Gå til innhold

Menn og utenlandske kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva mener du med mannevonde? Og nei, ingen regner med å få George Clooney, med mindre en er en tilbakestående stalker. Utseende er faktisk ikke så viktig, har du tenkt på det? Eller er jentene på ditt nivå ikke pene nok for deg?

Anonymous poster hash: 995b6...d7f

Det virket som noen mente at alle menn som reiser til utlandet for å finne seg damer ville ha hushjelp og så videre. Som om det er ondskap som er grunnen til det. Kan garantere deg at det er et fåtall menn som får seg en utenlandsk kvinne for å hjelpe til i huset, hvorfor det? Det er ikke så vanskelig. Og det er så absolutt ikke jeg som bryr meg om utseende til jentene. Jeg er lite tiltrekkende og sliter med nervene/angst, og det hater norske jenter har jeg merket.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men altså, hva er du på leting etter? En god del asiatiske damer har et helt annet syn på kjærlighet og samhold enn det mange kanskje tror. Det er først og fremst penger og trygghet som gjelder, ikke kjærlighet. Og hvis du heller ikke trenger hushjelp, hva er det du søker i en dame? Tviler på at du sier det er OK at dama er primadonna den dagen du finner ut at hun heller vil henge med andre menn og snakke dritt om deg og forholdet deres, enn å være en oppegående partner for deg. Asiatiske damer, kanskje spesielt thaidamer, gifter seg for business, ikke for kjærlighet.

Anonymous poster hash: fb640...5ea

Det er slik at mange menn ikke nødvendigvis ønsker noe hjelp og slikt, men heller det å kunne være i lag med noen i et forhold. Og er det så uvanlig? Når det er noen jenter som har lyst å være singel (siden det er ca. 50 - 50), så er det vel lite annet å gjør ofte.

• Liker 1
Skrevet

Ikke rart det lages for få barn i Norge når menn stikker til Thailand så snart de møter litt motstand..

Anonymous poster hash: 3cabd...f80
  • Liker 2
Skrevet

Ikke rart det lages for få barn i Norge når menn stikker til Thailand så snart de møter litt motstand..

Tull, det er kvinner som ikke vil ha barn med mange av oss som er årsaken til det.

Skrevet

Tull, det er kvinner som ikke vil ha barn med mange av oss som er årsaken til det.

Er du en av de mennene som går for 10`er damene og fremdeles lurer på hvorfor du er singel? Og, dersom norske kvinner ikke liker deg, hvorfor skal en utenlandsk like deg? Er du fæl i Norge, er du vel fæl i Thailand også? Og omvendt?

• Liker 2
Skrevet

Er du en av de mennene som går for 10`er damene og fremdeles lurer på hvorfor du er singel? Og, dersom norske kvinner ikke liker deg, hvorfor skal en utenlandsk like deg? Er du fæl i Norge, er du vel fæl i Thailand også? Og omvendt?

Ja, men noen har forskjellig smak på hva som er bra og dårlig. Smak er forskjellig fra kultur til kultur. Og nei, jeg er ikke en mann som kun går for pene damer, som skrevet opp og i mente.

• Liker 2
Skrevet

Kvinner vil i større grad ikke ha barn i det hele tatt i dag enn før.

• Liker 1
Skrevet

Stemmer det, så det er ingen vits i å skylde på oss.

Skrevet

Jeg synes det kommer godt frem hvorfor du er villig til å utvide horisonten, eller ser deg nødt til det. Du har lyst til å ha et seriøst forhold med en likeverdig partner, og har hittil hatt dårlig erfaring med norske jenter.

Jeg ville bare si at jeg får sympati med din situasjon, hvis du opplever at det går på ditt utseende og at du sliter med angst/nerver så er det lett å miste selvtilliten. Bra du ikke gir opp, og tenker litt annerledes isteden. Når det er sagt så vil jeg bare si at du kan ha vært veldig uheldig med de jentene du har møtt, det er mange forskjellige norske jenter også, med forskjellige verdier.

Personlig tror jeg at mange norske jenter kan ha stor forståelse for problemer med angst og nerver, og at du kan få god støtte fra den rette. Men hvis man har noe ekstra å slite med, dette eller annen sykdom, så er det viktig å ikke glemme at partneren også må få "plass" i forholdet. Med fare for å generalisere vil jeg også kommentere at hvis du satser på en utenlandsk partner så bør du være obs på at en fra et annet land/kultur ikke nødvendigvis har så mye kunnskap om angst og nerver, og at det er langt flere fordommer mot slike plager utenlands enn her i Norge.

Når det gjelder utseende, selv om en mann ikke har et standard utseende/kropp/høyde, så kan han være vel så tiltrekkende, særlig når kjemien stemmer. Så ikke undervurder ditt eget utseende! Jeg håper du bare ikke har funnet den rette ennå, og at hun kan vise seg å være norsk eller utenlandsk.

Stå på!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Da må du flytte, kvinner som kommer hit blir smittet med femnaziviruset sporenstreks. For å bli akseptert i femnazigjengen må hun pule nok alfahanner til å passere deg på tilfeldig sexpartnerstatistikken, lære å gi faen i å lage mat, ta helgekurs i kunsten å kreve slikking men nekte suging, og hypnotisere deg til å like "skal vi danse" når du egentlig har lyst til å se Hønefoss slå Sogndal 1-0 i striregnet.

Viva la KG!

Endret av Mike Waters
  • Liker 4
Skrevet

Da trenger du ikke å dra lengre enn til Øst-Europa. Menn i disse landene er som regel mindre pene en nordmenn og har mindre penger. Burde være en enkel sak å få seg ei dame der. Kjenner flere som har fått seg damer fra tidligere Sovjetunion. Da har du kanskje muligheten til å finne deg en pen dame også.

Sorry, I cannot agree with you. I can't speak for all women of Eastern Europe, but I come from Russia. If you were in Russia, you would change your opinion. Externally, the Russian-speaking women are more beautiful, elegant and well-groomed. Russian women are educated and well-read.

• Liker 2
Skrevet

Takk for kommentaren MunaMadan :)

Da må du flytte, kvinner som kommer hit blir smittet med femnaziviruset sporenstreks. For å bli akseptert i femnazigjengen må hun pule nok alfahanner til å passere deg på tilfeldig sexpartnerstatistikken, lære å gi faen i å lage mat, ta helgekurs i kunsten å kreve slikking men nekte suging, og hypnotisere deg til å like "skal vi danse" når du egentlig har lyst til å se Hønefoss slå Sogndal 1-0 i striregnet.

Viva la KG!

Du overdriver nå, det er ikke så fryktelig denne feminismen, så lenge det er innenfor rimelighetens grenser. Det er jo meininga å reflektere at alle er like mye verd... Og de fleste kvinner har mindre lyst til ha sex med forskjellige menn enn hva menn har med kvinner. Forresten er det bedre om sogndal slår Hønesfoss 1-0 ;)

• Liker 1
Gjest Grapefrukt
Skrevet

Jeg kommer fra Nord Afrika og liker best nordmenn som partnere, men jeg tror både vi og norske kvinner legger mye vekt på det samme når det kommer til ønsket om trygghet, både sosialt og økonomisk. Selv bryr jeg meg ikke så mye om utseende på mannen (annet enn at jeg liker menn med maskulint utseende), men legger mye vekt på en stabil og god personlighet. Tror både norske og utenlandske kvinner har mye av de samme preferansene. Det er nok mye i det at flere utenlandske kvinner velger mann ut i fra hans økonomi/jobb (som betyr trygghet) eller blir giftet bort av foreldre så de ikke får velge utseende selv.

Men du nevner at du sliter mye med angst, betyr det at du har lav selvtillit også? For det er nok det kvinnene får ferten av, de hater deg nok ikke, men de fleste mennesker styrer unna folk med veldig lav selvtillit som "lyser" sosiale problemer. Ordner du opp i det kan det godt hende at norske kvinner blir mer interessert. Både jeg og alle andre med utenlandsk opprinnelse oppfatter lav selvverdi i like stor grad som nordmenn gjør.

• Liker 3
Skrevet

Takk for kommentaren MunaMadan :)

Du overdriver nå, det er ikke så fryktelig denne feminismen, så lenge det er innenfor rimelighetens grenser. Det er jo meininga å reflektere at alle er like mye verd... Og de fleste kvinner har mindre lyst til ha sex med forskjellige menn enn hva menn har med kvinner. Forresten er det bedre om sogndal slår Hønesfoss 1-0 ;)

Psst, det var ironi av den mer åpenbare sorten ;)

Skrevet

Pappa ble kjent og etter hvert sammen og gift med en kjempe søt dame fra fillipinene, de har fått et barn sammen og jeg trodde iaffal alt var fryd og gammen.

Men så viser det seg at hun er skikkelig sjalu og dramaqueen...
Ikke at alle er det. Men de har et helt annet syn på hva som er tålelig og tillat.
Pappa kan ikke lengre være hyggelig mot andre damer, uansett alder, han kan heller ikke besøke lillebroren min hos mamma.. Heller ikke hente han hvis mamma er der.. Noe hun nesten må siden han er liten enda!
Hun sluker pengene hans, noe som har resultert i null julegaver på oss søsken de siste årene.
Og ja. dette ble langt og blir nokk aldri ferdig om jeg fortsetter :)
Mange lignende norske jenter og, men de drar den ALDRI så langt som asiatere.. :o

Anonymous poster hash: a1da9...26e
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg synes det er noe stakkarslig over folk som skal hente seg kone fra et annet land fordi de ikke klarer å leve i et likeverdig forhold til en norsk kvinne. Vi er liksom så kravstore. Nei, det handler ikke om det, men om at vi vil ha en likeverdig partner, og ikke bli sett på kun som et objekt. Menn som ikke takler noen som helst forventninger bør jobbe med seg selv før de går inn i noe forhold overhodet.

Du vil importere en kvinne som skal være deg evig takknemlig fordi hun fikk komme til rike Norge. At hun må ta deg på kjøpet, gjør hun sikkert gjerne, bare hun får bedre levestandard. Så går det tre år, hun kan skille seg og fortsatt få bo her, og du sitter igjen med skjegget i postkassa.

Jeg har ingen problemer med at folk finner kjærligheten over landegrensene, men her nevnes ikke kjærlighet med et ord. Du er ute etter noen som kan fylle dine behov, uten tanke på hva du kan tilby henne som kjæreste.

• Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er ingen hemmelighet at mange kvinner her til lands har høye forhåpninger til sin mann, og dersom de ikke blir innfridd er det ingen ting i veien med å gå singel lenge. Så jeg har tenkt litt på å finne meg en utenlandsk jente, da medregnet innvandrer jenter. Er dere interessert i norske menn eller liker dere best å holde dere til deres eget folk eller folk med samme religion. F.eks. jenter fra Kina, et land i Afrika, Midtøsten, Amerika eller noe slikt. Har hørt at de som regel er mindre interessert i utseende og heller om menn kan være gode og snille partnere.

Fælt som du generaliserer over utenlandske kvinner da. Er folk fra mange ulike land her i landet. Alle disse er ikke like vet du. De er like forskjellige som alle andre.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Psst, det var ironi av den mer åpenbare sorten ;)

Hehe, er ikkje så lett å tyde sarkasme via internett :)

Jeg har ingen problemer med at folk finner kjærligheten over landegrensene, men her nevnes ikke kjærlighet med et ord. Du er ute etter noen som kan fylle dine behov, uten tanke på hva du kan tilby henne som kjæreste.

Kjærlighet er etter mitt hode noe som kommer etter hvert, ettersom du får en årsak til å være glad i noen. Eller som ikke kommer fordi du ikke liker personen. Jeg tror personlig at jeg kan tilby noe i et forhold, uansett om det skulle vært utlending eller nordmenn.

Fælt som du generaliserer over utenlandske kvinner da. Er folk fra mange ulike land her i landet. Alle disse er ikke like vet du. De er like forskjellige som alle andre.

Joda, det stemmer. Men tror de er litt mindre i vertfall.

Det stemmer nok Grapefrukt. Men jeg tar noen kurs for å roe ned nervene, har hatt stor fremgang, så det er vel forhåpentligvis noe folk ikke kommer til å legge merke til. Det kan like godt være det som er problemet som noe annet også. Takk for svar

Endret av Halvor
Skrevet

Kvinner fra fattige kår er mer tiltrukket av penger=trygghet. Det er derfor lettere for en norsk mann å få seg feks thaidame enn ei norsk.

Kvinner her til lands har heldigvis høye forhåpninger til sin mann, og mannen bør ha like høye forhåpninger til dama. Men så er det enkelte menn som ser på kvinner som hushjelper, vil ha tradisjonelle forhold bla bla. Kvinner er individer også gitt :P Husslave finner man flest av der de ikke har like mye frihet som en mann.

Er utenlandske kvinner fattige?

Anonymous poster hash: e9c1a...e8f

Skrevet

Sorry, I cannot agree with you. I can't speak for all women of Eastern Europe, but I come from Russia. If you were in Russia, you would change your opinion. Externally, the Russian-speaking women are more beautiful, elegant and well-groomed. Russian women are educated and well-read.

I dont think its too many attractive men though :) ..not being a god father/husband/ friend material is also a problem. Just dont now whats worse...appearance or mentality?? ))

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...