Gå til innhold

Sukker.no- noen erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror du troller litt her, men når det gjelder gutta-,ja, er nok en del av dem som bare er ute etter en ting.

Anonymous poster hash: f8037...8a2

Hææ, troller? Hva faen. Fins jenter som bare er ute etter sex også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hææ, troller? Hva faen. Fins jenter som bare er ute etter sex også.

Er d sant?

Anonymous poster hash: f8037...8a2

• Liker 1
Skrevet

Var det noe spennende der inne for deg som mann da? :)

Mange flotte jenter. :). Men det ser ut som den beste løsningen er å må betale for at man skal kunne ha noe sjangs der inne.

Men jeg skal ta å lage ett abonnement der. :) :)

Skrevet

Mange flotte jenter. :). Men det ser ut som den beste løsningen er å må betale for at man skal kunne ha noe sjangs der inne.

Men jeg skal ta å lage ett abonnement der. :) :)

Lykke til :)

• Liker 1
Skrevet

Fant en der. Var på tur å slette meg men s dukket han opp.

Er ikke blitt sammen men vi treffes og snakker masse på tlf. Har ikke truffet noen som er så lik meg selv og hvor det har klaffet så bra. Han har også noe spesielt ved seg som gjør at jeg bare får en så utrolig god følelse i meg når jeg er med han.

Er på god vei å bli forelska :P

Anonymous poster hash: bfd98...a09

• Liker 1
Skrevet

Fant en der. Var på tur å slette meg men s dukket han opp.

Er ikke blitt sammen men vi treffes og snakker masse på tlf. Har ikke truffet noen som er så lik meg selv og hvor det har klaffet så bra. Han har også noe spesielt ved seg som gjør at jeg bare får en så utrolig god følelse i meg når jeg er med han.

Er på god vei å bli forelska :P

Anonymous poster hash: bfd98...a09

Kjekt å høre. Var du på mange dater før du traff han? :)

Skrevet

Møtte eksen på sukker, og vi var kjærester og samboere i 4 år. :)
Sendte litt meldinger med et par forskjellige gutter før han tok kontakt, men han var den eneste jeg møtte.
Nå er jeg singel igjen, men litt usikker på om jeg skal bli medlem igjen, da jeg vet at mange av kompisene mine er der og det kan bli litt småkleint :P

Anonymous poster hash: 9b427...b4a
Skrevet

Jeg møtte eksen på Sukker og hadde en veldig bra periode med ham selv om vi ikke var perfekt match. Nå har jeg møtt en ny som jeg har store forhåpninger til. Det skjer ikke ofte med meg!

Der er mye rart på Sukker, men min erfaring er at msn ikke må stresse. Du treffer ikke "the one" på en uke med mindre du har skikkelig flaks!

Anonymous poster hash: c375b...4db

• Liker 1
Skrevet

Møtte eksen på sukker, og vi var kjærester og samboere i 4 år. :)

Sendte litt meldinger med et par forskjellige gutter før han tok kontakt, men han var den eneste jeg møtte.

Nå er jeg singel igjen, men litt usikker på om jeg skal bli medlem igjen, da jeg vet at mange av kompisene mine er der og det kan bli litt småkleint :P

Anonymous poster hash: 9b427...b4a

Jeg synes selv det er kleint å være på sukker. Har sett et par kjente ansikter, men jeg tenker bare at de er der inne de også.Så er kanskje like kleint for dem? ;)

Skrevet

Jeg møtte eksen på Sukker og hadde en veldig bra periode med ham selv om vi ikke var perfekt match. Nå har jeg møtt en ny som jeg har store forhåpninger til. Det skjer ikke ofte med meg!

Der er mye rart på Sukker, men min erfaring er at msn ikke må stresse. Du treffer ikke "the one" på en uke med mindre du har skikkelig flaks!

Skjønner hva du mener når du sier det er mye rart der inne. For det første får jeg mange rare meldinger av folk. For det andre skjønner jeg ikke dette med å sette hjerte, hvorfor ikke bare sende en melding?? :fnise: Jeg har egentlig ikke noen forventninger til sukker. Har en jeg vil sende melding til, men jeg får meg bare ikke til å gjøre det.

Skrevet

Jeg synes selv det er kleint å være på sukker. Har sett et par kjente ansikter, men jeg tenker bare at de er der inne de også.Så er kanskje like kleint for dem? ;)

Er det ikke sånn at over 25% av alle par har møtt hverandre på nett nå? De andre jeg kjenner som er der er helt normale oppgående mennesker alle sammen. Og jeg hadde aldri møtt kjæresten noe annet sted. Fineste mannen! :-)

Skrevet (endret)

Er det ikke sånn at over 25% av alle par har møtt hverandre på nett nå? De andre jeg kjenner som er der er helt normale oppgående mennesker alle sammen. Og jeg hadde aldri møtt kjæresten noe annet sted. Fineste mannen! :-)

Vet ikke. Jeg kjenner ingen som har møtt hverandre på nettet, men har hørt fra andre at de har flere venner som har møtt sin der :) Godt å høre at det er oppegående mennesker du kjenner der, for jeg har klødd meg litt i hode når jeg leser noen av de meldingene folk sender ;)

Endret av Ravn1
Skrevet

Jeg har vært litt inne på sukker. Fått god kontakt med et par stykker, resten har rent ut i sanden.

Vi får se hva det blir til. Møter og ringer litt med han ene nå. Jeg liker å ta det rolig så får vi se hva som skjer. Profilen er deaktivert :)

Funker det ikke med ham lager jeg en ny ;)

Anonymous poster hash: cf4c7...18c
Skrevet

Så jeg lot være.

Haha, er den seriøs ??? ;)

Skrevet

Jeg har vært litt inne på sukker. Fått god kontakt med et par stykker, resten har rent ut i sanden.

Vi får se hva det blir til. Møter og ringer litt med han ene nå. Jeg liker å ta det rolig så får vi se hva som skjer. Profilen er deaktivert :)

Funker det ikke med ham lager jeg en ny ;)

Anonymous poster hash: cf4c7...18c

Det er jo spennende. Kjekt med noe så krydrer hverdagen :)

Gjest JakeGreen
Skrevet

Nevnte jeg at jeg har møtt en jente fra sukker med suksess?

Jeg er mer interessert i å more meg selv enn å faktisk møte noen fra sukker og har ikke en gang fylt ut profilen min, så i går sendte jeg blant annet:

"Så søt du var med den drinken.

Jeg har lyst å helle den over deg og slikke den opp..."

Skal rapportere tilbake (om jeg ikke blir utestengt).

:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vet ikke. Jeg kjenner ingen som har møtt hverandre på nettet, men har hørt fra andre at de har flere venner som har møtt sin der :) Godt å høre at det er oppegående mennesker du kjenner der, for jeg har klødd meg litt i hode når jeg leser noen av de meldingene folk sender ;)

Da er det jaggu på tide at du møter noen;) Men vil sterkt anbefale å lese litt om nettdating på f.eks 0330.no eller tilsvarende. Ikke ment som reklame men de har mange gode innlegg på det med nettdating

Skrevet

Da er det jaggu på tide at du møter noen;) Men vil sterkt anbefale å lese litt om nettdating på f.eks 0330.no eller tilsvarende. Ikke ment som reklame men de har mange gode innlegg på det med nettdating

Will do! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...