Gå til innhold

Hva er din alder og antall sexpartnere?


Magic Mike

Anbefalte innlegg

22 år, 4 stk. Vært i forhold med 3 av de, den siste var en huuuge mistake! Synes 4 er nok. Men jeg kunne ønske jeg poppet jomfrudommen min med min nåværende kjæreste, da vi har holdt sammen i fem år :) Så angrer på at jeg lot jomfrudommen gå til et 3mnd forhold.



Anonymous poster hash: aa2b1...ca4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne 23 år, hatt sex med 13. To av de var jeg kjæreste med, resten one-nighters eller korte romanser/fuckfriends. Fornøyd med sexopplevelsene sålangt og ser frem til flere gode stunder med digge menn :-)



Anonymous poster hash: 5248f...c84
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker rett og slett ikke. På begge spørsmål.



Anonymous poster hash: c16ff...bb3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 år, 4 sex-partnere hvorav 3 forhold (inkl nåværende) og 1 var sommerfling.



Anonymous poster hash: 5072c...604
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som gidder å skjekke om trådene de vil opprette allerede eksisterer?

Når det er sagt er dette med sexpartnere veldig overvurdert.

Anonymous poster hash: 25aa0...2e4

Sexpartnere er overvurdert? Nå er det nok endel mennesker som ikke føler det slik, sex er og blir ganske populært, og bør gjøres med en partner.

(Jeg antar at du mente at betydningen av mengden sexpartnere er overvurdert?)

Anonymous poster hash: 1bea5...fc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 år og 11.

To av dem var ONS, resten var menn jeg datet i kortere og lengre perioder.



Anonymous poster hash: 1bea5...fc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29, og 4.

Skal ikke inn i et fast forhold før det antallet er doblet.



Anonymous poster hash: d9847...1d0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29, og 4.

Skal ikke inn i et fast forhold før det antallet er doblet.

Anonymous poster hash: d9847...1d0

Hvorfor ikke? Erfaring får man i fast forhold og ikke høvle over alt på to bein :) Det har jeg i alle fall erfart. Jeg hadde kun 1 sexpartner (nå er jeg veldig ung så..) før han jeg er sammen med nå, og det var min ex som var min 1 sexpartner. Hadde mye erfaring da jeg gikk inn i forholdet, og får bare mer og mer erfaring, fordi man er trygg på hverandre og kan eksperimentere. Ville i alle fall aldri hatt analsex og dusjsex og sånt med en ONS.

Anonymous poster hash: 7cc86...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Erfaring får man i fast forhold og ikke høvle over alt på to bein :) Det har jeg i alle fall erfart. Jeg hadde kun 1 sexpartner (nå er jeg veldig ung så..) før han jeg er sammen med nå, og det var min ex som var min 1 sexpartner. Hadde mye erfaring da jeg gikk inn i forholdet, og får bare mer og mer erfaring, fordi man er trygg på hverandre og kan eksperimentere. Ville i alle fall aldri hatt analsex og dusjsex og sånt med en ONS.

Anonymous poster hash: 7cc86...048

Det finnes flere mellomting mellom fast forhold og ONS. :)

Anonymous poster hash: d8fa5...6ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Erfaring får man i fast forhold og ikke høvle over alt på to bein :) Det har jeg i alle fall erfart. Jeg hadde kun 1 sexpartner (nå er jeg veldig ung så..) før han jeg er sammen med nå, og det var min ex som var min 1 sexpartner. Hadde mye erfaring da jeg gikk inn i forholdet, og får bare mer og mer erfaring, fordi man er trygg på hverandre og kan eksperimentere. Ville i alle fall aldri hatt analsex og dusjsex og sånt med en ONS.

Anonymous poster hash: 7cc86...048

Jeg er jo mann, og som mann kommer jeg ikke til å gå inn i et forhold og slå meg til ro med at det bare ble fem. Har ingen planer om å være utro, og da er eneste løsningen å forlenge singeltilværelsen med noen år.

Det som kan bli interessant er om jeg vil ønske å finne meg et fast forhold når jeg er 40, hvis jeg fortsatt står med 4.

Anonymous poster hash: d9847...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo mann, og som mann kommer jeg ikke til å gå inn i et forhold og slå meg til ro med at det bare ble fem. Har ingen planer om å være utro, og da er eneste løsningen å forlenge singeltilværelsen med noen år.

Det som kan bli interessant er om jeg vil ønske å finne meg et fast forhold når jeg er 40, hvis jeg fortsatt står med 4.

Anonymous poster hash: d9847...1d0

Jeg er jo mann, og som mann kommer jeg ikke til å gå inn i et forhold og slå meg til ro med at det bare ble fem. Har ingen planer om å være utro, og da er eneste løsningen å forlenge singeltilværelsen med noen år.

Det som kan bli interessant er om jeg vil ønske å finne meg et fast forhold når jeg er 40, hvis jeg fortsatt står med 4.

Anonymous poster hash: d9847...1d0

Hvorfor er det så utrolig viktig for deg å ha hatt sex med flest mulig? Jeg skjønner ikke at det er noe å hige etter jeg.

Anonymous poster hash: 7cc86...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...