Ravn1 Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Etter en stund som singel, ser jeg at jeg ikke treffer interessante folk på byen. Blir ofte sjekket opp, men det blir som regel med det. Jeg er ikke typen som blir med gutter hjem for ONS. Så..har vurdert sukker. Kjenner at det er litt utenfor komfortsonen min, er i grunnen ikke en sjenert person. Men når det kommer til å treffe folk på denne måten føler jeg det fort kan bli kleint Så, noen solskinnshistorier fra sukker? Evt. flauser? Lurer også på hvordan folk er i forhold til å ta kontakt, får dere ofte meldinger fra andre medlemmer?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Nå er jeg mann da og det er ikke gøy å være mann på sukker. Men som jente får du garantert masse oppmerksomhet! Anonymous poster hash: f8037...8a2 2
Mannemann85 Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Er mann på sukker, enn så lenge. Er ikke noe problem å være der, vært en skikkelig flause. Rart hvordan folk tror man kan slippe unna med å lyge om veldig basic ting. Bare å komme seg ut av komfortsonen, det verste som kan skje er at du får en god historie om noe skikkelig kleint du kan fortelle om senere;) Vært der i ca 1 måned, vært på 4 dates. Får se hvor mange det blir før jeg ikke trenger den mer. Anonymbruker : f8037...8a2 Bare lag en skikkelig profil, så får du meldinger istedenfor.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Er mann på sukker, enn så lenge. Er ikke noe problem å være der, vært en skikkelig flause. Rart hvordan folk tror man kan slippe unna med å lyge om veldig basic ting. Bare å komme seg ut av komfortsonen, det verste som kan skje er at du får en god historie om noe skikkelig kleint du kan fortelle om senere;) Vært der i ca 1 måned, vært på 4 dates. Får se hvor mange det blir før jeg ikke trenger den mer. Anonymbruker : f8037...8a2 Bare lag en skikkelig profil, så får du meldinger istedenfor. Nå spørs det hvilken aldersgruppe du sikter til. Hvis man er i 20-årene så man være modellpen før man i det hele tatt får noe som helst interesse fra jenter der inne. Mulig det er bedre for de som 30++ Anonymous poster hash: a6511...ded 2
Hecubaa Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Jeg har møtt noen gutter fra sukker de siste årene og min erfaring er at det er mange ålreite der Jeg har blant annet møtt et par stykker som har blitt gode venner av meg fordi det ikke klaffet helt kjærestemessig. Jeg har i grunn aldri opplevd å ende opp på en horribel date fordi vedkommende virkelig ikke stod til forventningene så jeg syns sukker har potensiale. Endret 30. oktober 2013 av Hecubaa 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Så langt har jeg ikke opplevd noe dumt med sukker. Har vært medlem i totalt fire måneder ca og møtt to stk. Han siste flørter/snakker jeg med fortsatt og vi har planlagt å møte igjen. Tror jeg finner svaret på vårt andre møte om det kan bli noe. Så enten satser jeg eller så er det slutten. Litt spent der. Liker han ganske godt. Blitt litt glad i han alt. Det varierer fra dag til dag hvor "populær" jeg er. Men får vel gjennomsnitt to-tre meldinger i uka. Mulig mer også. Har mange uleste meldinger i innboks. Og en del leste også, som jeg ikke har svart på. Enten er de uinteressante, eller så "sparer" jeg på de i tilfelle flørten jeg har nå ikke fungerer likevel. Hehe.. Jeg merket at jeg fikk masse mer mld i starten når jeg ble medlem, men så har det roet seg. Jeg går sikkert snart tom for alternativer der, haha.Anonymous poster hash: 1e5ac...005
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Nå spørs det hvilken aldersgruppe du sikter til. Hvis man er i 20-årene så man være modellpen før man i det hele tatt får noe som helst interesse fra jenter der inne. Mulig det er bedre for de som 30++ Anonymous poster hash: a6511...ded Det gjelder det samme for oss menn i 30-årene. Og selv om man ser bra ut og har bilder som er tatt av en dyktig fotograf, så er det ikke lett. Har hatt så mange dårlige erfaringer der nå at jeg gidder ikke mer. Det er mye bra førsteinntrykk der inne, men ting er som oftest ikke så bra når man kommer forbi førsteinntrykket. Det er mulig jeg har vært uheldig. Anonymous poster hash: d83b8...1f5 2
Gjest JakeGreen Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har møtt en høns fra Sukker som jeg fortsatt møter en gang i blant, men det blir nok med den ene gangen. Hun sa rett ut at jeg var heldig som tok kontakt når jeg gjorde ettersom jeg sannsynligvis hadde forsvunnet blant de fem sidene med uleste meldinger hun hadde en uke senere. Og nettopp det illustrerer hvor høy konkurransen er og hvor vanskelig det er å skille seg ut, i hvert fall som mann. Jeg har inntrykk av at så lenge en kvinne ser ut i månelys, så vil hun få ekstremt med oppmerksomhet, så det er nok et marked som er mer interessant for kvinner i så måte. Om det er noen menn av interesse der inne, det vet jeg ikke noe om, men kameraten min traff sin forlovede der inne. For min del er det enklere og også mer morsomt å møte folk i det virkelige liv, hvor menn flest ser ut til å være tilbakeholdne med å ta kontakt, så sant de ikke er sterkt ruset.
Ravn1 Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2013 Er mann på sukker, enn så lenge. Er ikke noe problem å være der, vært en skikkelig flause. Rart hvordan folk tror man kan slippe unna med å lyge om veldig basic ting. Bare å komme seg ut av komfortsonen, det verste som kan skje er at du får en god historie om noe skikkelig kleint du kan fortelle om senere;) Vært der i ca 1 måned, vært på 4 dates. Får se hvor mange det blir før jeg ikke trenger den mer. Anonymbruker : f8037...8a2 Bare lag en skikkelig profil, så får du meldinger istedenfor. Vet, får vel bare opprette meg en konto og se hva som skjer 4 dater på en måned er jo faktisk en del da
Ravn1 Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2013 Er vel bare å hoppe i det, selv om jeg kjenner det er litt kleint.Så får vi se om jeg er aktiv å tar kontakt med andre. Tingen er at jeg ikke er fra den største byen i Norge, så utvalget her kan være labert. Pleier dere å snakke med folk som kommer fra andre byer?
Silvermist Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har møtt en høns fra Sukker som jeg fortsatt møter en gang i blant, men det blir nok med den ene gangen. Hun sa rett ut at jeg var heldig som tok kontakt når jeg gjorde ettersom jeg sannsynligvis hadde forsvunnet blant de fem sidene med uleste meldinger hun hadde en uke senere. Høns? Ja, jeg vet hva det betyr. Men virkelig? 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #12 Skrevet 30. oktober 2013 Høns? Ja, jeg vet hva det betyr. Men virkelig? Bedre med "ei høne"? Anonymous poster hash: a6511...ded 1
Silvermist Skrevet 30. oktober 2013 #13 Skrevet 30. oktober 2013 Bedre med "ei høne"? Anonymous poster hash: a6511...ded Enn ti høns på taket? Uttrykket høns assosierer jeg med harry mennesker. Og det inntrykket hadde jeg ikke av JakeGreen, så det var litt overraskende å høre fra den kanten. Men for all del, kall oss hva dere ønsker, det er ikke min sak. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #14 Skrevet 30. oktober 2013 Enn ti høns på taket? Uttrykket høns assosierer jeg med harry mennesker. Og det inntrykket hadde jeg ikke av JakeGreen, så det var litt overraskende å høre fra den kanten. Men for all del, kall oss hva dere ønsker, det er ikke min sak. Anonymous poster hash: a6511...ded
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #15 Skrevet 30. oktober 2013 Enn ti høns på taket? Uttrykket høns assosierer jeg med harry mennesker. Og det inntrykket hadde jeg ikke av JakeGreen, så det var litt overraskende å høre fra den kanten. Men for all del, kall oss hva dere ønsker, det er ikke min sak. "Høns" må da være hakket bedre enn "kjerring" i alle fall. Anonymous poster hash: a6511...ded
Silvermist Skrevet 30. oktober 2013 #16 Skrevet 30. oktober 2013 "Høns" må da være hakket bedre enn "kjerring" i alle fall. Anonymous poster hash: a6511...ded Som sagt, kall oss hva du vil. Men jeg vil bare gjøre oppmerksom om at det finnes penere og smakfulle måter å omtale kvinner på. Jeg aner noen grunner til at kjærlighetslivet er utfordrende for noen om man har et begrepsapparat som innbefatter høns og kjerring 1
Gjest NerdMedSverd Skrevet 30. oktober 2013 #17 Skrevet 30. oktober 2013 Har vært der inne i ti dager og allerede lei. Har både fått og sendt noen beskjeder, men ikke noe å skryte av. Er ikke så god på å sende ut meldinger heller, vanskelig å vite hva man skal si, spesielt når man finner de fleste profilene dørgende kjedelige. Skulle eksistert en datingside der man ikke hadde mulighet til å legge ut bilder, eller fortelle hvordan man ser ut. Alt av førsteinntrykk ble gjort gjennom skriftlig kommunikasjon eller ved å lese profiler.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #18 Skrevet 30. oktober 2013 Som sagt, kall oss hva du vil. Men jeg vil bare gjøre oppmerksom om at det finnes penere og smakfulle måter å omtale kvinner på. Jeg aner noen grunner til at kjærlighetslivet er utfordrende for noen om man har et begrepsapparat som innbefatter høns og kjerring Nå pleier jeg ikke å bruke noen av delene, men skulle bare bemerke at det finnes verre ting å bli kalt! Anonymous poster hash: a6511...ded
Silvermist Skrevet 30. oktober 2013 #19 Skrevet 30. oktober 2013 Nå pleier jeg ikke å bruke noen av delene, men skulle bare bemerke at det finnes verre ting å bli kalt! Anonymous poster hash: a6511...ded Åh, sier du det? Vent litt, jeg skal bare notere.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #20 Skrevet 30. oktober 2013 Har vært der inne i ti dager og allerede lei. Har både fått og sendt noen beskjeder, men ikke noe å skryte av. Er ikke så god på å sende ut meldinger heller, vanskelig å vite hva man skal si, spesielt når man finner de fleste profilene dørgende kjedelige. Skulle eksistert en datingside der man ikke hadde mulighet til å legge ut bilder, eller fortelle hvordan man ser ut. Alt av førsteinntrykk ble gjort gjennom skriftlig kommunikasjon eller ved å lese profiler. Så du mener at utseende ikke har noe å si i et forhold? Jeg kan personlig være venn med hvem som helst, men for at jeg skal se på noen som kjæresteemne så må det også være noe fysisk tiltrekkende ved de. Med det mener jeg ikke at de må være Brad Pitt-lookalikes, men de må ha noe som jeg blir tiltrukket av. Ikke alltid man ser det på bilder, men da kan man i alle fall ha en liten idé. Jeg har forøvrig både opplevd å få mange meldinger fra menn i perioder, men jeg har også opplevd å ikke få svar på meldinger jeg sender. Så jeg vet ikke helt hva denne kvinnedominansen på sukker sikter til, jeg. Anonymous poster hash: 9faf4...cc5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå