Gå til innhold

Frodige modeller


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake

Dere har bare dere selv takke når dere skriver slike provoserende innlegg. Da er det bare å la være å si ting som "jeg syns tykke damer er pent jeg, mye bedre enn de radmagre du ser på tv i dag" som absolutt IKKE ER radmagre! Men men, jeg får bare gjøre som min tynne kompanjong her a, og forlate tråden, jeg beklager virkelig, det var aldri meningen å engasjere seg i en diskusjon i et diskusjonsforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært overvektig ville jeg spist sunt og startet å trene, hva skal jeg gjøre når jeg er for tynn da?

Wake up sier jeg bare. Tror du virkelig det er så lett??? Det sier alt om at du ikke aner noen ting om hva det vil si å ha noen kilo for mye! Det tilsvarer nøyaktig om en overvektig skulle si til deg; Sikka, du har jo ikke noe problem, du kan jo bare spise litt mer!

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wake up sier jeg bare. Tror du virkelig det er så lett??? Det sier alt om at du ikke aner noen ting om hva det vil si å ha noen kilo for mye! Det tilsvarer nøyaktig om en overvektig skulle si til deg; Sikka, du har jo ikke noe problem, du kan jo bare spise litt mer!

Jennifer

Nei, det er ikke like lett å bære på noen kilo for mye. MEN, det er ikke alltid slik at alle tynne jenter legger på seg hvis de bare spiser mer. :-x Før la jeg ikke på meg et gram ekstra selv om jeg spiste til det tøt ut av ørene mine. :-? Min ene storesøster legger ikke på seg, selv om hun aldri vil så mye.

Noen ganger er det stoffskiftet eller andre fysiske årsaker til at folk veier for lite eller for mye. For min del var det nok en del av kroppens modningsprosess + arv at jeg var så tynn som jeg var. Min mor var nemlig tynn som en spiker til hun var godt gift og hadde et barn.

Jeg husker at det ikke var noe gøy å bli ertet på skolen og andre steder fordi jeg var så spinkel. Det var heller ikke noe gøy for ei skoleveninne av meg å bli ertet fordi hun hadde noen kilo for mye. Så akkurat det går begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke like lett å bære på noen kilo for mye. MEN, det er ikke alltid slik at alle tynne jenter legger på seg hvis de bare spiser mer. :-x

Skjønner ikke hvorfor du siterer innlegget mitt Saeria, for jeg har IKKE skrevet at det bare er for tynne jenter å spise mer også legger de automatisk på seg. Det jeg skrev var at det var like dumt å si at overvektige bare kunne spise sunnere og trene mer som å si at tynne jenter bare kunne spise mer for å legge på seg. Hverken det ene eller det andre er problemer som kan løses med et 'bare.'

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: :oops:

Sorry Jennifer. Da må jeg ha lest totalt feil, eller har innlegget blitt endret? Jeg husker vitterlig ikke at det så sånn ut, emn så har jeg vært lettere irritabel i dag, stressa og kanskje lest innlegget alt for fort. Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det kan vera noko trøyst, så leste eg det slik at du var einig med jennifer eg, og berre bygde opp under det ho sa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom det kan vera noko trøyst, så leste eg det slik at du var einig med jennifer eg, og berre bygde opp under det ho sa. :)

Takker masse for trøsten. :klem:

I stedet for MEN burde jeg skrevet OG.

Jeg håper vi kan konkludere med at vi i bunn og grunn er enige, men at jeg leste litt for fort og skrev MEN i stedet for OG.

:blomst_opp: til Crazee for trøst, og :blomst_opp: til Jennifer fordi jeg ordla meg feil, ikke leste grundig nok, og lot mitt ikke akkurat supre humør gå ut over henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem Saeria. Alle kan vel lese både fort fort, feil eller misforstå. :D Også er vi jo i bunn og grunn enige også.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant, Jennifer. :D

Det er godt vi fikk avklart det, og jeg er glad at du "irettesatte" meg, for her var en unnskyldning på sin plass. :Nikke: Takker for forståelse. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Artig å se hvor mye denne saken engasjerer! For det første, jeg vil ikke si at noen av de modellene som er brukt er "feite", langt der i fra. MEN, jeg synes det er trist at folk som er over størrelse 38 blir sett på som nettopp "feite" av mange. Med det mener jeg at det er nesten fælt at det blir satt fokus på at DetNye bruker damer som er som de fleste. Det burde vel være så naturlig at ingen reagerte på det? Eller? Ja, jeg vet det med prøvekolleksjoner og den slags. Men hvorfor er prøvekolleksjonene så små?

Nå skal det sies at DetNye også, for ikke lenge siden hadde en reportasje der man skulle lære "store" jenter å kle seg fint. De store modellene var str 40! Da ble jeg provosert!

Jeg har det litt som Yvonne beskrev. Jeg er nesten 180 høy, har veldig lange ben, store pupper og runde hofter. Jeg må i spesialbutikker for å få badetøy og undertøy. Det vet jeg at mange andre KGbrukere også må, men er jeg "unorlmal" da. Er jeg feit fordi jeg ikke bruker en B cup? Det er ikke størrelsen som gjør oss til hvem vi er og hvordan andre ser på en. Jeg veier mer enn folk tror, men halve kroppsvekta sitter i puppene :wink: Jeg sliter med å finne klær som passer, og må ofte bruke "store" størrelser, det kommer helt an på fasongen og materialet på klærne. Noen ganger bruker jeg M, andre 44, for å få lange nok bukser må jeg ofte opp en størrelse eller to og sy dem inn. Det varierer fra butikk til butikk, fra merke til merke...

Jepp, og der var Glammy engasjert også gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair
Artig å se hvor mye denne saken engasjerer! For det første, jeg vil ikke si at noen av de modellene som er brukt er "feite", langt der i fra. MEN, jeg synes det er trist at folk som er over størrelse 38 blir sett på som nettopp "feite" av mange. Med det mener jeg at det er nesten fælt at det blir satt fokus på at DetNye bruker damer som er som de fleste. Det burde vel være så naturlig at ingen reagerte på det? Eller? Ja, jeg vet det med prøvekolleksjoner og den slags. Men hvorfor er prøvekolleksjonene så små?

Nå skal det sies at DetNye også, for ikke lenge siden hadde en reportasje der man skulle lære "store" jenter å kle seg fint. De store modellene var str 40! Da ble jeg provosert!

Jeg har det litt som Yvonne beskrev. Jeg er nesten 180 høy, har veldig lange ben, store pupper og runde hofter. Jeg må i spesialbutikker for å få badetøy og undertøy. Det vet jeg at mange andre KGbrukere også må, men er jeg "unorlmal" da. Er jeg feit fordi jeg ikke bruker en B cup? Det er ikke størrelsen som gjør oss til hvem vi er og hvordan andre ser på en. Jeg veier mer enn folk tror, men halve kroppsvekta sitter i puppene :wink: Jeg sliter med å finne klær som passer, og må ofte bruke "store" størrelser, det kommer helt an på fasongen og materialet på klærne. Noen ganger bruker jeg M, andre 44, for å få lange nok bukser må jeg ofte opp en størrelse eller to og sy dem inn. Det varierer fra butikk til butikk, fra merke til merke...

Jepp, og der var Glammy engasjert også gitt :ler:

Jøss, høres ut som du har kroppen til Monica Belluci, og den er ikke dum skal jeg si deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir Hamnes sier i en vg/dagblad artikkel "katrine på feitekur" at vanligvis må modeller gå rett inn i størrelse 34 eller 36. Han synes at jenter i str 38 også er pene. Den mannen er så generøs, assa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir Hamnes sier i en vg/dagblad artikkel "katrine på feitekur" at vanligvis må modeller gå rett inn i størrelse 34 eller 36. Han synes at jenter i str 38 også er pene. Den mannen er så generøs' date=' assa..[/quote']

Ja, ikke sant! :tunge1:

Det er vel fremdeles slik at en størrelse 38 er UNDER gjennomsnittet for en norsk kvinne. Hva sier det om hans mening om de fleste norske kvinner? Blæ til han.. :tunge1::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg synes de "frodige" modellene i detnye ser helt vanlige ut, og kjempeflotte! Det er også fint å se modeller uten airbrush.

Men siden gjennomsnittet på norske kvinner er str42, lurer jeg på hva gjennomsnittshøyden på norske kvinner er?

Alle er vel ikke like slanke selv om de bruker samme str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Jeg synes de "frodige" modellene i detnye ser helt vanlige ut, og kjempeflotte! Det er også fint å se modeller uten airbrush.

Men siden gjennomsnittet på norske kvinner er str42, lurer jeg på hva gjennomsnittshøyden på norske kvinner er?

Alle er vel ikke like slanke selv om de bruker samme str.

Tror den er 167cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns denne reklamen var bra :-) Personlig appelerer denne type reklame til meg, mer enn med disse modellene med " innovermage", syltynne armer, og lår uten en eneste cellulitt. Det blir vist masse nydelige kjoler,bukser,jakker osv. som ser helt perfekt ut på disse modellene. Men på ei som meg, med både ekstra tillegg på mage,rompe og lår nok ikke ble like vakkert. Det skal jo være så smalt i snitt, mange klesmodeller. :-? .

Det ble spurt litt om gjennomsnittshøyden på norske kvinner. Aner ikke, jeg er 172 cm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest glamourgirl
Jøss' date=' høres ut som du har kroppen til Monica Belluci, og den er ikke dum skal jeg si deg :wink:[/quote']

:oops: Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...