Gå til innhold

Sukker.no- noen erfaringer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 30.10.2013 den 15.55, AnonymBruker skrev:

Det gjelder det samme for oss menn i 30-årene. Og selv om man ser bra ut og har bilder som er tatt av en dyktig fotograf, så er det ikke lett. Har hatt så mange dårlige erfaringer der nå at jeg gidder ikke mer.

Det er mye bra førsteinntrykk der inne, men ting er som oftest ikke så bra når man kommer forbi førsteinntrykket. Det er mulig jeg har vært uheldig.

Anonymous poster hash: d83b8...1f5

Jeg har også hatt mange dårlige erfaringer, etter jeg begynte der, og orker snart ikke mer. Hva mener du med at ting ikke er bra når du kommer fordi førsteinntrykket ? At de ikke er så snille og givende ? For det opplever jeg og de skremmer meg bort med å kaste seg over meg av kåthet. De har masse problemer, er rare, behandler en dårlig eller vil ikke ha barn og familie. De voksne er de verste, har ikke møtt noen på min alder dessverre. Du har nok vært veldig uheldig og håper du lykkes snart. Kan du fortelle om de dårlige erfaringene ?

Anonymkode: 220fd...a1c

Videoannonse
Annonse
Gjest Virpi
Skrevet

Møtt en fin fyr jeg har hatt kontakt med regelmessig i et halvt års tid, men som dessverre lider av forpliktelsesangst tydeligvis. Så det spørs hvordan det går... Ellers chattet med mange gøyale typer. Og fått meldinger fra gifte menn som åpent spør om jeg vil bli elskerinnen deres siden ekteskapet funker dårlig. Nei takk...! For ikke å snakke om melding fra en fyr som skrev at profilbildet mitt passet glimrende inn i fantasiene han hadde der og da. Ville jeg være med..? Han hadde lagt ved et telefonnummer som ga treff på et navn på gule sider... Takk, men nei takk!

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Virpi skrev:

Møtt en fin fyr jeg har hatt kontakt med regelmessig i et halvt års tid, men som dessverre lider av forpliktelsesangst tydeligvis. Så det spørs hvordan det går... Ellers chattet med mange gøyale typer. Og fått meldinger fra gifte menn som åpent spør om jeg vil bli elskerinnen deres siden ekteskapet funker dårlig. Nei takk...! For ikke å snakke om melding fra en fyr som skrev at profilbildet mitt passet glimrende inn i fantasiene han hadde der og da. Ville jeg være med..? Han hadde lagt ved et telefonnummer som ga treff på et navn på gule sider... Takk, men nei takk!

Faktisk flere som har kontaktet meg og spurt om jeg vil være elskerinnen deres også. Det er tydeligvis et "marked" for dette på datingsidene... Sikkert flere kvinner som kan tenke seg en fast elsker som er gift, og som ikke forventer mer enn sex en gang i måneden eller noe sånt.

Stort sett greie vanlige folk på Sukker da, selv om det er noen raringer innimellom.

Anonymkode: 4891d...212

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...