MajorasMaske Skrevet 3. november 2013 #61 Del Skrevet 3. november 2013 Hunden min. Ser du på hunden din som bare en TING? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 4. november 2013 #62 Del Skrevet 4. november 2013 Smykkeskrinet mitt. Eller et bilde. Men hadde fått litt problemer med å velge hvilket. Hadde blitt stående igjen for lenge om jeg bare skulle velge ett. Så godt vi har slike tråder som dette, så jeg får tenkt på det før det skjer og får forberedt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 4. november 2013 #63 Del Skrevet 4. november 2013 Regner med at mobilen min er i lomma Hmm ipaden min også med ringen til besta festa til slik at det blir 1 ting :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest løppen Skrevet 4. november 2013 #64 Del Skrevet 4. november 2013 hmm.. Antageligvis kassen med fotoalbum, siden alt annet i utgangspunktet kan erstattes, bilder fra flere generasjoner er det verre med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. november 2013 #65 Del Skrevet 8. november 2013 Dukken jeg har hatt siden jeg var spedbarn Ja, det er det jeg ville reddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoken- Skrevet 10. november 2013 #66 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Gjenstanden som brenner, slik at ingenting går tapt Endret 10. november 2013 av Snoken- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. november 2013 #67 Del Skrevet 10. november 2013 Gjenstanden som brenner, slik at ingenting går tapt Good one! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
positivitet Skrevet 10. november 2013 #68 Del Skrevet 10. november 2013 Harddisken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåball Skrevet 10. november 2013 #69 Del Skrevet 10. november 2013 Sett bort ifra levende vesner ville jeg tatt med den eksterne harddisken. Masse bilder og videoer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 10. november 2013 #70 Del Skrevet 10. november 2013 Siden forsikringsselskapet ser på inventaret mitt som 1 ting så vil jeg redde inventaret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 30. oktober 2014 #71 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hadde reddet serviettsamlingen til meg og bestemor:P Vi byttet dem slik man byttet pokemon-kort. Hun hadde dem liggende i en gammel konfekt eske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 30. oktober 2014 #72 Del Skrevet 30. oktober 2014 Oksygenet i huset, kanskje. Da slutter det jo å brenne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 30. oktober 2014 #73 Del Skrevet 30. oktober 2014 Alle bilder fra da vi tre søsknene var små, har de stående i enn STOR papirpose inne på rommet. Andrevalg ville vært Bøkene våre da vi har en ganske stor samling med en del bøker som er kul-umulige å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 30. oktober 2014 #74 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det første jeg så på var faktisk brannslokningsapparatet mitt Men så tenkte jeg, hva om huset er overtent, får ikke slukket mye da...Så tror jeg at jeg ville fått panikk og bare tatt med telefonen.. :O 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 30. oktober 2014 #75 Del Skrevet 30. oktober 2014 fotoalbumet. alt annet inventar kan erstattes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 30. oktober 2014 #76 Del Skrevet 30. oktober 2014 En boks med affeksjonsgreier som står på kontoret... Men selvfølgelig så er hundene mine NR 1 første prioritet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 30. oktober 2014 #77 Del Skrevet 30. oktober 2014 Kamera og laptop/m tilbehør, og pass/mastercard -men jeg har ikke noe hjem akkurat nå, så det blir det jeg hadde hatt lyst å redde ut av sekken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 30. oktober 2014 #78 Del Skrevet 30. oktober 2014 Fotoalbumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 30. oktober 2014 #79 Del Skrevet 30. oktober 2014 Urnen av katten min, tror jeg Veldig vanskelig... Men urne er jo en ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 30. oktober 2014 #80 Del Skrevet 30. oktober 2014 Bleiesamlinga mi xD har ikke så mye her som ikke kan erstates så måtte blitt det eller bamsen til sønnen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå