Gå til innhold

Sukker.no- noen erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke noe å gjøre sukker hvis du er mann, blir bare skuffet, ingen svar på meldinger etc så bare glem det. Men er man dame så vasser man i tilbud.

Anonymous poster hash: f8037...8a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og eksen gjorde det slutt i feburar. Føler jeg er helt over det nå. Men vet ikke hvor jeg skal treffe en ny. Er det litt desperat og flaut hvis man er medlem av sukker i en alder av 19?

Anonymous poster hash: a86e8...b2e
Skrevet

Var der 1,5 uke og på 1 date. Vi er sammen nå :)

Anonymous poster hash: 6142c...b12
Skrevet

Jeg og eksen gjorde det slutt i feburar. Føler jeg er helt over det nå. Men vet ikke hvor jeg skal treffe en ny. Er det litt desperat og flaut hvis man er medlem av sukker i en alder av 19?

Anonymous poster hash: a86e8...b2e

neiida. Jeg er på alderen din, og det er masse folk i den aldersgruppen der inne. Det var mitt inntrykk ihvertfall.

Anonymous poster hash: 6142c...b12

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe å gjøre sukker hvis du er mann, blir bare skuffet, ingen svar på meldinger etc så bare glem det. Men er man dame så vasser man i tilbud.

Det avhenger på utseende ditt. Opprettet to like profiler. Et med mitt ekte bilde og en med et bilde av en modell/skuespiller. Sendte ut samme meldinger til samme jenter fra begge profilene. Profilen med modell/skuespiller bilde fikk svar hver gang (også på ganske drøye meldinger). Over 70 % møtte til og med opp for å ta en kaffe.

Anonymous poster hash: 1d9f3...f0d

Skrevet

..og de tilbudene består som regel av sex og kommer fra menn som ikke ser ut i dagslys. Heldige sukkerdamer, gitt :)

Anonymous poster hash: d6b61...8ef

• Liker 2
Skrevet

Det avhenger på utseende ditt. Opprettet to like profiler. Et med mitt ekte bilde og en med et bilde av en modell/skuespiller. Sendte ut samme meldinger til samme jenter fra begge profilene. Profilen med modell/skuespiller bilde fikk svar hver gang (også på ganske drøye meldinger). Over 70 % møtte til og med opp for å ta en kaffe.

Anonymous poster hash: 1d9f3...f0d

Ikke noe overraskelse der gitt. På nettdating så har jo utseende 90% å si.

Anonymous poster hash: a6511...ded

Skrevet

Sukker.no .. Bare tull der inne, som et virituelt bordell etter hva jeg hører. Skal man treffe ordentlig folk å bli kjent med de så finnes langt bedre alternativer, og de er gratis. for eksempel www.aktivitetsvenner.no

Kan man søke på sted fremfor bare hobby?:)

Takk for tips! Førsteinntrykk var at det var bare Oslo og Trondheim?

Skrevet

Nå har jeg meld meg inn her så det skal bli spennende.

Skrevet

Jeg er så drittlei den idiotkommentaren der. Nei, som kvinne vasser man ikke i tilbud. Som ung, pen kvinne, sannsynligvis, men det skal altså mer til enn å være kvinne for å bli nedrent av meldinger.

Og dere menn fortsetter å spamme ned de vakre pikene, alle som en, og skjønner ikke hvorfor dere ikke kommer igjennom nåløyet....

• Liker 3
Skrevet

Kan man søke på sted fremfor bare hobby? :)

Bare hyggelig :) Jeg tror man kan søke på sted også, det er jo en del innstillinger . Tror det er folk fra det ganske land jeg. Har i hvert fall fått kontakt med folk litt her og der , og har hatt mange fine turer sammen med folk derfra. Lykke til

Skrevet

Bare hyggelig :) Jeg tror man kan søke på sted også, det er jo en del innstillinger . Tror det er folk fra det ganske land jeg. Har i hvert fall fått kontakt med folk litt her og der , og har hatt mange fine turer sammen med folk derfra. Lykke til

Takk, hadde vært morsomt om noen fra nærområdet var der inne ;)

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg vært der noen dager, jeg har ikke tatt initiativ til noen meldinger..enda :) Men det har kommet en del meldinger fra andre, men ingen som har fanget oppmerksomheten min i grunn. Har jo lyst å sende ut meldinger selv, må bare "manne" meg opp først ;)

Skrevet

Kan man søke på sted fremfor bare hobby? :)

Samme inntrykk jeg også, virker som det er mange fra Oslo :)

Skrevet

Nå har jeg meld meg inn her så det skal bli spennende.

Var det noe spennende der inne for deg som mann da? :)

Skrevet

Var det noe spennende der inne for deg som mann da? :)

Men hvilke forventinger har du? Dersom du har problemer med å møte noen i virkeligheten, vil vel din "markedsverdi" være den samme på nett?

Skrevet

Men hvilke forventinger har du? Dersom du har problemer med å møte noen i virkeligheten, vil vel din "markedsverdi" være den samme på nett?

Nå er ikke jeg den personen du svarte, men jeg vil gjerne kommentere dette allikevel.

Jeg jobber i et ekstremt kvinnedominert miljø, jeg har en kvinnedominert hobby, jeg liker ikke å gå på byen. Problemet mitt er strengt tatt ikke å få noen interessert, når jeg først møter dem, men å finne et sted å bli kjent med menn jeg ikke er i familie med eller som er sammen med noen i omgangskretsen min ;)

Det er vel et av de største problemene i dag, for de jeg kjenner i alle fall, at man ikke har noen steder å treffe aktuelle kjærester på. Dermed tyr mange til nettet.

Anonymous poster hash: 9faf4...cc5

Skrevet

Har et par venninner der, men de er der kun for sex. Så utifra det de har fortalt har jeg tenkt at mange av guttene der også kun er ute etter sex :P

Skrevet

Har i grunnen ikke noe "problem" med å møte folk i virkeligheten, er bare det at ingen enda som har fanget min interesse. Tenkte jeg derfor kunne prøvde det. I tillegg synes jeg det er litt kjekt å gjøre noe jeg aldri har gjort før. Jeg har forresten ingen forventninger til sukker. Men jeg taper ingenting på å være der :)

Skrevet

Har et par venninner der, men de er der kun for sex. Så utifra det de har fortalt har jeg tenkt at mange av guttene der også kun er ute etter sex :P

Tror du troller litt her, men når det gjelder gutta-,ja, er nok en del av dem som bare er ute etter en ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...