vivana Skrevet 30. november 2013 #81 Skrevet 30. november 2013 Jeg er fra Øst Europa og blir bare tiltrukket av pene høye menn, norske eller utenlandske. Så ser jeg på personlighet, utdannelse, ambisjoner osv. Vil ha hele pakke, og det har jeg funnet her i Norge.. i en innvandrermann fra Øst Europa jeg har hatt norske kjærester også, så jeg har ikke fordommer mot norske menn. Men kjærlighet for meg er først og fremst kjemi og tiltrekking, og det klarer jeg ikke å få til med en mindre pen mann lavere enn 185. Jeg høres kanskje overfladisk ut, men er fornøyd at jeg har stilt krav og havnet men en partner som jeg alltid drømte om. Men! Ja, i utlandet er det mange som sliter med penger og du har masse muligheter der å finne en som blir kjempefornøyd med din lønn på 700000:) men som regel bare lønn, ikke deg ... selv om unntak finnes!
Gjest Singelgut37 Skrevet 6. desember 2013 #82 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Jeg kommer fra Nord Afrika og liker best nordmenn som partnere, men jeg tror både vi og norske kvinner legger mye vekt på det samme når det kommer til ønsket om trygghet, både sosialt og økonomisk. Selv bryr jeg meg ikke så mye om utseende på mannen (annet enn at jeg liker menn med maskulint utseende), men legger mye vekt på en stabil og god personlighet. Tror både norske og utenlandske kvinner har mye av de samme preferansene. Det er nok mye i det at flere utenlandske kvinner velger mann ut i fra hans økonomi/jobb (som betyr trygghet) eller blir giftet bort av foreldre så de ikke får velge utseende selv. Men du nevner at du sliter mye med angst, betyr det at du har lav selvtillit også? For det er nok det kvinnene får ferten av, de hater deg nok ikke, men de fleste mennesker styrer unna folk med veldig lav selvtillit som "lyser" sosiale problemer. Ordner du opp i det kan det godt hende at norske kvinner blir mer interessert. Både jeg og alle andre med utenlandsk opprinnelse oppfatter lav selvverdi i like stor grad som nordmenn gjør. Helt enig og jeg må sige jenter fra nord Afrika er utrolige flotte Hvor Finder vi som har lyst at treffe jenter fra nord Afrika disse ?? Endret 10. desember 2013 av Singelgut37
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #83 Skrevet 11. desember 2013 Jeg kommer i følge statistikken for yrket mitt vil jeg kanskje tjene 700 000 i året på dagens lønnsnivå og i pengeverdi, så kanskje jeg kan finne meg en silverdigger haha "i følge statistikken"..spørs om det er snakk om median eller nedre kvantil.. men ønsker deg lykke til uansett Anonymous poster hash: cb135...05f
Gjest Halvor Skrevet 11. desember 2013 #84 Skrevet 11. desember 2013 haha "i følge statistikken"..spørs om det er snakk om median eller nedre kvantil..men ønsker deg lykke til uansett Anonymous poster hash: cb135...05f Det er nok snakk om gjennomsnitt. Men det kan jo bli nedre delnav statistikken likevel, men eg har ikkje noko i mot å arbeide. Så det går nok bra. Takk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå