik at vi kan spare til eventuelt reiser og andre utgifter. 6. Er du romantisk? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg er ikke romantisk, fordi jeg ikke har vært forelsket i noen og vet ikke hvordan det å være romantisk. Men hvis romantisk er å gi gaver til familien og venner så er jeg litt. 7. Hva slags type jente/kvinne passer for deg og hvorfor? Personlighetsmessig og kjemi. (Hva du ser etter). Jeg har lyst på ei som har masse energi og utadvent slik at vi kan verbal krangler hverdag og det ender opp med het sex. 8. Hva er et godt forhold for deg? Hva skal til for at du og din fremtidlige kjæreste har det fint i dine øyne? Ærlighet og samspill på diverse post, samarbeid og felles økonomi. Det er det som anser viktig for meg. 9. Er du innadvendt eller utadvendt? UTADVENT! 10. Hva vil dere finne på, du og din fremtidlige kjæreste? (sett fra ditt perspektiv uten å ha møtt henne enda) Jeg håper hun liker lange kjøreturer til forskjellige land i europa, gå på kino, spis ute. 11. Har du ellers noen krav til din fremtidlige kjæreste, tanker rundt det eller noe mer utdypende å si så kan du skrive det her JA, hun må ha ps3 med gta 5 pg ha lært å spenn klutch åneei, jeg får bare utbetalt 19.995,-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå