Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #241 Skrevet 29. oktober 2013 Du treffer virkelig spikeren, det er akkurat slik jeg ser denne personen. Ifølge personen er alt liksom andres feil. Du er en knupp! Jeg har hatt en virkelig tøff dag idag, og du gjorde den lettere! Vel, i perioder så lever jeg av det her.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #242 Skrevet 29. oktober 2013 Ja, gjerne det Slik som mitt. Mørkt, digert og uten krølltegning. LANGT.
Gjest caramiacaramella Skrevet 29. oktober 2013 #243 Skrevet 29. oktober 2013 Dette er kjempekult Gjest, jeg visste ikke at du driver med tarotkort? Jeg er i en rar situasjon hvor jeg ikke er i et forhold, men liksom ikke helt singel heller, men håper jeg kan stille et spørsmål likevel Bør jeg ta kontakt med eksen min?
Lutetium 71 Skrevet 29. oktober 2013 #244 Skrevet 29. oktober 2013 Men jeg liker ikke øl! Jeg liker ikke engang Carlsberg. (Tuborg or not tuborg, that's the question) Tror jeg satser på at den grimme virkeligheten leverer noen overraskelser in real time.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #245 Skrevet 29. oktober 2013 Om du har lyst kan du se om jeg flytter innen ett år.? Og er det noen som er interesserte i meg akkurat nå? Du er best du gjest ikke mange som hadde orket det her! ) Du må bestemme deg. skal jeg trekke kort om hvorvidt du flytter eller om noen liker deg?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #247 Skrevet 29. oktober 2013 Er det lenge til jeg får kjæreste? Og er det en jeg kjenner fra før av? Begerkongen. Ca 90 dager og ja, du kjenner ham fra før. 1
Gjest Annale Skrevet 29. oktober 2013 #248 Skrevet 29. oktober 2013 Slik som mitt. Mørkt, digert og uten krølltegning. LANGT. Hva er det med håret forresten?
den grønnkledde Skrevet 29. oktober 2013 #249 Skrevet 29. oktober 2013 Stormesteren. På skolen?? Eller en annen institusjon hvor de følger regler. Hehe, da venter jeg i spenning. Men går ikke på skole. Du er en knupp som gidder å underholde oss! God natt alle sammen
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #250 Skrevet 29. oktober 2013 Hei, jeg lurer på om han jeg har snakket en del med i lang tid er ærlig, og om det potensielt kan bli noe mer? Sverdkongen. Han er ærlig, men kalkulert.Forstå meg på den måte at Du kan ikke ta ham i direkte løgn.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #251 Skrevet 29. oktober 2013 Hva er det med håret forresten? Keiseren i det forløsende kortet var avbildet med et digert mørkt hår. Det er forbundet med å rå seg selv.
hjertesukka Skrevet 29. oktober 2013 #252 Skrevet 29. oktober 2013 Begerdronning. Vel, den her dronningen sitter med en tekopp, så kanskje det er noe innaskjærs da. Mjøsaområdet. Det var da vann involvert, ja- og jeg likte ordet "innaskjærs". (stryker det siste området der) "Dronning på haugen innaskjærs" passer utrolig bra! Tusen takk!
StarlightExpress Skrevet 29. oktober 2013 #253 Skrevet 29. oktober 2013 Sverdkongen. Han er ærlig, men kalkulert.Forstå meg på den måte at Du kan ikke ta ham i direkte løgn. Eeeeh, høres skummelt ut :/
Gjest Annale Skrevet 29. oktober 2013 #254 Skrevet 29. oktober 2013 Keiseren i det forløsende kortet var avbildet med et digert mørkt hår. Det er forbundet med å rå seg selv. Slik som urfolket?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #255 Skrevet 29. oktober 2013 Vil jeg finne den i nærmere fremtid? Stavdronningen. DEt vil du, men du vil ikke være fornøyd og du blir nødt til å lage bråk. Du er tross alt dronningen og han må høre etter hvis han vil ting skal fungere.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #256 Skrevet 29. oktober 2013 Slik som urfolket? Slik som oss siviliserte.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #257 Skrevet 29. oktober 2013 Du har svart meg, og jeg er glad og takknemlig. Men ser at andre har spurt om to spørsmål, så nå tenkte jeg å være frekk nok til å prøve meg to ganger. Men du kan si NEI! Jeg har tenkt å ta den samtalen om at nå må det bli noe mer neste gang vi ses, lurer på om det er smart, eller om jeg skal vente litt til. Hva er spørsmålet?
Gjest Annale Skrevet 29. oktober 2013 #258 Skrevet 29. oktober 2013 Slik som oss siviliserte. Du snakker koder God natt Gjest, og tusen takk!
Gjest Miranda2011 Skrevet 29. oktober 2013 #259 Skrevet 29. oktober 2013 Ser du noen forbedring i økonomien min snart?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #260 Skrevet 29. oktober 2013 Du har svart meg, og jeg er glad og takknemlig. Men ser at andre har spurt om to spørsmål, så nå tenkte jeg å være frekk nok til å prøve meg to ganger. Men du kan si NEI! Jeg har tenkt å ta den samtalen om at nå må det bli noe mer neste gang vi ses, lurer på om det er smart, eller om jeg skal vente litt til. Sverdesset. Nei, du skal ta den første sjansen som byr seg. Få ting på bordet sånn at ikke tid blir brukt opp til ingen nytte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå