Gå til innhold

Hvis du ble lottomillionær, ville du delt det offentlig?


Gjest suphadupha

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke delt det offentlig. Hadde fylt opp kontoen til brødrene mine og ventet stille på en telefonsamtale :fnise: Jeg vet de ikke hadde sagt det videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke jeg hadde delt det med noen egentlig. Men jeg har aldri spilt lotto i mitt liv, så det kommer nok aldri til å skje uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville holdt kjeft. Jeg tror penger kan gi deg ganske mange falske venner. Noe jeg absolutt ikke vil ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fortalt det til samboeren og svigerfamilien, for så å betalt tilbake alt vi har lånt av de. De ville skjønt det var noe om det plutselig hadde kommet et par hundre tusen fra oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg ville ikke ha sagt ett ord. Jeg ville ha kjøpt et hus, og gjort som en lenger oppe, fylt opp litt på kontoen til utvalgte personer og holdt kjeft. Det dumme er jo at det fortsatt er mulig å snoke på skattelistene så det blir nok ikke mulig å holde det hemmelig så lenge. Satser på å vinne like etter at skattelistene er lagt ut, da har jeg ihvertfall året på meg :ninja:



Anonymous poster hash: 8d225...341
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart. Da hadde det kommet masse hotte menn for å utnytte meg, men jeg hadde utnytta dem i stedetfor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde neppe sagt noe utenom aller nærmeste familie. Hvis det var en stooor sum (type 10 mill +) hadde jeg derimot hjulpet endel nære venninner, og følgelig fortalt dem om premien.

Har også 3 fadderbarn som jeg hadde oppretta en saftig sparekonto til.... Nåja, dette er en utopi og bare våt drøm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt det til samboer og våre respektive foreldre, kanskje søsken. Jeg hadde brukt pengene på å komme meg inn på boligmarkedet, og antakelig hjulpet en av søsknene mine med EK til bolig også. Tror de andre ville forstått det :) Men hadde vel blitt noen heftige jule/bursdagsgaver det året!

Endret av Stjernesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis jeg hadde vunnet mye så, typ 15mill og opp. Da hadde jeg nokk delt pengene med de i familien som jeg liker, og ett par av vennene mine. Ser ingen grunn til att jeg alene skal sitte med så masse penger, meeen foreløbig spiller jeg ikke lotto, så det blir nokk med drømmen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke skrevet status på face, for å si det sånn. Jeg tror at noe sånt må være jævlig vanskelig å holde inne når man har fått vite det, men jeg tror jeg hadde satset på å fortelle mams og paps om det i første omgang hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mill er jo ingenting, da hadde vi jo ikke fått betalt ned boliglånet engang, hadde jo hjulpet, men pengene hadde nok gått inn og så ut igjen! Hadde muligens kjøpt meg en bil jeg uansett har planer om, men ikke ellers!

Og hadde det vært veldig mange millioner hadde jeg heller ikke hatt noe behov for det. Hadde nok fått noen til å pusse opp huset og solgt + kjøpt nytt, men hadde neppe vært noe særlig generøs ellers. Jeg er ganske så fornuftig av meg og hadde ikke sløst masse bare fordi jeg hadde penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at jeg skylder min far nærmere to millioner kroner så hadde det ikke vært noen vits i å fortelle folk om gevinsten, da hele summen ville gått til ham. Hverdagen min hadde vært helt lik, jeg hadde bare hatt et litt sunnere forhold til min far med litt mindre økonomisk avhengighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...