Trollmor89 Skrevet 14. november 2013 #61 Skrevet 14. november 2013 (endret) worse?? HMMMM. I asked my husband (Norwegian) why he loved me, his response: I falle in love with you, whos that we have the same thoughts of life. we have meny common interest, natur, home whork, garden, fisheng. but also we wish to live a simple good life. not be millionaires Ok ok i was speaking about Men not woman And its nothing wrond with people who have a wish to be a millionaire, specially if somebody works hard Endret 14. november 2013 av Trollmor89
Svetik Skrevet 15. november 2013 #62 Skrevet 15. november 2013 Ok ok i was speaking about Men not woman And its nothing wrond with people who have a wish to be a millionaire, specially if somebody works hard
Teeny Skrevet 15. november 2013 #63 Skrevet 15. november 2013 Det virker som jeg tiltrekkes av utenlandske menn. Nåværende type og eksen er fra nord europeiske land. Jeg er ikke helt norsk selv, bare kvart sånn etnisk. Er også kvart annet nordeuropeisk land og halvt asiatisk. Men de jeg har vært sammen med er ikke fra noen av de landene min slekt er fra.
Gjest Halvor Skrevet 26. november 2013 #64 Skrevet 26. november 2013 (endret) Hva med damer som drar til Thailand for å finne seg thaimenn da? Norske menn vil jo ikke ha seriøse forhold så.. Ikke lett for oss damer heller Halvor. Anonymous poster hash: 0171a...283 Det er nå plenty av menn her uansett og jo norske menn vil ha seriøse forhold. Endret 26. november 2013 av Halvor
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #65 Skrevet 26. november 2013 I dont think its too many attractive men though ..not being a god father/husband/ friend material is also a problem. Just dont now whats worse...appearance or mentality?? )) Der borte finnes det ikke pene menn! Anonymous poster hash: c477c...91f
Gjest BettyBoop Skrevet 26. november 2013 #66 Skrevet 26. november 2013 Der borte finnes det ikke pene menn!Anonymous poster hash: c477c...91f hvor hen`?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #67 Skrevet 26. november 2013 hvor hen`? I østeuropa og Sovjetunionen Anonymous poster hash: c477c...91f 1
Gjest BettyBoop Skrevet 26. november 2013 #68 Skrevet 26. november 2013 I østeuropa og SovjetunionenAnonymous poster hash: c477c...91f har du sett alle østeruropeiske menn? Er ganske rasistisk å fastslå at alle derfra er stygge. Skjerpings. 4
Gjest Halvor Skrevet 26. november 2013 #69 Skrevet 26. november 2013 I østeuropa og SovjetunionenAnonymous poster hash: c477c...91f Er ikke rart, det er jo der dei virkelige arbeidskarane er fra. Kan ikke være så pene da, men kjekke er dei nok. 1
Trollmor89 Skrevet 26. november 2013 #70 Skrevet 26. november 2013 Der borte finnes det ikke pene menn!Anonymous poster hash: c477c...91f jo da......det må jo vare noen
Gjest BettyBoop Skrevet 26. november 2013 #71 Skrevet 26. november 2013 jo da......det må jo vare noen jeg harn sett mange kjekke østeuropeiske menn. Leo Ajkic f.eks er veldig kjekk 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #72 Skrevet 26. november 2013 Ingen kjekke menn der. Bare se på disse bygningsarbeidere som har tatt over Oslo.Anonymous poster hash: c477c...91f 1
Trollmor89 Skrevet 26. november 2013 #73 Skrevet 26. november 2013 Ingen kjekke menn der. Bare se på disse bygningsarbeidere som har tatt over Oslo.Anonymous poster hash: c477c...91f Ingen kjekke menn der. Bare se på disse bygningsarbeidere som har tatt over Oslo.Anonymous poster hash: c477c...91f [/acronym Da må jeg vel bare si- smak ubehag Kommer også an på hvor i Øst-Europa de kommer fra. F.e polske og fra Bosnia har veldig spesielle trekk i ansiktet, kan se de fra lang avstand.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #74 Skrevet 26. november 2013 Hva slags trekk?Anonymous poster hash: c477c...91f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #77 Skrevet 27. november 2013 Det er ingen hemmelighet at mange kvinner her til lands har høye forhåpninger til sin mann, og dersom de ikke blir innfridd er det ingen ting i veien med å gå singel lenge. Så jeg har tenkt litt på å finne meg en utenlandsk jente, da medregnet innvandrer jenter. Er dere interessert i norske menn eller liker dere best å holde dere til deres eget folk eller folk med samme religion. F.eks. jenter fra Kina, et land i Afrika, Midtøsten, Amerika eller noe slikt. Har hørt at de som regel er mindre interessert i utseende og heller om menn kan være gode og snille partnere. Jeg stusser nok litt på motivasjonen din for å finne en utenlandsk jente, men det er din sak. Du skriver ikke at du har tenkt å hente deg thaidame, så jentene som tar helt av over dette kan ta seg en bolle... Personlig ville jeg foretrukket en innvandrerjente i Norge framfor en "importert" dame fra Thailand, Brasil eller Russland. Innvandrerjenter kjenner Norge og norsk kultur, og snakker norsk. Stor fordel allerede der. Lettere å treffe dem på en naturlig arena, og så er jo så mange av dem utrolig flotte å se på. En stor andel av dem er jo også faktisk å regne som norske, bare med en annen kultur i tillegg. Har ofte hørt fra innvandrermenn og fra damer gift med innvandrermenn at jenter fra f.eks. Midtøsten ikke liker norske menn. Dette er tull, og noe de liker å innbille seg for å føle seg bedre med seg selv (antar jeg). Jeg vet av egen erfaring og via innvandrerjenter jeg kjenner godt at mange innvandrerjenter synes norske menn er kjekke og tiltrekkende. På samme måte som mange nordmenn synes brune øyne og mørkere farger er spennende og tiltrekkende synes de blondt hår og blå øyne er spennende og eksotisk. Helt naturlig det! Vet om flere som ikke kan tenke seg en fra eget "folk", og foretrekker norske. Altså, bare tull at jentene selv vil holde seg til eget folk. At de kan utsettes for press er noe helt annet. Religion er veldig viktig for mange, så der ville jeg vært forsiktig. Ville personlig holdt meg unna muslimske jenter både for egen og hennes skyld. Tror det fort ville skapt mange problemer, som man ikke trenger. En annen myte er jo da at alle fra Midtøsten/Nord-Afrika/Kaukasus/Iran er muslimer, og det er de selvsagt ikke. Snakker vi flyktninger f.eks. er andelen kristne og andre religioner vesentlig høyere enn i hjemlandet, fordi det ofte er minoritetene som flykter. Kjenner selv mange fra disse landene med en rekke forskjellige religioner. Men også kristne derfra er gjerne "mer kristne" enn nordmenn da. Jeg fant selv lykken med en utenlandsk jente, men det var pga. den hun var, og ikke FORDI hun er utenlandsk. Det var fordi hun er en slik jente jeg så etter, både av personlighet, væremåte og utseende. En ting som ikke alltid har vært så lett er svigerfamilien. Den er liten, da mesteparten av slekten er spredt over hele verden. Min familie og svigerfamilien har ikke god kontakt. Der misunner jeg de som har funnet seg en vanlig norsk jente med god familie. Da knytter to familier bånd, og det har jeg savnet av og til. For meg var altså den utenlandske bakgrunnen mer eller mindre en tilfeldighet, men det har gitt meg en anledning til å bli kjent med nye kulturer fra innsiden, og vært veldig lærerikt. Hun er fantastisk, så jeg var veldig heldig. Hun er alt jeg kunne bedt om i en jente. :-) Skulle det mot all formodning skje at vi går fra hverandre og jeg skulle finne en ny, ville det nok vært mest nærliggende for meg å finne en norsk jente. Det er så mange flotte norske jenter, og man kan ikke generalisere så mye at "alle" er for kravstore. Det stemmer ikke. Ganske sikker på at det ikke skulle vært noen håpløs oppgave å finne meg en norsk jente dersom det hadde vært aktuelt (men det er det jo ikke ) Anonymous poster hash: d73cc...02b
Gjest Halvor Skrevet 27. november 2013 #78 Skrevet 27. november 2013 Ja, det var jo ikke spesifikt thailendere jeg siktet til, så det kan like godt være innvandrer jenter. Tror det ikke kan være en muslimsk nei, fordi da må vel jeg kanskje konvertere, og det gjør jeg aldri. Om ikke jeg må konvertere, så kanskje. Tanken min med denne tråden er jo som sagt ikke å finne meg en utlending fordi hun er utlending, men tanken var mer å finne ut om utenlandske jenter liker nordmenn eller om de helst ikke vil ha noen. Tror du har rett i dette med at de ønsker, men siden mange spesielt fra midtøsten ikke ønsker at deres datter skal gifte seg med en som ikke er fra deres religion, eller deres sjalu fedre og brødre føler at de svikter deres folk, blir det ikke helt lett. Så vil jo helst satse på ei norsk ei og eventuelt ei innvandrerjente om jeg skulle falle for en, men om det ikke skulle være mulig er det jo mulig å finne noen fra andre steder i verden.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #79 Skrevet 27. november 2013 Men ikke alle personer bryr seg så mye om utseende som norske kvinner. I noen kulturer tenker de mer på andre ting og forhåpentligvis tar de den med seg hit. Er ikke overfladisk selv jeg, så for min del kan jenter være så stygge som meg, selv om det som regel ikke det er lett for kvinner. Jeg har bodd i Norge i 8 år, men jeg vil f.. meg få meg en kjekk man for det Pene jenter liker ikke stygge menn. (hvis ikke de jentene er golddiggere og du er steinrik..) Anonymous poster hash: cb135...05f 1
Gjest Halvor Skrevet 27. november 2013 #80 Skrevet 27. november 2013 (endret) Jeg har bodd i Norge i 8 år, men jeg vil f.. meg få meg en kjekk man for det Pene jenter liker ikke stygge menn. (hvis ikke de jentene er golddiggere og du er steinrik..) Anonymous poster hash: cb135...05f Jeg kommer i følge statistikken for yrket mitt vil jeg kanskje tjene 700 000 i året på dagens lønnsnivå og i pengeverdi, så kanskje jeg kan finne meg en silverdigger Endret 27. november 2013 av Halvor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå