Gå til innhold

Siams Sammensurium

Siam

Anbefalte innlegg

Hei Siam!!

Vil bare ønske deg en suuper uke!!! Høres ut som du har hatt en topp helg også!!

Dette er vel den store EL uken for din del... så nå må du/dere stå på!! :wink:

Ha en fin dag!

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:blomst_opp: Takk for besøk Cielo, Madden og shy!

Jeg har masse el-slim i dag, så tiden er nok inne for litt :kline: og :kline: !!

Tror syklusene mine plutselig har blitt mye kortere. Forrige gang var den på kun 28 dager, 3 dager kortere enn vanlig, og hvis jeg har el omtrent nå blir den ikke noe lengre denne gangen.

Det er første gang jeg merker skikkelig el-slim, så det betyr kanskje at systemet mitt er ordentlig i gang etter pillene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å el-teste i går!! Er det virkelig mulig? Deilig å ikke tenke på prøving hele tiden, da.

Var så opptatt med scrapbookingen i går. Scrappet nesten ferdig en vinter LO, men mangler litt utstyr for å få den akkurat slik jeg vil. Håper jeg får kjøpt inn litt i løpet av uken. Må nok en tur på scrappe-butikken snart.

Hadde overtakelse på leiligheten i går, og det gikk fint, så da er det bare å faxe inn overtakelsesskjemaet så har vi penger igjen!

Etterpå skal vi se på en bil. Den er en del billigere enn andre like biler, så jeg lurer litt på om det er noe galt. Men det finner vi kanskje ut i kveld. Ingen av oss er særlig eksperter på bil, så jeg må høre med en kamerat som har litt mer peiling. Litt skummelt å kjøpe bil. Har aldri gjort det før!

Men før det skal jeg på trening. Og det er vel på tide! Det ble bare to treningsøkter forrige uke, og jeg tror ikke jeg rekker så veldig mye mer denne uka heller. Det blir i dag og på torsdag, og så må jeg få til en eller to ganger i løpet av helgen. Da ble det jo ikke så ille allikevel, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam! Hva er Sing Star for noe?!

Markatur hoertes deilig ut...vi har bare fartet rundt i diverse butikker i helgene i det siste, her er det nemlig sondagsaapnet saa da "maa" man liksom ut og shoppe piano og moebler da ogsa...Det er jo masse fin natur like ved, saa egentlig er det ingen unnskyldning!

Nok om meg - ha en fin uke med :hjerter::wink:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

jeg har vært innom og oppdatert meg, så da synes jeg det er på sin plass å legge igjen spor etter seg...

:vinke:

Masse lykke til denne PP, Siam!!!

klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klemmen, Juni! Nå er det lenge siden jeg har "sett" deg her inne. Håper alt står bra til. Stikker innom dagboka di senere!

Popelka: Sing Star er et "karaokespill" for Playstation. Det er utrolig morsomt! Man får poeng for hvor bra man treffer tonene, og egentlig ikke hvor vakkert man synger!

Koselig at du la igjen spor, edea! Takk for lykkeønskningen også.

Jeg fikk endelig tatt en el-test i dag og den var positiv, så da er det vare å fortsette og kjøre på!

Har akkurat kommet hjem fra trening, tok en spin-intervall time i dag, så jeg er ganske sliten akkurat nå... Så kanskje senere...

I morgen skal jeg til en venninne og scrappe! Gleder meg, gleder meg, gleder meg. Men først skal jeg innom en butikk å kjøpe noe jeg trenger for å bli ferdig med et par LO'er.

Kanskje jeg får laget et par julekort også.

Det er så morsomt på jobben om dagen, det er masse nytt å sette seg inn i, og det er masse å gjøre. Så timene flyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen... kos å høre at man er savnet..

Jeg har jo ikke vært helt borte da.. :oops: (er umulig i mine øyne...) :)

Så flink du er til å trene da... og nok en EL, det lover bra!!!! Det jo deilig å få bekreftet at "ting" fungerer som det skal.. ikke sant?

Så deilig at dere er kvitt leiligheten, har det blitt noen ny bil enda da? Det er bilmesse på Lillestrøm nå vet du... der har de masse ekstra tilbud og greier... kan være sparsomt å ta en tur. :wink:

Vel, ville bare ønske deg en suuper dag, det er alltid såååå kos å få besøk fra deg i boka mi!!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått kjøpt meg noen bil enda, og jeg tenkte meg en tur til Autofil snart. Har fått en gratisbillett via jobben.

Skulle egentlig ha vært og sett på en Peugot i går, men må ta det til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har skutt blink nå da!! Nå er vel EL passert...så da er det bare å smøre seg med tålmodighetssalve og vente!!! :)

Autofil...er det en bilbutikk også eller?! (:oops:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Madden.

El er vel over, det kjennes litt sånn ut. Men jeg er jo ikke helt sikker.

Autofil er en bilmesse som er i Lillstrøm akkurat nå. Men jeg tror ikke de selger biler der, men kanskje noen har noen tilbud allikevel. Regner med at noen bilbutikker og importører har stand der...

Men den bilen jeg skal se på til helgen er privat, altså...

I går var jeg hos en venninne og scappet. Har fått helt dilla, og det er jo morsomt. Fikk kjøpt meg det jeg trengte, så da fikk jeg fullført to LO'er.

Og jeg begynte på en ny.

Kjøpte album også, så nå er de så fint utstilt atte! :P

Kanskje jeg kan fortsette litt i kveld. Skal være hjemme alene i kveld, mannens skal ut med noen kunder....

Men rett etter jobben i dag blir det først trening, skal på en høy puls time, så det blir jo spennende. Har ikke vært på det på et års tid, tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Det blir sikkert kjempe flotte album, det er jo så morsomt å ha det når det blir så gjennomført! Men du-hva er LO? :klø: :oops:

Håper det har klaffet for dere nå, vil jo at du skal komme etter snart..Er ensomt dette! Håper tiden bare flyr av sted til IKM og at vi får se to blå streker da! Krysser alt jeg har!!

Ha en fin dag, vennen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er! Det blir sikkert kjempe flotte album, det er jo så morsomt å ha det når det blir så gjennomført! Men du-hva er LO? :klø: :oops:

LO betyr Lay Out, og er det scrapperene kaller en side i albumet. Jeg scrapper i 12"x12".

Det er en kjempefin hobby, Juni! Kanskje det er noe du kan tenke på. De aller fleste lager baby-album, og det kan du jo snart begynne med!

Er på dag 14 nå, så nå er det over 14 lange dager til IKM. Og jeg som har bestemt meg for å ikke tenke på det!! :ler: :evil: :tunge1:

Vi får se hvordan det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det! Dette burde jo absolutt være noe for meg! Hm, må nok sjekke ut dette litt!

14 dager går kjempe fort! Svusj, så er de borte!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam,

Høres ut som du virkelig koser deg med scrapping! Høres gøy ut. Scrapping er en av mine mange prosjekter som jeg aldri kommer i gang med.

Krysser fingrene for blått kryss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for besøk, Imax. Lenge siden jeg har sett deg!

Phu! Masse å gjøre på jobben. Tiden går fort, så det er bare bra. Men jeg kjenner jeg blir sliten i hodet.

Skal på spinning etterpå, så da kan jeg få ut litt energi der også, så det blir balanse.

Jobbet til kl åtte i går kveld, så det ble ikke noe trening. Men da kom jeg i alle fall sånn nogenlunde a jour.

Etter treningen skal jeg enten sitte i sofaen og gumle sjokolade, eller sitte og scrappe og gumle sjokolade... :ler:

For nå er det helg! Jippiiiiiiii.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta Siam og sove godt! :klem:

Oj! Ikke meningen å glemme deg, Soul! Jeg så deg ikke helt oppe på toppen... :oops:

Takk for natta-hilsen! Sikkert derfor jeg sov så godt.

Nå har jeg kommet hjem fra trening (spin 2 og mage/rygg), er veldig fornøyd. Har funnet frem sjokolade og potetskrure, så nå skal jeg kose meg.

Mannen kommer hjem i halv ti-tiden. Han har bestilt vafler, så slutten på dagen ble ikke så veldig sunn ser det ut til. :-? Men begynnelsen var bra i alle fall.

Jeg synes jeg er ganske flink til å ikke tenke på prøvingen. Men el er akkurat over. Er bare på dag 15.

Så jeg har ikke begynt å kjenne etter symptomer (enda).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg droppet bilmessa i dag, jeg ville heller scrappe litt... Har en LO jeg har lyst til å jobbe mer med.

Det blir vel en tur på byen i kveld. Vi skulle egentlig på Latter og se stand-up, men tror du ikke det hadde klart å bli utsolgt før vi fikk ut fingeren og skulle bestille billetter! :evil:

Men det er år og dag siden jeg var ute på byen, så det blir sikkert bra det også.

Nei, har ikke tid til å sitte her. Scrappe-syken drar meg vekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...