Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #201 Skrevet 29. oktober 2013 Hvor møter jeg denne mannen? Hvis det er lov å spørre flere ganger altså! Selv om gamlemor(meg) kanskje heller burde lagt seg 5/Sverd. På et sted du vil føle deg meget fremmedgjort. Du ser du har på maske så du suser etter? Det er fordi du vil gjemme deg selv.
esmer Skrevet 29. oktober 2013 #202 Skrevet 29. oktober 2013 Ser det er flere som kommer med oppfølgingsspørsmål her, så jeg prøver meg jeg og Han er den typiske "kvinnebedåreren". Kommer det noen sinne til å bli noe mellom oss to, selv om han er langt mer attraktiv?
Gjest Angelia Skrevet 29. oktober 2013 #203 Skrevet 29. oktober 2013 Takk! Det høres veldig spennende ut hvis det er lov å snike inn et spørsmål til så lurer jeg på om det er lenge til jeg treffer han?
OppNedPåAlt Skrevet 29. oktober 2013 #204 Skrevet 29. oktober 2013 Oi, gu så spennende. Har to brett carlsberg stående Hvor skal jeg finne en fyr som passer meg og er interessert i meg, i nærmeste framtid?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #205 Skrevet 29. oktober 2013 Ser det er flere som kommer med oppfølgingsspørsmål her, så jeg prøver meg jeg og Han er den typiske "kvinnebedåreren". Kommer det noen sinne til å bli noe mellom oss to, selv om han er langt mer attraktiv? 9/Sverd. På bilde ser du den her fyren, kalkulerende velge seg kvinner for sitt eget forgodt befinnende. I vimduet ser du noe som er livredd for at han her skal velg seg deg. Bruke deg. Finn ut hvem den fyren er da. Han vil deg vell.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #206 Skrevet 29. oktober 2013 Oh shit.... Takk Ut fra avataren din og keiseren på bildet så har dere samme pene lange mørke håret i tillegg.
Gjest Wirmeline Skrevet 29. oktober 2013 #207 Skrevet 29. oktober 2013 Kommer det til å bli noe mer mellom meg og han jeg holder på med nå?
wasa Skrevet 29. oktober 2013 #208 Skrevet 29. oktober 2013 Kan jeg spørre om jeg flytter innen 1 år? Eller tar det lengere tid
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #209 Skrevet 29. oktober 2013 Oi, gu så spennende. Har to brett carlsberg stående Hvor skal jeg finne en fyr som passer meg og er interessert i meg, i nærmeste framtid? Send gjerne et brett over til Steinkjer, om jeg så pent må be. :D Vognen. Du må reise med fly, til et sted de har sjøhester og der vil du treffe en surfegal fyr. Han vil kanskje ikke passe deg, men kjærligheten velger ikke.
esmer Skrevet 29. oktober 2013 #210 Skrevet 29. oktober 2013 9/Sverd. På bilde ser du den her fyren, kalkulerende velge seg kvinner for sitt eget forgodt befinnende. I vimduet ser du noe som er livredd for at han her skal velg seg deg. Bruke deg. Finn ut hvem den fyren er da. Han vil deg vell. Tuusen takk for at du svarte, men jeg skjønte dessverre ikke Fyren på bildet er han jeg liker, og han velger seg og holder på med flere kvinner enn bare meg. Forsto jeg det riktig?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #211 Skrevet 29. oktober 2013 Kommer det til å bli noe mer mellom meg og han jeg holder på med nå? 3/Sverd. Beklager.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #212 Skrevet 29. oktober 2013 Tuusen takk for at du svarte, men jeg skjønte dessverre ikke Fyren på bildet er han jeg liker, og han velger seg og holder på med flere kvinner enn bare meg. Forsto jeg det riktig? Jepp, fyren på bildet er fyren du liker og flere liker ham og han plukker etter eget forgodtbefinnende.
Baddi Skrevet 29. oktober 2013 #213 Skrevet 29. oktober 2013 Vil jeg noen gang få igjen den gode følelsen av å dele livet med noen?
bella_ Skrevet 29. oktober 2013 #214 Skrevet 29. oktober 2013 Vil eksen min slutte å være forelsket i meg, slik at jeg kan gå ordentlig videre, eller vil det ødelegge mine fremtidige forhold?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #215 Skrevet 29. oktober 2013 Vil jeg noen gang få igjen den gode følelsen av å dele livet med noen? Emperor. Ja, du vil en dag få den følelsen.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #217 Skrevet 29. oktober 2013 Vil eksen min slutte å være forelsket i meg, slik at jeg kan gå ordentlig videre, eller vil det ødelegge mine fremtidige forhold? 8/Beger. Ja, du vil. Men det vil ta en vinter til, men så vil han finne noe genuint og flytte for å være der.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #218 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Er det noe vits å håpe? Månen Det er alltids håp, men se hva som venter deg hvis du ikke lever i nuet og finner ei ny? Endret 24. november 2013 av Gjest
Gjest Tinkerbell Skrevet 29. oktober 2013 #219 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Jeg vil gjerne være med, om du fortsatt holder på da Det er en mann jeg er veldig glad i, lurer på om vi har en fremtid sammen. Endret 29. oktober 2013 av Tinkerbell
Gjest Annale Skrevet 29. oktober 2013 #220 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har ett spørsmål til? Vil vedkommende akseptere mitt valg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå