Gå til innhold

Tarot tråd for single

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ett spørsmål til? Vil vedkommende akseptere mitt valg?

Bare hvis du svarer på et spørsmål: ER det deg med det lange pene håret i avataren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor finner jeg denne fyren da?

*Bump* :biggrin:

Skrevet

Jeg vil gjerne være med, om du fortsatt holder på da :)

Det er en mann jeg er veldig glad i, lurer på om vi har en fremtid sammen.

3/Cups.

38.jpg

Jepp, det er en fremtid her og ei lita jente i tillegg.

Skrevet

Jeg har ett spørsmål til? Vil vedkommende akseptere mitt valg?

4/Beger.

39.jpg

Overhodet ikke, vil lukke seg inne og synes synd på seg selv, men det må du snu ryggen til, fordi du kan ikke leve livet for vedkommende. De har sin egen nordpol og bestige og den er annerledes enn din.

Skrevet

Bare hvis du svarer på et spørsmål: ER det deg med det lange pene håret i avataren?

Nei dessverre. Jeg er ikke så heldig å være så pen.

Skrevet

Kan du sjekke om denne boligen jeg får neste år ligger ved sjøen?

Bumpetibump, ;) La meg omformulere litt; er det sjø involvert på noen måte i boligvalget?

Skrevet

Nr på innlegg sånn at jeg får sitere?

Skrevet

Om du har lyst kan du se om jeg flytter innen ett år.? Og er det noen som er interesserte i meg akkurat nå? Du er best du gjest ikke mange som hadde orket det her! :))

Skrevet

Er det lenge til jeg får kjæreste? Og er det en jeg kjenner fra før av?

Skrevet

Hei, jeg lurer på om han jeg har snakket en del med i lang tid er ærlig, og om det potensielt kan bli noe mer?

Skrevet

Nei dessverre. Jeg er ikke så heldig å være så pen.

Men det er håret du vil ha?

Skrevet

Bumpetibump, ;) La meg omformulere litt; er det sjø involvert på noen måte i boligvalget?

nr på innlegget?

Skrevet

Hvor finner jeg denne fyren da?

Stormesteren.

5.jpg

På skolen?? Eller en annen institusjon hvor de følger regler.

Skrevet

4/Beger.

39.jpg

Overhodet ikke, vil lukke seg inne og synes synd på seg selv, men det må du snu ryggen til, fordi du kan ikke leve livet for vedkommende. De har sin egen nordpol og bestige og den er annerledes enn din.

Du treffer virkelig spikeren, det er akkurat slik jeg ser denne personen. Ifølge personen er alt liksom andres feil.

Du er en knupp! Jeg har hatt en virkelig tøff dag idag, og du gjorde den lettere! :helen:

Gjest Tinkerbell
Skrevet

3/Cups.

38.jpg

Jepp, det er en fremtid her og ei lita jente i tillegg.

Du har svart meg, og jeg er glad og takknemlig.

Men ser at andre har spurt om to spørsmål, så nå tenkte jeg å være frekk nok til å prøve meg to ganger. Men du kan si NEI! :)

Jeg har tenkt å ta den samtalen om at nå må det bli noe mer neste gang vi ses, lurer på om det er smart, eller om jeg skal vente litt til.

Skrevet

Begerdronning.

48.jpg

Vel, den her dronningen sitter med en tekopp, så kanskje det er noe innaskjærs da. Mjøsaområdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...