Gå til innhold

Har INGEN penger!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ta de siste kronene du har og gå på kiwi. Kjøpte billig spagetti til få kronene, og en ketchup flaske som koster under 15 for billig merket. Da har du middag for flere dager. De har også kjempe billig brød til 7(?) Kroner. Rema 1000 har nudler til 1,- pakken. En norvegia skivet ost, pakke koster rundt 20-25. Da har du også råd til en banan eller to og kanskje noen epler eller annet. Alt for under 75! Handler om å kjøpe lurt:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller kjøp en stor pose ris (er gjerne billig i innvandrerbutikker). Løk er billig og det er også en del andre grønnsaker. Kjøp en pakke billig bacon eller skinke eller kjøttdeig som du porsjonerer opp, du trenger ikke mye for at det skal smake i alle fall litt bedre.

Kok ris (gjerne for to dager om gangen). Stek i litt smør eller olje sammen med løk/grønnsaker og litt kjøtt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS! Jeg bor også i Loddefjord. Er ei ung dame på 23 år som har både penger og tomflasker til overs hvis det måtte trengs. Evnt en del frysevarer eller varm middag på bordet :) har bil, så kan både frakte og hente. Send en pm hvis dette kunne være aktuelt :)

Endret av HenLu
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. TS her! Var ute og plukket tomflasker og ble 100 kroner. Har kjøpt inn havregryn og klart meg så langt. Har noe rundt 75 igjen, noen som har forslag til noe billig jeg kan kjøpe? Men tusen takk for alle som har tilbudt seg og hjelpe meg, for noen gode mennesker dere er! Setter virkelig stor pris på det alle sammen <3 Klem TS

Anonymous poster hash: 58cad...c97

Godt å høre at du fant en løsning på problemet ditt. :)

Men tilbudet mitt står forsatt skulle du ha behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor pose ris på invandrersjappe, samt en boks grillkrydder. Da kan du variere mellom kokt og stekt ris.

Anonymous poster hash: 6bc4f...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest navnelapp

Eit tips, ts: Bygg deg eit nettverk. Finn nokon som du kan gjere tenester for, passe barn, lufte hund, handle for eller liknande. På den måten har du nokon som du kan be om ei teneste attende når det knip om. Altfor mange som har det trangt trur at dei ikkje kan bidra med noko, men det er heilt feil. Det er mange eldre, einsame og travle småbarnsfamiliar som treng hjelp i kvardagen. Ver noko for andre, det gir deg masse tilbake på alle måtar, sjølv når det ser som mørkast ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 75 kr så ville jeg kjøpt et brød til 7 kr, first price syltetøy for 10 kr, stor rispose for 10/15 kr, og en stor kartong egg for 30 kroner.



Anonymous poster hash: 9e58e...e2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad for å se at det finnes så mange snille mennesker som vil gjøre noe sånt for folk de ikke kjenner!
Håper alt har ordnet seg, TS :)



Anonymous poster hash: d456b...cd1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...