Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #301 Skrevet 16. november 2013 Haha, håper for guds skyld ikke at han gjør det Forresten, sitter du på pc nå?
FrøkenBaker Skrevet 16. november 2013 #302 Skrevet 16. november 2013 Jeg får ikke sove! Og jeg har denne på hjernen: http://www.youtube.com/watch?v=XFM3U3_ie9g
chremiil Skrevet 16. november 2013 #303 Skrevet 16. november 2013 Forresten, sitter du på pc nå? På iPad. Tenkte du på bilde?
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #304 Skrevet 16. november 2013 Jeg får ikke sove! Og jeg har denne på hjernen: http://www.youtube.com/watch?v=XFM3U3_ie9g Åhnei, den sangen var litt fengende På iPad. Tenkte du på bilde? Ja
FrøkenBaker Skrevet 16. november 2013 #305 Skrevet 16. november 2013 Åhnei, den sangen var litt fengende Jeg veeet! Det er så fælt, men har hatt den på repeat i et døgn og klarer ikke å bli kvitt den. Timber!
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #306 Skrevet 16. november 2013 Jeg veeet! Det er så fælt, men har hatt den på repeat i et døgn og klarer ikke å bli kvitt den. Timber! Den sangen får havne i lista over random sanger jeg liker
chremiil Skrevet 16. november 2013 #307 Skrevet 16. november 2013 Åhnei, den sangen var litt fengende Ja Bilde er for stort
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #308 Skrevet 16. november 2013 Bilde er for stort Gjør det mindre i paint ^^ ctrl + w og så endre den greia til 50%
chremiil Skrevet 16. november 2013 #309 Skrevet 16. november 2013 Gjør det mindre i paint ^^ ctrl + w og så endre den greia til 50% Da må jeg på pcen da jo:( ork å skru på den nå
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #310 Skrevet 16. november 2013 Da må jeg på pcen da jo:( ork å skru på den nå Hmm.. ja. Vet ikke om det finnes sånne redigeringsprogram på ipad, jeg. Jaja ^^
Cordelia Skrevet 16. november 2013 #311 Skrevet 16. november 2013 Sitter og finner ut av TED. Så langt er jeg ikke vowed. En hel masse korte snutter av folk som sier ting jeg har hørt før, eller sier seg selv. Mulig jeg har overload av sånne gjesteforelesere fra studier etc. Men bare et par videoer enda, så kan fremdeles skifte mening.
FrøkenBaker Skrevet 16. november 2013 #312 Skrevet 16. november 2013 Sitter og finner ut av TED. Så langt er jeg ikke vowed. En hel masse korte snutter av folk som sier ting jeg har hørt før, eller sier seg selv. Mulig jeg har overload av sånne gjesteforelesere fra studier etc. Men bare et par videoer enda, så kan fremdeles skifte mening. TED er braaa!! Hør på Susan Cain! Eller, nå kan det hende at du har andre interesser da. Men TED!!
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #313 Skrevet 16. november 2013 Hva er TED? jeg tenker med en gang på den filmen.
Norwegiangirl93 Skrevet 16. november 2013 #314 Skrevet 16. november 2013 Hoff, har totalt snudd døgnet. Helt døgnvill og får ikke sove! Noen som har noe interessant å fortelle?
Cordelia Skrevet 16. november 2013 #315 Skrevet 16. november 2013 TED er braaa!! Hør på Susan Cain! Eller, nå kan det hende at du har andre interesser da. Men TED!! Akkurat nå ser jeg på en som heter Taking imagination seriously. Og det er om ei dame som foteller om fiskenett hun har hengt opp rundt omkring. De var i og for seg kule de, men hva får jeg ut av det hun forteller? Lite. Hva er TED? jeg tenker med en gang på den filmen. Hehe, den der ufordragelige bamsen? Har bare sett klipp. TED
Gjest badeand1 Skrevet 16. november 2013 #316 Skrevet 16. november 2013 (endret) Akkurat nå ser jeg på en som heter Taking imagination seriously. Og det er om ei dame som foteller om fiskenett hun har hengt opp rundt omkring. De var i og for seg kule de, men hva får jeg ut av det hun forteller? Lite. Hehe, den der ufordragelige bamsen? Har bare sett klipp. TED Bamsen ja :D Digga han. Og nå skal jeg faktisk legge meg. Sov godt dere som er igjen Endret 16. november 2013 av Mortem
chremiil Skrevet 16. november 2013 #317 Skrevet 16. november 2013 Hmm.. ja. Vet ikke om det finnes sånne redigeringsprogram på ipad, jeg. Jaja ^^ prøver å ser om jeg finner, eller så tar jeg å ordner på pcen når ungene våkner. Har kun stasjonær pc nå og den står på rommet til eldstemann:)
FrøkenBaker Skrevet 16. november 2013 #318 Skrevet 16. november 2013 Hva er TED? jeg tenker med en gang på den filmen. Masse små foredrag om alt. Man kan gå seg vill på den nettsiden! Bamsen ja :D Digga han. Og nå skal jeg faktisk legge meg. Sov godt dere som er igjen Natta! Akkurat nå ser jeg på en som heter Taking imagination seriously. Og det er om ei dame som foteller om fiskenett hun har hengt opp rundt omkring. De var i og for seg kule de, men hva får jeg ut av det hun forteller? Lite. Hehe, den der ufordragelige bamsen? Har bare sett klipp. TED Åååhh... Det er bare om å finne sitt rette element tror jeg, også må man være i humøret da. Håper du finner noe en gang! Nå må jeg sove, må skrive oppgave i morgen! Natta! (på orntli' liksom)
Cordelia Skrevet 16. november 2013 #319 Skrevet 16. november 2013 Susan Caine tok seg opp mot slutten ihvertfall. Har lest noen artikler om det fra før.For all del, jeg skjønner poenget, er vel noe introvert selv, men det ble for mye overfladisk informasjon på en gang uten så mye dybde, kunne liksågreit lest en artikkel. Savner mer håndgripende eksempler og løsninger. Hadde hun fått ihvertfall en time lenger på seg, så kunne det nok ha blitt litt mer interessant. Får nok litt mere ut av å lese boka. Men livsforandrende som noen beskiver det som. Nope!
Cordelia Skrevet 16. november 2013 #320 Skrevet 16. november 2013 (endret) Åååhh... Det er bare om å finne sitt rette element tror jeg, også må man være i humøret da. Håper du finner noe en gang! Nå må jeg sove, må skrive oppgave i morgen! Natta! (på orntli' liksom) Kan jo være humøret. Plenty av temaer jeg kan like og interessere meg for, men jeg vil nok ha litt mer info om gangen. Finner mer av det andre steder. Var litt overfladisk synes jeg a la Oprah(edit. Litt overdrevet kanskje, litt for "Amerikansk" var vel heller bedre). God natt! Endret 16. november 2013 av Cordelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå