Gjest NerdMedSverd Skrevet 30. oktober 2013 #21 Skrevet 30. oktober 2013 Så du mener at utseende ikke har noe å si i et forhold? Anonymous poster hash: 9faf4...cc5 Nei, det mener jeg ikke. Jeg kan personlig være venn med hvem som helst, men for at jeg skal se på noen som kjæresteemne så må det også være noe fysisk tiltrekkende ved de. Med det mener jeg ikke at de må være Brad Pitt-lookalikes, men de må ha noe som jeg blir tiltrukket av. Ikke alltid man ser det på bilder, men da kan man i alle fall ha en liten idé. Anonymous poster hash: 9faf4...cc5 Enig med deg. Poenget mitt var at det hadde vært artig med en side der man ble kjent uten å vite hvordan den andre personen ser ut, bare en tanke som dukket opp i hodet mitt. Bilder kunne man utvekslet underveis. Verste som skjer er jo at man sitter igjen med en god venn
Gjest JakeGreen Skrevet 30. oktober 2013 #22 Skrevet 30. oktober 2013 Og det inntrykket hadde jeg ikke av JakeGreen, så det var litt overraskende å høre fra den kanten. Hva slags inntrykk hadde du av meg da?
Silvermist Skrevet 30. oktober 2013 #23 Skrevet 30. oktober 2013 Hva slags inntrykk hadde du av meg da? Ikke harry.
Gjest JakeGreen Skrevet 30. oktober 2013 #24 Skrevet 30. oktober 2013 Ikke harry. Tror ikke jeg er det heller. Usikker nå.
Silvermist Skrevet 30. oktober 2013 #25 Skrevet 30. oktober 2013 Tror ikke jeg er det heller. Usikker nå. Ikke ta det så seriøst, jeg kjenner deg jo ikke. Så du vet best selv
Ravn1 Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #26 Skrevet 30. oktober 2013 Har vært der inne i ti dager og allerede lei. Har både fått og sendt noen beskjeder, men ikke noe å skryte av. Er ikke så god på å sende ut meldinger heller, vanskelig å vite hva man skal si, spesielt når man finner de fleste profilene dørgende kjedelige. Skulle eksistert en datingside der man ikke hadde mulighet til å legge ut bilder, eller fortelle hvordan man ser ut. Alt av førsteinntrykk ble gjort gjennom skriftlig kommunikasjon eller ved å lese profiler. Har du betalende medlemskap?
Gjest NerdMedSverd Skrevet 30. oktober 2013 #27 Skrevet 30. oktober 2013 Har du betalende medlemskap? Ja
Gjest JakeGreen Skrevet 30. oktober 2013 #28 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg er kanskje sær, men jeg har prinsipielle problemer med å betale penger for å snakke med kvinner når de ikke betaler noe som helst. Jeg liker at damene betaler.
Anders42 Skrevet 31. oktober 2013 #29 Skrevet 31. oktober 2013 Sukker.no .. Bare tull der inne, som et virituelt bordell etter hva jeg hører. Skal man treffe ordentlig folk å bli kjent med de så finnes langt bedre alternativer, og de er gratis. for eksempel www.aktivitetsvenner.no
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #30 Skrevet 31. oktober 2013 Sukker.no .. Bare tull der inne, som et virituelt bordell etter hva jeg hører. Skal man treffe ordentlig folk å bli kjent med de så finnes langt bedre alternativer, og de er gratis. for eksempel www.aktivitetsvenner.no Ja, det er jo den siden folk gjerne bør bruke. Men sjekket akkurat hvor mange jenter mellom 18 og 35 som hadde vert logget inn i hele Trondheim siste 30 dager og det var i underkant av 20 som hadde bilde. Så svært lite aktivitet på den siden kontra sukker. Sukker er stedet du finnes flest potensielle. Anonymous poster hash: 2ef5a...7e3
Leonaen Skrevet 31. oktober 2013 #31 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har vært av og på sukker i 2 år. Møtt mange flotte menn derfra. Rundt 20 stk. Jeg er ikke den jenta som blir nedlesset av brev og besøk, men noen få genuint kjekke og interessante menn har tatt kontakt. Jeg har også tatt kontakt. Blitt forelsket, blitt dumpet, dumpet. Hatt det gøy, mindre gøy. Og akkurat nå håper jeg virkelig han jeg treffer er drømmemann Jeg får se, det virker lovende
Ravn1 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #32 Skrevet 31. oktober 2013 Spennende å lese hva folk har av erfaringer. For noen år tilbake forsto jeg virkelig ikke hvorfor folk brukte datingsider for å treffe andre folk. Nå når jeg er blitt litt eldre skjønner jeg det Så nå har jeg laget meg en profil, så får vi se. Så forresten at en jeg har hatt et øye til er på sukker.Men vet ikke om jeg tør å sende han en melding Pingle, I know!
Ravn1 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #33 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har vært av og på sukker i 2 år. Møtt mange flotte menn derfra. Rundt 20 stk. Jeg er ikke den jenta som blir nedlesset av brev og besøk, men noen få genuint kjekke og interessante menn har tatt kontakt. Jeg har også tatt kontakt. Blitt forelsket, blitt dumpet, dumpet. Hatt det gøy, mindre gøy. Og akkurat nå håper jeg virkelig han jeg treffer er drømmemann Jeg får se, det virker lovende Så kjekt å høre Hva pleier dere å finne på når dere skal treffes for første gang?
Leonaen Skrevet 31. oktober 2013 #34 Skrevet 31. oktober 2013 Så kjekt å høre Hva pleier dere å finne på når dere skal treffes for første gang? Første date har jeg alltid på kafe, en kopp te. Blir det flere dater er jeg på tilt og spiller shuffle, gocart, squash, turer i nærmiljøet, teater, konsert, mathallen, hjemmekveld med xbox el playstation. Jeg unngår hjemmedater så langt det lar seg gjøre. Så luker jeg ut de sexgale mannfolka 1
Leonaen Skrevet 31. oktober 2013 #35 Skrevet 31. oktober 2013 Spennende å lese hva folk har av erfaringer. For noen år tilbake forsto jeg virkelig ikke hvorfor folk brukte datingsider for å treffe andre folk. Nå når jeg er blitt litt eldre skjønner jeg det Så nå har jeg laget meg en profil, så får vi se. Så forresten at en jeg har hatt et øye til er på sukker.Men vet ikke om jeg tør å sende han en melding Pingle, I know! Lykke til
Ravn1 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #37 Skrevet 31. oktober 2013 Lykke til Takk! Tror jeg trenger det
Gjest Gresshoppesang Skrevet 31. oktober 2013 #38 Skrevet 31. oktober 2013 Har vært der inne i ti dager og allerede lei. Har både fått og sendt noen beskjeder, men ikke noe å skryte av. Er ikke så god på å sende ut meldinger heller, vanskelig å vite hva man skal si, spesielt når man finner de fleste profilene dørgende kjedelige. Skulle eksistert en datingside der man ikke hadde mulighet til å legge ut bilder, eller fortelle hvordan man ser ut. Alt av førsteinntrykk ble gjort gjennom skriftlig kommunikasjon eller ved å lese profiler. Jeg har prøvd blind-date med noen fra sukker. To ganger. Førstemann var virkelig, virkelig kjekk. Etter hvert viste det seg at han hadde noen seriøse issues, så det ble ikke noe mer enn et par, tre dater. Andremann var dypt uenig med meg hva 1.84 og atletisk innebærer. Han mente han var begge delene, mens jeg mente han var skinny og 1.72. (Og jeg hadde datet ham selv om han hadde fortalt sannheten i profilen sin, men jeg takler løgn og usannheter så innmari dårlig.)
Gjest Ozelot Skrevet 31. oktober 2013 #39 Skrevet 31. oktober 2013 Jaaa, har hatt profil der i noen måneder, men betalte ikke for noe tjeneste der inne, så det var minimalt med folk jeg kunne kontakte(og for de som ville kontakte meg?). Fikk en del i begynnelsen - aldri møtt noen i virkeligheten. Det ble liksom bare med praten. Også stoppet det. Tror det har noe å si hvor lenge en drøyer det. Man mister interessen til slutt. MEN! Kom i kontakt med en fyr som jeg kjente at jeg begynte å like å snakke med. Til slutt begynte jeg med å hinte om å møtes etter å ha hørt hvor han jobbet. Og lurte på fleip om han kom til å kjenne meg igjen;) Da sa han at han sikkert ikke hadde kommet til å ense meg. Etter det slettet jeg meg derfra. Og kommer ikke til å begynne på igjen med mindre jeg satser på å bruke penger der inne .... noe som ikke kommer til å skje!
Ravn1 Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #40 Skrevet 31. oktober 2013 Jaaa, har hatt profil der i noen måneder, men betalte ikke for noe tjeneste der inne, så det var minimalt med folk jeg kunne kontakte(og for de som ville kontakte meg?). Fikk en del i begynnelsen - aldri møtt noen i virkeligheten. Det ble liksom bare med praten. Også stoppet det. Tror det har noe å si hvor lenge en drøyer det. Man mister interessen til slutt. MEN! Kom i kontakt med en fyr som jeg kjente at jeg begynte å like å snakke med. Til slutt begynte jeg med å hinte om å møtes etter å ha hørt hvor han jobbet. Og lurte på fleip om han kom til å kjenne meg igjen;) Da sa han at han sikkert ikke hadde kommet til å ense meg. Etter det slettet jeg meg derfra. Og kommer ikke til å begynne på igjen med mindre jeg satser på å bruke penger der inne .... noe som ikke kommer til å skje! Det er jo litt morsomt og å være på sukker merker jeg. Er jo alt slags mannfolk der. Mange interessante fra Oslo området, men der bor ikke jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå