Gå til innhold

Er det normalt å ikke ville ha sex med enkelte etnisiteter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen burde tipse Sverige om denne problemstillingen. Jeg tror "rasistiske sex-preferanser" kan bli en hit der borte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg forøvrig er mer kultur"rasist" enn etnisitet"rasist" all den tid jeg for eksempel kan finne en norsk eller en amerikansk asiat/afrikaner tiltrekkende i enkelte tilfeller, men så og si aldri har merket klibring i klitten over en som er fra diverse kulturer/land og bærer preg av dette. Det er jo nok av skjønne adopterte mørke i Norge, så det er vel det fellesstrekket som trekker for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger her å ikke si hvilken farge min hud er, fordi det kan være det samme. For meg er etnisitet ikke så viktig i sosiale sammenhenger, men føler ofte at jeg ikke kunne hat sex med enkelte på grunn av deres bakgrunn. Ikke fordi jeg ikke liker dem som person, men fordi jeg ikke syns de er attraktiv. Jeg ser ikke på det som rasistisk, fordi det er ikke noe man kontrollerer, og mennesker er jo kjent for å være homogene. Men la oss nå si at jeg er mørk da, og så vil jeg ikke ha sex med en asiater. Eller jeg er hvit, men jeg vil ikke ha sex med mørke?

Er dette normalt? Jeg har venner av alle typer farger, men det er enkelte jeg ikke greier å syntes attraktiv. :(

Anonymous poster hash: 45adc...19d

Det er vel verdens mest naturlig (og ærlige sak) at smaken avgjør hvem man vil ha sex med. Har man da en smak som gjør at man ikke tiltrekkes av afrikanere så er jo det en ærlig sak. Har ikke noe med rasisme å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg velger her å ikke si hvilken farge min hud er, fordi det kan være det samme. For meg er etnisitet ikke så viktig i sosiale sammenhenger, men føler ofte at jeg ikke kunne hat sex med enkelte på grunn av deres bakgrunn. Ikke fordi jeg ikke liker dem som person, men fordi jeg ikke syns de er attraktiv. Jeg ser ikke på det som rasistisk, fordi det er ikke noe man kontrollerer, og mennesker er jo kjent for å være homogene. Men la oss nå si at jeg er mørk da, og så vil jeg ikke ha sex med en asiater. Eller jeg er hvit, men jeg vil ikke ha sex med mørke?

Er dette normalt? Jeg har venner av alle typer farger, men det er enkelte jeg ikke greier å syntes attraktiv. :(

Anonymous poster hash: 45adc...19d

er ikke rasistisk å ikke tenne på folk. Du kan jo ikke styre det. Jeg tror det er normalt for mange å ha det slik faktisk.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner egentlig kun hvite menn seksuelt attraktive, med enkelte unntak, men jeg er ikke rasist av den grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg finner egentlig kun hvite menn seksuelt attraktive, med enkelte unntak, men jeg er ikke rasist av den grunn.

ikke noe galt i det. Er ingen som kaller svarte rasistiske fordi de kun vil ha andre svarte.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så glad der er mange pene og vakre jenter uansett hudfarge og etnisitet, verden ville være et tristere sted uten

Endret av Apis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er halvt asiatisk og kunne ikke tenke meg å gjøre noe sånt med en asiatisk mann eller noen andre etnisiteter enn europeisk type tror jeg. Men kan tenke meg at jeg kunne bli tiltrukket til blandinger som halvt asiatiske menn om de er høye feks eller andre blandinger med europeisk og en annen etnisitet. Kvart afrikanere kunne kanskje gått. Men har aldri datet blandede menn, sikkert fordi det er overvekt av nord europeere i min omgangskrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe rasistisk over det. For min del tiltrekkes jeg kun av nordiske menn, alt annet er ikke noe for meg. Såre enkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...