Gå til innhold

Hva er din alder og antall sexpartnere?


Magic Mike

Anbefalte innlegg

28 år, 3 stk. Har stått på tallet 3 siden jeg var 20...

Anonymous poster hash: db3ea...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 år, ca. 300 stk. Dårlig impulskontroll, mye reising med kjekke menn og vakre kvinner, og en liten dæsj nymfomani.

Har vært clean i 30 dager i dag, da! Skal feires med pulings :wow:



Anonymous poster hash: 87501...9c7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet. Henviser til reglene:

* Seksualitetsforumet har nedre aldersgrense på 16 år. Innlegg som bryter med dette vil bli slettet.

ninuska_, mod

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Jeg er jo mann, og som mann kommer jeg ikke til å gå inn i et forhold og slå meg til ro med at det bare ble fem. Har ingen planer om å være utro, og da er eneste løsningen å forlenge singeltilværelsen med noen år.

Det som kan bli interessant er om jeg vil ønske å finne meg et fast forhold når jeg er 40, hvis jeg fortsatt står med 4.

Anonymous poster hash: d9847...1d0

Men målet bør vel være å pule på en penest mulig jente, ikke å ha pult mange randoms?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 år, to menn. Skulle ønske det bare var en :ironi:

edit: feil smiley

Endret av Jordbærkake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 år. 2 stk (inkludert samboer). Har bare hatt to forhold, og begge to langvarige. ONS gidder jeg ikke, jeg er verdt mer enn som så :-)



Anonymous poster hash: 8e443...fa0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år, 4 stk. To kjærester, en kamerat, ett one-night-stand. Angrer på de to siste...



Anonymous poster hash: 98ff0...cce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år, 5 stk, 3 er ekser og en er min nåværende. En var en flørt som jeg droppa etter noen dates.



Anonymous poster hash: 1472e...b72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21år - Har hatt samleie med en mann, men seksuelle opplevelser med 5.

Endret av She_Leiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år. 2 stk (inkludert samboer). Har bare hatt to forhold, og begge to langvarige. ONS gidder jeg ikke, jeg er verdt mer enn som så :-)

Anonymous poster hash: 8e443...fa0

Flirer litt av sånne utsagn som det uthevede. Jeg for min del synes jeg er verdt masse deilig sex med mange deilige mennesker. Nekter meg ingen fristelser, og er lykkelig og tilfredsstilt. Mange deilige minner jeg skal kose meg med når jeg blir gammel og grå :lur:

Anonymous poster hash: 5248f...c84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flirer litt av sånne utsagn som det uthevede. Jeg for min del synes jeg er verdt masse deilig sex med mange deilige mennesker. Nekter meg ingen fristelser, og er lykkelig og tilfredsstilt. Mange deilige minner jeg skal kose meg med når jeg blir gammel og grå :lur:

Anonymous poster hash: 5248f...c84

Så fint for deg! Jeg er lykkelig og tilfredsstilt jeg også, så da kan vi vel være fornøyde begge to :)

Anonymous poster hash: 8e443...fa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24, ingen og fornøyd med det. Er ikke slik at jeg ikke har hatt valg, men ligger ikke med hvem som helst og til nå har jeg ikke møtt noen jeg vil ligge med. Har hatt to kjærester, men ble slutt før vi kom så langt.



Anonymous poster hash: 90b8b...78c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 35

Sikkert blitt pult av rundt 150 mannfolk fra jeg var 21 og frem til ca tre år siden. Bodde noen år i Tyskland og ble en del av et gangbangmiljø der som møttes på klubber og private arrangementer omtrent hver helg. Angrer ikke på det, men kan ikke fortsette slik i evigheter, nå er det mann og barn som gjelder :)



Anonymous poster hash: b7523...40f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...