Gå til innhold

Tarot tråd for single

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flørter med en fyr for tiden. Har møtt han en gang før, og skal snart møte han igjen. Men er litt usikker på om det kan bli oss. Er han noe for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er kjempekult Gjest, jeg visste ikke at du driver med tarotkort?

Jeg er i en rar situasjon hvor jeg ikke er i et forhold, men liksom ikke helt singel heller, men håper jeg kan stille et spørsmål likevel :)

Bør jeg ta kontakt med eksen min?

9/mynter.

72.jpg

Nei, ikke gi ham mer oppmerksomhet. Du er tross alt en selvstendig kvinne som fortjener det beste.

Skrevet

Siden alle andre spør om de kommer til å møte noen snart, så må vell jeg også spørre om det det :fnise:

Skrevet

Jeg liker ikke engang Carlsberg. (Tuborg or not tuborg, that's the question)

Tror jeg satser på at den grimme virkeligheten leverer noen overraskelser in real time.

Tar det som en utfordring og gir deg et kort alikevel, du søte.

Myntkongen.

77.jpg

Ikke sitt der og være så all fornøyd med deg selv vennen, det er fremdeles ting i den her verden som er skjult for deg.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

9/mynter.

72.jpg

Nei, ikke gi ham mer oppmerksomhet. Du er tross alt en selvstendig kvinne som fortjener det beste.

Wow. Takk Gjest, jeg tror jeg trengte dette...kan jeg stille et spørsmål til?

Tenker han fortsatt på meg?

Skrevet

Tar det som en utfordring og gir deg et kort alikevel, du søte.

Myntkongen.

77.jpg

Ikke sitt der og være så all fornøyd med deg selv vennen, det er fremdeles ting i den her verden som er skjult for deg.

Det må være smaken av Carlsberg det. :Hehe:

Skrevet

Ser du noen forbedring i økonomien min snart?

Stavesset.

22.jpg

Ikke med mindre du klarer å bryte mønsteret på hvordan du bruker penger.

Skrevet

så kult, jeg vil også!! :hoppe:

kommer jeg til å finne den store kjærligheten igjen?

Anonymous poster hash: f046a...c32
Skrevet

Wow. Takk Gjest, jeg tror jeg trengte dette...kan jeg stille et spørsmål til?

Tenker han fortsatt på meg?

8/Sverd.

57.jpg

Ja, han kommer seg ikke unna ved egen hjelp. Han behøver noe utenfra som sier at nå er det stopp!!

Skrevet

Jeg liker ikke engang Carlsberg. (Tuborg or not tuborg, that's the question)

Pinadø. Du skylder meg øl. mann. ;)

Skrevet

Kunne du tatt meg nå ;) flytter jeg innen ett år? Og takk for ikveld gjest :) det her var kjempeartig :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

8/Sverd.

57.jpg

Ja, han kommer seg ikke unna ved egen hjelp. Han behøver noe utenfra som sier at nå er det stopp!!

Takk skal du ha Gjest. Jeg tror dette stemmer veldig på situasjonen - skjønner ikke åssen du er så flink til dette!

Gjest Tinkerbell
Skrevet

Hva er spørsmålet?

Ja, si det du :P

Uff nei, lurer på om jeg burde ta samtalen om at jeg vil ha et forhold neste gang vi ses, og om det da blir et positivt utfall på å gjøre det. Men det blir kanskje et litt for vanskelig spørsmål, både for deg og for meg. Er det eneste jeg tenker på om dagen, men må nok bare ta den samtalen en eller annen gang, og håpe at det går bra.

Men uansett så var dette spennende å følge med på, tusen takk :)

Skrevet

Pinadø. Du skylder meg øl. mann. ;)

Jeg trodde dette var gratis? :hakeslepp:

(Ok, ikke svar på den, jeg har spammet nok)

Skrevet

Ta meg også da! :-D venter ivrig på svar... Elsker carlsberg jeg også, hvis ddt hjelper, haha.

Flørter med en fyr for tiden. Har møtt han en gang før, og skal snart møte han igjen. Men er litt usikker på om det kan bli oss. Er han noe for meg?

Skrevet

8/Beger.

43.jpg

Du vil enten satse eller du vil gi blanke, etter neste møte. Dog ser jeg deg flytte uansett når våren kommer pga eventyrlyst. Lykke til.

Skrevet

så kult, jeg vil også!! :hoppe:

kommer jeg til å finne den store kjærligheten igjen?

Anonymous poster hash: f046a...c32

Still spørsmålet under nick, takk.

Skrevet

10/sverd.

59.jpg

Jepp, det verste er over.

:danse:

Skrevet

Ja, si det du :P

Uff nei, lurer på om jeg burde ta samtalen om at jeg vil ha et forhold neste gang vi ses, og om det da blir et positivt utfall på å gjøre det. Men det blir kanskje et litt for vanskelig spørsmål, både for deg og for meg. Er det eneste jeg tenker på om dagen, men må nok bare ta den samtalen en eller annen gang, og håpe at det går bra.

Men uansett så var dette spennende å følge med på, tusen takk :)

Begerknekten.

47.jpg

Jo, det blir et forhold ut av det, men om det blir et forhold du liker, er ikke godt å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...