Gå til innhold

Det brenner i hjemmet ditt - du kan redde EN ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Smykkeskrinet mitt. Eller et bilde. Men hadde fått litt problemer med å velge hvilket. Hadde blitt stående igjen for lenge om jeg bare skulle velge ett. Så godt vi har slike tråder som dette, så jeg får tenkt på det før det skjer og får forberedt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest løppen

hmm.. Antageligvis kassen med fotoalbum, siden alt annet i utgangspunktet kan erstattes, bilder fra flere generasjoner er det verre med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 11 måneder senere...

Hadde reddet serviettsamlingen til meg og bestemor:P Vi byttet dem slik man byttet pokemon-kort. Hun hadde dem liggende i en gammel konfekt eske... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bilder fra da vi tre søsknene var små, har de stående i enn STOR papirpose inne på rommet.

Andrevalg ville vært Bøkene våre da vi har en ganske stor samling med en del bøker som er kul-umulige å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første jeg så på var faktisk brannslokningsapparatet mitt :fnise:
Men så tenkte jeg, hva om huset er overtent, får ikke slukket mye da...Så tror jeg at jeg ville fått panikk og bare tatt med telefonen.. :O

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En boks med affeksjonsgreier som står på kontoret...

Men selvfølgelig så er hundene mine NR 1 første prioritet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kamera og laptop/m tilbehør, og pass/mastercard -men jeg har ikke noe hjem akkurat nå, så det blir det jeg hadde hatt lyst å redde ut av sekken.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleiesamlinga mi xD har ikke så mye her som ikke kan erstates så måtte blitt det eller bamsen til sønnen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...