Gå til innhold

There's not a note from mine that's worth the noting.


Amphitrite

Anbefalte innlegg

Lykke til med oppgaveinnlevering m.m.- Syns du er kjempeflink i tillegg til alt det andre du nevner/sliter med.

Folk som er gratispassasjerer i grupper vet jeg alt om, selv om det er lenge siden jeg tok min utdannelse.

Stå på!

Takk! Men jeg burde nok bli flinkere til å starte tidligere så jeg ikke får sånt stress igjen. :P

*Gjesp* Gud så trett jeg er i dag. Sitter i gruppa nå og gjør siste finish på rapporten. Siden vi har annet prosjektarbeid senere idag og i morgen, har vi ikke så mye tid til å bli ferdig. Rapporten skal inn innen kl 14:00 i morgen og det er greit å levere litt før så man slipper kø.

Skal bli sinnsykt deilig å bli ferdig med den da! Herreguud å godt det skal bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da! Var prosjektet levert. Endelig. Gjenstår bare å levere noen papirutgaver til eksamenskontoret og så er det en liten presentasjon igjen, deretter blir det fult fokus på eksamenslesing! Vet det er mye jeg trenger å lese på i dette faget, er mange begreper å sånt som jeg burde kunne, så det blir vel like hektisk fremover nå. 19 dager til eksamen, YIKES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, det er deilig at det ene prosjektet er levert inn. Da gjenstår det bare presentasjonen igjen av det prosjektet og så er det ute av verden. Deretter eksamen og AAA stresset tar aldri slutt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da har du i alle fall fått noe unna, gratulerer med det! Og masse lykke til med resten, altså lesing til eksamen og selve eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har stresset rundt skolen roet seg litt og jeg ser at jeg har mye mer tid nå enn hva jeg hadde forrige uke. Deilig å faktisk kunne ta en helg. Selvfølgelig, det som er kjipt med tid er at du klarer å se hva som skjer rundt deg. Tror samboer kjeder seg i forholdet med meg og jeg føler meg svært urolig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig nedfor idag. Trodde helga skulle bli fin ettersom det er lenge siden sist jeg slapp å sitte med skolearbeid 24/7. Men neida, her sitter jeg uten å vite hva jeg skal ta meg til, med gråten i halsen. Vil egentlig bare gå å legge meg, problemet da er at jeg ikke får sove i natt. Kan derfor ikke gjøre det heller.

For en gangs skyld er det jeg som sitter å ser på at typen spiller, og ikke omvendt. Burde jo egentlig benytte meg av anledningen til å spille selv, men har faktisk ikke lyst. Det er da man vet at jeg virkelig er nedfor :( Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like nedfor idag som igår, om ikke mer. Har ikke fått gjort noe av det jeg skulle og føler meg skjelven/svak i kroppen. Meh, har absolutt ingen lyst til å dra på konsert i morgen, dog jeg vet det kommer til å bli koselig så jeg kommer til å dra likevel. Er jo bare det at man ikke har lyst til noe når man deprimert, men da hjelper det jo ofte å faktisk komme seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg for første gang kjørt ut av veien med bilen. Den glattkjøringa var jo nyttig, ellers hadde jeg kjørt ned et gjerde og inn i et hus, i stedet for klarte jeg å manøvrere meg til andre siden av veien og traff grøfta i stedet så det eneste jeg skadet var meg, bilen og grøfta. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror grøfta har det verst, for bilen kan fortsatt kjøres, jeg er ikke alvorlig skadet. Grøfta derimot.. Den blødde jord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda, fikk du nakkesleng og hoderystelse? Det høres ikke godt ut. Håper det går over og jammen bra at det ikke var alvorlig. Men syns du var dyktig som greidde å manøvrere bilen. Jeg hadde bare skreket ut, tror jeg. (har aldri hatt glattkjøringskurs).

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glattkjøringskurset tror jeg reddet livet mitt igår. Du bør absolutt ta det hvis du ikke har det, for fy faen så glad jeg er for at jeg hadde hatt det.

Hentet bilen fra viking igår kveld, var utrolig ekkelt å kjøre bil igjen og jeg var så redd at jeg grein hele veien til bilen ig de første 5 minuttene av kjøreturen. Etter det var jeg bare stiv av skrekk.

Kjørte til skolen idag, kjørte forbi ulykkesstedet. Ser jeg har vært utrolig heldig, bare et par meter bak der bilen fløy i grøfta var det et skilt som hadde gjort mye mer skade om jeg hadde truffet det.

Er livredd for å kjøre bil nå, og jeg som alltid elsket det :( sukk.

Har presentasjon idag også, har selvfølgelig ikke øvd i det hele tatt. Etter sjokket igår ga seg har jeg egentlig bare vært livredd. Sitter enda med følelsen jeg hadde da jeg mistet kontroll på bilen og husker at jeg tenkte "jaja, da får jeg ikke presentert i morgen da" like før jeg blacka out. Hadde jeg brukt brekket så hadde jeg nok også vært mye mer skadet enn jeg er (hadde en litt annerledes kjørelærer som var utrolig flink og viste oss hva som skjer om man bremser og når man bruker brekk under glattkjøringskurset. Hadde han ikke gjort det hadde jeg vel brukt brekket og ligget på sykehus idag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg burde nok tatt et slikt kurs, men jeg er så gammal! Hatt lappen i hvertfall 30 år, så da føles det litt flaut, men det kan jo gjelde livet her. Har bare lært at man må pumpebremse på glatt føre og det var etter en smell for mange år siden. Vil jo si at jeg er en rolig og behersket sjåfør da.

Bra du kom deg opp på "hesten" igjen, selv om det kostet både tårer og mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en rolig og behersket sjåfør selv, men ikke alltid det hjelper på glattisen når det er andre tullinger på veien, sukk.

Var på akuttmottaket på torsdag. De mistenkte indre blødninger siden jeg blør der jeg ikke skal og smellet gjorde at jeg fikk mens når jeg ikke skulle ha det. Siden jeg ikke får vondt når de presser så tok de ingen bilder og regnet med at bare var nyra som fikk litt bank som forårsaket blod i urin og at traume forårsaket tidlig mens, men de ga streng beskjed om at jeg må si ifra om jeg skulle få mer eller annerledes smerter. Regner med at det er OK. De sa også at jeg måtte tilbake om blødningene ikke ga seg innen onsdag, men jeg klarer da ikke å se om jeg har blod i urin eller ei når jeg har mens i tillegg da :P Hvordan skal jeg klare å se det da? VI FÅR SE. Dette er sikkert ekkelt for noen å lese, men da får de skylde seg selv som leste det. Jeg skriver det lell.

Legen på akuttmottaket fant ut at den ene nakkevirvelen min er skadet også, at det ikke bare er musklene. Så det vil ta litt lenger tid før ting går seg til. Det er en helt uutholdelig smerte og jeg klarer for øyeblikket ikke å snu på hodet, ergo får jeg ikke kjørt bil. Håper virkelig at jeg er i stand til det iløpet av uken, helst innen Onsdag, men går det ikke så går det ikke.

Nå er jeg hjemme i fra bursdag hvor vi fikk julemiddag. Helt utrolig hvor kjedelig andres julemiddag er, i forhold til den jeg har fått hjemme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det er så lite som skal til for å gjøre skade. Håper det går bra med deg, og lykke til på skolen! Jeg syns du er flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med nakken?? Håper du blir bedre etter hvert. For det høres ikke gøy ut å ikke kunne snu på hodet! God bedring i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakken er så som så. Den er nok litt bedre, men klarer fortsatt ikke bevege hodet ordentlig. Drukner i såpe og vann i dusjen bl.a :P haha.

Foreleseren min sa det var OK om jeg ikke kunne komme til forelesningen og foreslo at jeg kunne se på forelesningen via Skype. Lønner seg å studere IT skjønner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...