Gå til innhold

There's not a note from mine that's worth the noting.

Amphitrite

Anbefalte innlegg

Vanskelig å finne emnetittel når man ikke helt vet hva man skal skrive.

Kan vel starte med å si at jeg mest vil bruke dagboken til å få ut frustrasjoner, noe som pleier å bli en del. Har to ting som går en del utover hverdagslivet mitt; spiseforstyrrelse og BDD (Body Dysmorphic Disorder), så det kan regnes med at dette blir tema fra tid til annen.

Tata for now.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg endelig kommet hjem fra skolen idag. Det er jo typisk, holder på å tisse på meg i bilen og havner selvfølgelig kun bak biler som kjører under fartsgrensa. Var en RELIEF å få gått på do når jeg kom hjem!

Nå sitter jeg i sofakroken under et pledd og ser på Bones. Trenger litt avkobling etter en utrolig slitsom dag.

Skal på tupperwear-party idag, noe som er helt greit siden det er Halloween og jeg slipper da å løpe opp og ned med godteri her i leiligheten. Håper det blir helt greit, selvom det kommer et par folk jeg ikke er superfan av.

Har forsåvidt en grei dag idag fordi jeg er veldig likegyldig. Deilig med litt pause fra mitt eget hysteri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært skikkelig trett og ineffektiv idag. Henger etter med en del med skolearbeid, men får meg ikke til å gjøre det jeg skal. Gruppemedlemmene mine på det ene gruppa jeg er i tillegg mer ineffektive enn meg også, hvor de ikke gjør NOE på eget initiativ og jeg må hele tiden delegere oppgaver.. Jeg er ikke gruppeleder engang. Er redd vi går glipp av en del beskjeder også, siden gruppeleder er kommunikasjonsansvarlig. Hjelp! Har nå delegert en del oppgaver, håper virkelig de gjør det de skal over helgen. Vi ligger langt etter skjema og prosjektet skal inn om en uke. Jeg skal jobbe litt mer på det i natt, jeg jobber best om natten.

Er stresset som bare det. Litt over to uker til første eksamen og det er i ett av fagene jeg har minst oversikt i. Tenk om jeg ikke består? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"When sorrows come, they come not in single spies, but in battalions." - William Shakespear.

So true.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trett, men vil ikke sove. Sitter nok en gang under pleddet mitt i sofakroken og ser på Bones.

I det siste har jeg hatt mareritt hver eneste natt. Gjerne flere på rad. Det er utrolig slitsomt. Hvert eneste mareritt er annerledes og jeg finner ingen rød tråd bortsett fra at jeg så og si dør i alle. Samboer sier jeg skriker i søvne, noen ganger våkner jeg av skrikene mine selv også. Han er søt da, som alltid legger armen rundt meg og trekker meg til han når han ser jeg har mareritt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det lørdag. Veide meg før frokost idag og jeg ligger på 59.2 kg for øyeblikket. Vil gjerne ned til 55 kg, men jeg vet at det bare er spiseforstyrrelsen som snakker. Skal prøve å ikke tenke på det.

Idag er det den store kinodagen og jeg skal på kino med svigermor for å se på Detektiv Downs! Får ikke samboer med på den filmen, så det var koselig at hun ville bli med meg. Har egentlig et veldig godt forhold til svigermor selvom jeg skulle ønske jeg kunne være meg selv fullt og helt med hun, som når jeg er med mamma. Kanskje det kommer etterhvert.

Må prøve å få gjort litt skolearbeid før jeg drar også, meeen.. Det skjer vel ikke. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme fra kinodagen. Detektiv Downs var en helt grei film, men den falt nok ikke helt i min smak. Ble igrunn litt for kjedelig for meg, dog har jeg likevel hatt en fin dag med svigermor. :)

På veien hjem holdt jeg på å kjøre ned to stykker som gikk tur også pga mangel av refleks. Stoppet selvfølgelig og fortalte dem at de må huske refleks neste gang ellers kan det gå galt. Dette er andre gang jeg har gjort det hittil denne mørketiden. Hvorfor er det så vanskelig å ta på seg en refleks da?

Samboer sitter å spiller Silent Hill: Downhour på playstation for øyeblikket. Synes originalen er langt bedre, dette er jo ikke skummelt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trett, men nok en gang redd for å legge meg. Ikke morsomt å være redd for søvn. Samboeren sover allerede søtt, så jeg sitter oppe å ser på Bones. Vurderer å ta meg en matbit selvom jeg vet at søvnen blir enda verre om man spiser sent. Sukk, jeg er sulten da. Så, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg langt nede idag. Sitter bare i sofaen og lever meg inn i en uvirkelig verden for å slippe og tenke idag. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse skolearbeid å gjøre, selvfølgelig klarer jeg ikke få meg selv i gir. Det er teit, for oppgaven jeg skal gjøre nå har jeg allerede svaret på. Heheh.

Har tent noen stearinslys, fyrt i peisen og satt på Bones. Prøver å slappe av, har hatt konstant angst i flere uker nå. Er utrolig sliten i musklene og leddene i kroppen, sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå gjort ferdig den ene oppgaven. Deilig å bli ferdig, men gud som jeg hater angsten min. Det er gruppearbeid og måtte derfor sende det jeg har gjort til alle på gruppen, får jo helt fnatt. Hjertet banket fort, hardt og jeg ble uvel idet jeg sendte det. :( Æsj, hvorfor får jeg angst av noe så tullete som å sende oppgaven?

Har en annen gruppeoppgave i et annet fag (altså med en annen gruppe) som jeg også må gjort litt på. Yikes. Hjertet hopper vel snart ut av brystkassen på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg sist skrev i dagboken har jeg sittet med det andre prosjektet i henda. Er enda masse som må gjøres, men jeg måtte bare gi meg nå ellers hadde jeg krepert. Er skikkelig FORBANNA for at folk ikke kan gjøre det de skal. Har delegert oppgaver til de to medlemmene som ikke gjør en dritt, ga de tidsfrist til og med - NEMLIG IDAG. Guess what, det var ikke gjort. Så igjen har jeg og siste medlemmet sittet å arbeidet med dette i hele dag. I morgen skal jeg drite i å ta ADHD-medisinene mine så lunta mi er kort og spontaniteten er tilstede, for da skal jeg nemlig fly i flint på disse to medlemmene som ikke gjør noe. Jeg skal stå og skrike de opp i trynet at om de ikke gjør noe snart så rapporterer jeg dem, sånn at de ikke står arbeidskrav og ikke får komme opp i eksamen.

FUCK GRATISPASSASJERER, HER ER DET NULLTOLERANSE.

I tillegg, på grunn av disse gutta, så har jeg måttet bruke hele dagen på prosjektet i stedet for på en individuell innlevering i et annet fag som jeg MÅ bestå da det er et arbeidskrav. Den skal inn på onsdag og jeg er langt fra ferdig. Full panikk her!

Endret av Amphitrite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om STRESS! Når jeg kom på skolen idag var det bare å komme i sving. Fikk sagt ifra til gutta også, han ene tok det bra mens han andre startet å kjefte tilbake. Hehe, det var forventa. Han sa han skjønte hva jeg mente når han hadde roet seg litt da og gjorde heldigvis en god innsats idag. Begge to! Så vi har fått ferdig utkastet og slengt det til student assistenter for kommentar. Er mye vi må endre på, men orker ikke tenke på det akkurat nå.

FORDI.. I morgen er det innleveringsfrist på et arbeidskrav. Selvfølgelig har oppgaven et så vidt tema at det er umulig å komme med en problemstilling. Har tenkt på hva jeg kan ha som problemstilling i en måned og enda ikke klart å komme opp med noe. HERREGUUUD. Hvorfor skal det være så vanskelig? :(

Har forøvrig ikke spist idag, har glemt det helt vekk siden jeg har hatt så mye å gjøre. Ikke moro å dra hjemmefra i bekmørten og komme hjem igjen i bekmørten. Slitsomt.

Anyways, må fortsette med å finne denne problemstillinga.

Tata!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjort research siden forrige innlegg og kommet ingen vei på denne innleveringen. Gosh, at det skal være så vanskelig. Må nesten bare gi meg nå for jeg er helt kjørt etter å ha holdt på siden kl 7 idag tidlig. Sukk, håper det hjelper med en natts søvn og at jeg kommer ordentlig igang i morgen.

God natt, dagboka! Tata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det morgen. Jeg har laget meg en kopp te og fyrt i peisen. I hele natt har jeg drømt om den dumme oppgaven så jeg er IKKE motivert til å starte med den nå, men jeg må. Tenkte jeg skulle prøve å få i meg litt mat først, siden jeg ikke spiste noe igår.

Det skal bli SÅ deilig når denne uka er over, da er det nemlig bare ett fag igjen som vi har oppgaver i (hvis du ser bort i fra den presentasjonen vi skal gjøre av det ene prosjektet). Skal bli så deilig med litt fritid igjen. Jeg må skjerpe meg, jeg må starte mye tidligere med ting. Hvorfor lærer jeg ikke? :( Legen min sa det ville ta tid før jeg lærte meg å følge rutiner og konsentrere meg ordentlig, for selv om medisinene virker så må man lære seg alt om igjen når det kommer til nettopp dette. Det er svært slitsomt. Sukk! Uansett, semesteret snart over.

Fikk forresten fikset så jeg tar opp et fag jeg ikke bestod ifjor, neste semester. Det blir tung med 40 studiepoeng, spesielt når jeg da ender opp med 4 ekstremt tunge og tekniske fag. Får virkelig stå på, yikes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg fått gjort den forbaskede oppgaven. Den ble ikke spesielt bra, men man får bare godkjent/ikke godkjent uansett så who cares. Godt å bli ferdig med den i alle fall! Nå skal jeg ta meg en matbit før jeg fortsetter korrektur på rapporten i det ene prosjektet. Den skal leveres på fredag og guuuud så deilig det skal bli å være ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med oppgaveinnlevering m.m.- Syns du er kjempeflink i tillegg til alt det andre du nevner/sliter med.

Folk som er gratispassasjerer i grupper vet jeg alt om, selv om det er lenge siden jeg tok min utdannelse.

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...