Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest Bergtekjen
3 timer siden, MapleSirup skrev:

Det er vel bare å bruke bedre lim, eller skru det fast.

Eg bur ein plass eg ikkje kan skru i veggen. Det er lim på baksida som skal halde dei på plass. Så eg må nok prøve å lime dei fast eller bruke dobbeltsidig teip. 

Eg ville berre informere om at dei ikkje held seg oppe på eigenhand. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Thursday, October 27, 2016 den 16.07, Kragebein skrev:

Yankee duftvoks. Anbefaler sterkt! Ti forskjellige lukter til 126kr, og kom frem på bare fire dager. Supert julegavetips. 

Hvordan bruker du disse?Tenner du på dem eller noe?Har en vennine som liker Yankee candle så tenkte dette kan være en fin ekstra gave i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Hvordan bruker du disse?Tenner du på dem eller noe?Har en vennine som liker Yankee candle så tenkte dette kan være en fin ekstra gave i år.

Du bruker en duftbrenner :) Voksen legges på toppen, så tenner man på et telys som legges under, som gjør at voksen smelter. Jeg har kjøpt brenner på Kremmerhuset.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, October 18, 2016 den 13.22, AnonymBruker skrev:

Flaut, men:

http://www.ebay.com/itm/2Pcs-Set-Cute-Dog-Cat-Pet-Xmas-Santa-Hat-Collar-Bells-Christmas-Costume-Dress-/291883734484?hash=item43f5a055d4:g:baIAAOSwmfhX44VU

Jeg vil se om katten min godtar det en liten stund slik at jeg kan ta bilde av ham til årets "ironiske" julekort... 

Anonymkode: 99681...509

Det der hadde jeg ALDRI klart å få katten min til å ha på seg. Hun hadde nok blitt pissed :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Kragebein skrev:

Du bruker en duftbrenner :) Voksen legges på toppen, så tenner man på et telys som legges under, som gjør at voksen smelter. Jeg har kjøpt brenner på Kremmerhuset.

Takk for svar😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Linnpinn9 skrev:

Det der hadde jeg ALDRI klart å få katten min til å ha på seg. Hun hadde nok blitt pissed :skratte: 

Min å :P Jeg prøvde å ta på henne en rød sløyfe en jul, men skulle hun hvert fall ikke ha noe av! :snurt:  Så det måtte jeg gi opp.

Anonymkode: 50fbd...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er det noen som har kjøpt kronelys med led ("batterilys") på ebay og kan dele link? 

Trenger 4, og ønsker at de ser mest mulig ekte ut, uten å koste skjorta. 

Anonymkode: ae5d7...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har lyst til å lage armbånd som på bilde og ser etter perler på Ebay. Men jeg finner bare sånne som er halve, altså flat rygg.

Har noen forslag til hva jeg kan søke på?

Screenshot_2016-12-02-11-12-17.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2016 den 11.55, Kragebein skrev:

Jeg har kjøpt denne pakken i julegave, som inneholder en mini-varmeflaske, kopp og en pakke med kakao. Håper den er like fin som den ser ut :)

Takk for dette tipset, jeg kjøpte to stk som blir gave fra døtrene mine til bestemødrene sine :) Ganske kjapp leveringstid også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pottah skrev:

Hei. Jeg har lyst til å lage armbånd som på bilde og ser etter perler på Ebay. Men jeg finner bare sånne som er halve, altså flat rygg.

Har noen forslag til hva jeg kan søke på?

Screenshot_2016-12-02-11-12-17.png

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xpearls+crafts.TRS0&_nkw=pearls+crafts&_sacat=0

Søkte  "pearl craft"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har kjøpt "hanging jewellery dress organizer"? Jeg tenkte dette kunne vært en billig gave, kanskkje til tenåring. http://www.ebay.com/itm/DOUBLE-SIDED-HANGING-JEWELLERY-DRESS-ORGANISER-WARDROBE-STORAGE-DISPLAY-POCKET-/282137518400?var=&hash=item41b0b4e140:m:mgyopqFtJEA5pOoq7ErOKsQ

Jeg bruker å være frampå og handle fra Kina/Korea, men det er nok for sent nå. Denne butikken hadde rask leveringstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

HAR ALLE SHOPPESTOPP I 2017? Ingen som har noen tips til hva man kan kaste pengene bort på... ;)

Anonymkode: bb908...5ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått et par ting i det siste :)

Tights med fleece. Helt vanvittig god! God stretch også og ganske stor til å være one size også.

Strikkegenser. Denne har jeg i fire forskjellige farger, og ingen av de er like :ler: Bare den i khaki og grå har merkelapp, og de er i forskjellige størrelser. Den svarte er litt tynnere og lenger, mens den grønne har et annet garn som ikke er like mykt. Alle sammen er likevel veldig gode og fine, så jeg er fornøyd.

Cardigan. Ikke helt lik som bildet, men likevel veldig fin og god kvalitet.

Breaking Bad-forkle. Kom raskt og har god kvalitet.

Falske planter. Veldig fine, større enn de ser ut på bildene.

Bukett med røde peoner. Kjempefine!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 18.1.2017 den 6.34, Raindrops skrev:

Solkrem

Har du prøvd denne? Lurer veldig på om den er så bra som det sies?

Anonymkode: eb202...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd denne? Lurer veldig på om den er så bra som det sies?

Anonymkode: eb202...6ea

Den er iallefall veldig fin og lett å ha på huden, og jeg har ikke opplevd å få dårligere hud av den. I hvilken grad den faktisk beskytter mot sol eller UV synes jeg det er vanskelig å si noe om, men jeg har ingen grunn til å tro at den ikke gjør det. Nå har jeg bare brukt den om vinteren da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...