Gå til innhold

There's not a note from mine that's worth the noting.


Amphitrite

Anbefalte innlegg

Så fint at du kan se forelesninger pr Skype! Da går du vel ikke glipp av så mye som du ellers ville gjort. Ja, IT er ikke dumt. Mange på min alder vet ikke hvordan man skrur på en pc engang, og jeg kjenner at jeg blir ganske så oppgitt. Da setter man seg utenfor samfunnet og gjør livet vanskelig for seg selv - og andre.

Av og til lurer jeg på hvordan folk har tenkt å betale regninger når brevgiroen er slutt, hehe.

Ha en så bra dag som du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hater det derre "må være best"-genet mitt. Jeg er ikke spesielt god i noe og vil derfor aldri være best på noe som helst, og da føler jeg meg selvsagt ikke bra nok uansett hva det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, LilleAlva :)

Hehe, igår på sofaen spurte jeg samboer "Ja, når frir du da?" når det var bryllup på tv i en serie jeg følger. Han så på meg og sier med et lurt smil "Faen, som du maser a!".

Jaja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, dette skype-opplegget var jo veldig vellykket. Han har Mac og de innebygde mikrofonene der er bare søppel, i tillegg til at viften på Mac flest går på høyspenn, noe denne også gjør. FOR NOE STØY. Hører vifta gå rundt, en pipelyd og bakgrunnsstøy mye mer enn selve forelesningen. Sukk. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det går fremover. :) Forhåpentligvis er den mer funksjonell allerede neste uke, det må den bare for da har jeg eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Nei, blir nok ikke det. Kjenner jeg samboeren min rett så vil han ikke gifte seg før jeg er ferdig med studiene, og han vil ikke være forlovet for lenge så han frir om minst ett år, men venter nok enda lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt fysen i dag. Har spist tre kiwier og en appelsin, det gir seg ikke! Vrææl. Skal prøve en kopp te nå, håper det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jessda. Der slo depresjonen inn igjen. Slitsomt å ha den så av og på. I tillegg kaldsvetter jeg, tror jeg. Vet ikke om det er varmt eller kaldt her inne. Skal se forelesning på Skype igjen i morgen, vet ikke om jeg får med meg så mye mer da, men jeg får hvertfall for oppmøte. Må tidlig opp, men det gjør meg ingenting. Står opp rundt 7 hver dag nå uansett. Får ikke sove så mye. Håper jeg får til å lese litt i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, foreleseren snudde cam'et mot noen i klassen og sa at jeg nå sitter å ser på de. Så svarer han ene kleint, de sa litt andre ting også kommer foreleseren "Jeg har ikke på lyd på pc'en, men jeg er ganske sikker på at hun nå sitter og ler av oss!"

Morsomt å sitte hjemmefra å følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en rar følelse i brystet i hele dag. Har innlegg og er nå litt småredd for at den utforkjøringen førte til skade, jeg vet ikke helt. Usikker på om jeg har gammel eller ny type protese, så vet ikke om det kan være hull eller ei, men jeg har et slags press i brystet og det føles som om ting renner litt på en måte i det andre, også svir det nederst i lommen. Håper det er bedre i morgen, blir engstelig jeg altså. Uansett skal jeg ringe klinikken i morgen og høre om hva det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke være lett. Jeg ringte opp og selvfølgelig er ikke kirurgen min tilstede før i januar. Jeg sa at jeg måtte ha tak i hun med en gang, så en dame skulle prøve å få tak i henne for meg. Fikk hun det ikke til skulle jeg snakke med denne damen i stedet.

Jaja, får bare vente å se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble ringt opp nå! Fikk beskjed om at det er vanlig, man blir tross alt banket i en utforkjøring. Blir det ikke bedre innen 2 uker etter utforkjøringa tok sted, så måtte jeg kontakte fastlegen min og be om henvendelse til ultralyd av puppen.

Så da vet jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele dagen igår gikk til eksamensforbereding. Er vel litt sent å starte, men jeg jobbet så hardt med prosjektet før vi leverte at jeg følte jeg kunne det meste. Så feil kunne man ta! :P Foreleseren (altså han som lager eksamen) har valgt å legge ut eksamensoppgavene vi får. Vi får totalt 4 oppgaver på eksamen, men han har valgt ut 1-4 oppgaver som kan være oppgave 1, 5-8 som kan være oppgave 2, 9-12 som kan være oppgave 3 og 13-16 som kan være oppgave 4, så det er nok å bryne seg på. Føler forøvrig ikke at jeg kan svare ordentlig på noen av oppgavene enda så må lese mer i kveld, men vet selvsagt hvilke oppgaver jeg håper vi får fremfor andre oppgaver! Så får vi se hvor heldig jeg er.

Føler jeg henger veldig etter også, siden Skype forelesningene ikke var så vellykket og jeg fikk derfor ikke gjennomgang av spørsmålene slik som de andre fikk. Sukk. Men men, det går som det går og så lenge jeg står er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...