Gå til innhold

Har INGEN penger!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du ikke en eneste venn som kan avse en tier?



Anonymous poster hash: 05da3...542
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil anbefale deg å sette opp et budsjett og handle litt smartere hvis dette er noe som skjer flere ganger.

Hva du kan gjøre akkurat nå uten å måtte tigge penger: DUMPSTERDIVING. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et litt komplisert forhold til de...

Anonymous poster hash: 58cad...c97

Venner, besteforeldre, søsken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Hvor bor du ts? Om du bor i Bergen, møt meg på Bystasjonen imorgen, så skal vi handle mat sammen.



Anonymous poster hash: 2be73...66d
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og 1 pk havregryn på 7 dager?? Er dere fullstendig ute dere som påsto det?

Anonymous poster hash: 7db89...bb5

Om man ikke har annet, klarer man seg fint på en pakke havregryn sju dager, ja. Joda, man kommer til å være sulten og det er ikke optimalt, men man overlever fint.

Beggars can't be choosers.

Anonymous poster hash: 58557...904

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og 1 pk havregryn på 7 dager?? Er dere fullstendig ute dere som påsto det?

Anonymous poster hash: 7db89...bb5

Hva er galt i det? Det er bare snakk om en uke. Med masse vann og ei skål havregrøt om dagen så går det greit.

Anonymous poster hash: 05da3...542

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor du tilfeldigvis i gokk på vestlandet så si fra, jeg har en hundrings til overs.



Anonymous poster hash: 9c349...5ed
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nødhjelp på nav får man forresten på dagen. Husk kontoutskrift og oppmøte før 09.00 på mandag.

Anonymous poster hash: 7db89...bb5

Det stemmer ikke overalt. Her tar det opptil to døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kastes over 300 000 tonn mat i Norge hvert år som fint kunne vært spist. Butikkene kaster en god andel av dette, så om man ikke har penger er det masse FINT SPISELIG mat i conteinerne dems. Så gå dumpsterdive. Ellers samarbeider noen butikker med steder som lager middager du kan spise gratis.

Det er med andre ord ikke synd på deg fordi du ikke har klart å bruke pengene dine fornufting denne måneden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kastes over 300 000 tonn mat i Norge hvert år som fint kunne vært spist. Butikkene kaster en god andel av dette, så om man ikke har penger er det masse FINT SPISELIG mat i conteinerne dems. Så gå dumpsterdive. Ellers samarbeider noen butikker med steder som lager middager du kan spise gratis.

Det er med andre ord ikke synd på deg fordi du ikke har klart å bruke pengene dine fornufting denne måneden.

Og du er en tosk, å prioritere regninger og andre viktige økonomiske utgifter er faktisk å være fornuftig. Noen ganger rekker det bare ikke, og da er ts faktisk flink som brukte pengene på det viktige først, og ikke havner i bane luksusfellen hvor det er ok å nedprioritere regninger, ta opp kreditt osv.

Anonymous poster hash: 9c349...5ed

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kastes over 300 000 tonn mat i Norge hvert år som fint kunne vært spist. Butikkene kaster en god andel av dette, så om man ikke har penger er det masse FINT SPISELIG mat i conteinerne dems. Så gå dumpsterdive. Ellers samarbeider noen butikker med steder som lager middager du kan spise gratis.

Det er med andre ord ikke synd på deg fordi du ikke har klart å bruke pengene dine fornufting denne måneden.

Merkelig kommentar å komme med når det er tydelig at ts har hatt endel ekstra utgifter denne mnd grunnet flytting og alt rundt dette...

Anonymous poster hash: 2be73...66d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er en tosk, å prioritere regninger og andre viktige økonomiske utgifter er faktisk å være fornuftig. Noen ganger rekker det bare ikke, og da er ts faktisk flink som brukte pengene på det viktige først, og ikke havner i bane luksusfellen hvor det er ok å nedprioritere regninger, ta opp kreditt osv.

Anonymous poster hash: 9c349...5ed

Har ikke lest hele tråden, så hvis hun har brukt alle pengene sine på regninger så er det OK. Men det er fortsatt mange muligheter for å få tak i mat uten å måtte låne penger av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig kommentar å komme med når det er tydelig at ts har hatt endel ekstra utgifter denne mnd grunnet flytting og alt rundt dette...

Anonymous poster hash: 2be73...66d

Jada, jeg beklager, men jeg leste ikke hele tråden. Dumpsterdiving er uansett et godt råd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, blir så glad av sånne som deg! Jeg bor i Bergen, Loddefjord :)

Ok. Hvor bor du ts? Om du bor i Bergen, møt meg på Bystasjonen imorgen, så skal vi handle mat sammen.

Anonymous poster hash: 2be73...66d

Anonymous poster hash: c3e5b...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i Skien/Porsgrunn så kan vi stikke å kjøpe inn mat til deg nå, eller imorgen om du vil.



Anonymous poster hash: bb6e3...371
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Si hvor du bor da ts. Er sikker på noen her kunne hjulpet deg.

Jeg bor i Bergen. TS

Anonymous poster hash: 58cad...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Bergen. TS

Anonymous poster hash: 58cad...c97

Flott, da har noen tilbydt seg å skaffe deg mat, håper det ordner seg :) :)

Anonymous poster hash: 9c349...5ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kastes over 300 000 tonn mat i Norge hvert år som fint kunne vært spist. Butikkene kaster en god andel av dette, så om man ikke har penger er det masse FINT SPISELIG mat i conteinerne dems. Så gå dumpsterdive. Ellers samarbeider noen butikker med steder som lager middager du kan spise gratis.

Det er med andre ord ikke synd på deg fordi du ikke har klart å bruke pengene dine fornufting denne måneden.

Wow. Var ikke det som var meningen, at folk skulle synes synd på meg. Eg spurte bare om tips. Og vil nå si at det og betale regninger er fornuft. TS

Anonymous poster hash: 58cad...c97

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...