Gå til innhold

Er det normalt å ikke ville ha sex med enkelte etnisiteter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg velger her å ikke si hvilken farge min hud er, fordi det kan være det samme. For meg er etnisitet ikke så viktig i sosiale sammenhenger, men føler ofte at jeg ikke kunne hat sex med enkelte på grunn av deres bakgrunn. Ikke fordi jeg ikke liker dem som person, men fordi jeg ikke syns de er attraktiv. Jeg ser ikke på det som rasistisk, fordi det er ikke noe man kontrollerer, og mennesker er jo kjent for å være homogene. Men la oss nå si at jeg er mørk da, og så vil jeg ikke ha sex med en asiater. Eller jeg er hvit, men jeg vil ikke ha sex med mørke?

Er dette normalt? Jeg har venner av alle typer farger, men det er enkelte jeg ikke greier å syntes attraktiv. :(



Anonymous poster hash: 45adc...19d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rasisme ute tvil eller omsvøp når det er enkelte man ikke kan ha sex med ut fra deres etnisitet.

Å ikke ville ha sex fordi det mangler tiltrekning til en person er noe ganske annet enn å ikke kunne føle tiltrekning på grunn av vedkommendes etnisitet. Kan man ikke det er det rasistisk motiverte psykologiske faktorer i bildet.



Anonymous poster hash: 728ca...fe2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo fordi at det er et utsene man ikke er vandt til. Hvis man er en hvit person fra bygda i Norge hvor det bare er hvite, eller fra en Afrikansk landsby hvor det bare er mørke, så er jo man vandt til en type menneske.

Altså... jeg... TS... er IKKE rasist. Overhode ikke. Og det er nettopp derfor jeg lurer på hvor normalt dette er. Jeg er fult bevisst over at det er enkelte etinisiteter jeg ikke har noe attraktiv følelse over... og jeg skammer meg over det, enda jeg vet at jeg ikke kan noe for det. Det er ikke noe man har kontroll over.

På samme måte som at det er mange av samme etnisitet man ikke syns er attraktiv i det hele tatt. Men jeg vet at det er mange som har samme etnisitet som jeg syns er attraktiv. Men det er en etnisitet jeg ikke syns er attraktiv... eller jeg vet om pene folk med den etnisiteten, men jeg har aldri følt noe lyst følelse.

Men det handler ikke bare om etnisitet. Jeg kan jo si regardless av hvilken hudfarge jeg har, at jeg ikke syns blondt hår er så attraktivt. Man kan jo ikke kontrollere slike ting.



Anonymous poster hash: 45adc...19d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blander jo inn etnisitet som årsak..

Jeg har aldri hatt sex med en som ikke er etnisk norsk, men jeg har ingen motforestillinger heller.

Anonymous poster hash: ec11e...6f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt, tror jeg... Jeg er iallefall også sånn... Synes ikke afrikanere/afroamerikanere eller asiater (snakker da om mongolske trekk, med skjeve øyne) er det minste tiltrekkende... Har aldri skjønt meg på damene som sikler etter f.eks Will Smith, Usher osv... Nå vet jeg ikke om noen kjendiser med asiatisk utseende jeg kan trekke fram, men er samme greia der... Og jeg har ingen problemer med å se at enkelte av de kan være pene, men jeg finner de overhodet ikke tiltrekkende... Og jeg har mange venner fra både asiatiske og afrikanske land, så har ingenting med rasisme å gjøre...

Men gi meg en araber, åh herregud, da ligger jeg langflat... De brune øynene, det sorte håret og den nydelige hudfargen... ååååh <3 Og selvsagt vanlige "hvite" menn da ;)



Anonymous poster hash: 1d5d6...3b7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er normalt å ikke ønske sex med "alle" etnisiteter". Husk at våre forfedre ikke hadde denne valgmuligeten og variasjonen som vi har tilgjengelig, det er kanskje mer "naturlig" for oss å holde oss innenfor vår egen gruppe.

Jeg er absolutt selektiv når det gjelder sex, også sex og rase. Har ingen problemer med det da ingen andre mennesker har rettigheter til min kropp uansett.



Anonymous poster hash: acccc...220
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendigvis rasistisk.

Jeg har vanligvis null interesse for svarte jenter, men asiater er ofte veldig tiltrekkende, og det samme gjelder mange av jentene fra midtøsten. Aylar Lie, f.eks, er iraner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke vil ha sex med en person kun på grunn av etnisiteten, så kan nok grense til rasisme.

Dersom du ikke vil ha sex med en person fordi du ikke er tiltrukket av personen, så er det ikke rasisme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger her å ikke si hvilken farge min hud er, fordi det kan være det samme. For meg er etnisitet ikke så viktig i sosiale sammenhenger, men føler ofte at jeg ikke kunne hat sex med enkelte på grunn av deres bakgrunn. Ikke fordi jeg ikke liker dem som person, men fordi jeg ikke syns de er attraktiv. Jeg ser ikke på det som rasistisk, fordi det er ikke noe man kontrollerer, og mennesker er jo kjent for å være homogene. Men la oss nå si at jeg er mørk da, og så vil jeg ikke ha sex med en asiater. Eller jeg er hvit, men jeg vil ikke ha sex med mørke?

Er dette normalt? Jeg har venner av alle typer farger, men det er enkelte jeg ikke greier å syntes attraktiv. :(

Anonymous poster hash: 45adc...19d

En vakker kvinne er en vakker kvinne, uavhengig av hvilken farge huden er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger her å ikke si hvilken farge min hud er, fordi det kan være det samme. For meg er etnisitet ikke så viktig i sosiale sammenhenger, men føler ofte at jeg ikke kunne hat sex med enkelte på grunn av deres bakgrunn. Ikke fordi jeg ikke liker dem som person, men fordi jeg ikke syns de er attraktiv. Jeg ser ikke på det som rasistisk, fordi det er ikke noe man kontrollerer, og mennesker er jo kjent for å være homogene. Men la oss nå si at jeg er mørk da, og så vil jeg ikke ha sex med en asiater. Eller jeg er hvit, men jeg vil ikke ha sex med mørke?

Er dette normalt? Jeg har venner av alle typer farger, men det er enkelte jeg ikke greier å syntes attraktiv. :(

Anonymous poster hash: 45adc...19d

Ja , det er normalt. På samme nivå som at noen får "junglefever". Dette har ingenting med rassisme å gjøre; rassisme er ett mye mer spesifikt begrep enn det blir brukt som.

Rassisme ville være å si du ikke drev å hadde deg med dyr eller mindreverdige skapninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vakker kvinne er en vakker kvinne, uavhengig av hvilken farge huden er.

.. og hva som er vakkert er subjektivt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grapefrukt

Jeg er fra nord-afrika og kunne ikke hatt sex med utlendinger fra midt-østen eller de som er helt svarte fordi jeg tenner ikke på deres trekk (Uansett om trekkene deres ligner veldig MYE på mine egne trekk) Er jeg rar? Ja! Er jeg rasistisk? Nei.

Herrigud jeg er faktisk ganske rar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror dette har en genetisk forklaring. Jeg tror at vi mennesker har et instinkt som tilsier at vi skal forplante oss med noen innenfor vår egen rase. Det har ikke noe med rasisme å gjøre, for dette tror jeg sitter dypt forankret i vår genetikk.

Selv har jeg aldri falt for mørkhudede personer. Ikke fordi jeg synes de er frastøtende, men kun fordi jeg ikke blir fysisk tiltrukket av de.



Anonymous poster hash: 9faa3...79f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos de jeg blir tiltrukket av er ofte ansiktet en viktig komponent for å føle tiltrekning. Mellom mennesker fra forskjellige verdensdeler er det jo nettopp ansiktstrekk som skiller mye, selve kroppen på oss mennesker er jo ikke så annerledes. Men derfor er det normalt at jeg tiltrekkes av damer fra sammenfallende geografiske områder, fordi ansiktstrekkene ofte er sammenfallende.



Anonymous poster hash: 7945f...f31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuelle preferanser har ingenting med rasisme å gjøre.

Men jeg har forlengst mistet tellinga på hvor mange tyrkere og pakistanere som har beskyldt meg for å være rasist, fordi jeg ikke vil ligge med dem.



Anonymous poster hash: ba143...938
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg finner ikke svarte menn tiltrekkende, ser ikke hva som skulle vært rasistisk med det. Veldig overvektige menn er heller ikke tiltrekkende.



Anonymous poster hash: 5ec38...47a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei asiatisk jente som kun tenner på etnisk norske menn. Kunne aldri tenkt å ha sex med noen andre etnisiteter, og aller minst min egen.



Anonymous poster hash: 6e281...151
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Helt normalt. Har snakket både med samboern og venninner om akkurat det samme, og alle har enkelte etnisiteter de ikke finner seksuelt attraktive, uten at det har noe som helst med rasisme å gjøre. Jeg blir for eksempel ikke tiltrukket av mørke, men har alltid hatt en ting for folk med midtøsten-utseendet. Det betyr ikke at jeg har noe imot afrikanere av den grunn! Er nok så lite rasist som man kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er ikke det rasisme.

Rasister mener at enkelte raser er overlegne andre raser, naturlig og objektivt mer verdt enn andre.

Jeg måler ikke folks objektive verdi etter hvorvidt jeg selv vil ligge med dem, akkurat.

Anonymous poster hash: de7c5...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...