Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Armbånd til Fitbit Charge 2. Virker som god kvalitet, og magneten er sterk nok til at den sitter solid. Veldig fornøyd!

Løpebelte. Godt stoff, elastisk og god nok plass til mobil, vannflaske (ikke stor sportsflaske, men 0,5l brusflaske gikk fint) og egen lomme til nøkler med borrelås. Passer perfekt til min Samsung Galaxy S5, men tror ikke det ville gått med en større mobil.

Løpetights. Jeg elsker denne, godt stoff og perfekt passform. Kommer til å kjøpe flere av denne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/17/2017 den 16.32, Kragebein skrev:

Armbånd til Fitbit Charge 2. Virker som god kvalitet, og magneten er sterk nok til at den sitter solid. Veldig fornøyd!

Løpebelte. Godt stoff, elastisk og god nok plass til mobil, vannflaske (ikke stor sportsflaske, men 0,5l brusflaske gikk fint) og egen lomme til nøkler med borrelås. Passer perfekt til min Samsung Galaxy S5, men tror ikke det ville gått med en større mobil.

Løpetights. Jeg elsker denne, godt stoff og perfekt passform. Kommer til å kjøpe flere av denne :)

Tror du løpebeltet kan fungere til og brukes til hundegodt til trening med hund?

Anonymkode: 725d5...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du løpebeltet kan fungere til og brukes til hundegodt til trening med hund?

Anonymkode: 725d5...42e

Ja, absolutt :) Er god plass i hovedlommen med glidelås. Vet dog ikke hvordan den er å vaske enda, så vil kanskje anbefale tørre godbiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kragebein skrev:

Ja, absolutt :) Er god plass i hovedlommen med glidelås. Vet dog ikke hvordan den er å vaske enda, så vil kanskje anbefale tørre godbiter.

Tusen takk! Da er den bestilt. :)

Anonymkode: 725d5...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk og stønn...

Har begynt å se "makeup-haui" videoer på youtube og ebay er mekka for alt sånt som ikke finnes i norge.. Heldigvis for det meste ok priser da :alice:

Anonymkode: 73c95...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne med jordbærfrø for en liten stund siden, forventet ikke noe særlig annet enn at den skulle være litt søt å ha i vinduskarmen. Nå har jeg måttet plante den om to ganger, og den bare fortsetter å vokse :ler:

5974fc1d29ffe_20170723_2139351.thumb.jpg.2f11f03961e5cf6d5fd5cbaaa19ae555.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kragebein skrev:

Jeg kjøpte denne med jordbærfrø for en liten stund siden, forventet ikke noe særlig annet enn at den skulle være litt søt å ha i vinduskarmen. Nå har jeg måttet plante den om to ganger, og den bare fortsetter å vokse :ler:

5974fc1d29ffe_20170723_2139351.thumb.jpg.2f11f03961e5cf6d5fd5cbaaa19ae555.jpg

Den var supersøt, bestilte meg en jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bestilt fjellreven sekk på eBay? Har en liten frøken som ønsker seg så sårt dette siden "alle" har det. Jeg har ikke råd til å punge ut 800kr for en sekk som kun kommer til å bli brukt for fordi det er mote akuratt nå, men det forstår ikke 14 åringen..

Anonymkode: 4f4e2...7c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎27‎.‎07‎.‎2017 den 11.31, AnonymBruker skrev:

Noen som har bestilt fjellreven sekk på eBay? Har en liten frøken som ønsker seg så sårt dette siden "alle" har det. Jeg har ikke råd til å punge ut 800kr for en sekk som kun kommer til å bli brukt for fordi det er mote akuratt nå, men det forstår ikke 14 åringen..

Anonymkode: 4f4e2...7c4

Jeg har den ikke selv, men har sett noen har den, og den ser fin ut! Kan jo sikkert variere fra selger til selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2017 den 11.31, AnonymBruker skrev:

Noen som har bestilt fjellreven sekk på eBay? Har en liten frøken som ønsker seg så sårt dette siden "alle" har det. Jeg har ikke råd til å punge ut 800kr for en sekk som kun kommer til å bli brukt for fordi det er mote akuratt nå, men det forstår ikke 14 åringen..

Anonymkode: 4f4e2...7c4

Kanskje finnes den billigere på finn? Til og med tilnærmet ny? Ingen som vet om den er kjøpt der eller i butikk! 

Anonymkode: c4877...5b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Kragebein skrev:

Så utrolig fine! Hva er størrelsen din?

Anonymkode: 725d5...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig fine! Hva er størrelsen din?

Anonymkode: 725d5...42e

Jeg bruker vanligvis S. Den øverste kjøpte jeg i L, den nederste i M. Størrelsestabellen var ganske nøyaktig på begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2017 den 16.51, Kragebein skrev:

Jeg bruker vanligvis S. Den øverste kjøpte jeg i L, den nederste i M. Størrelsestabellen var ganske nøyaktig på begge :)

Så str s til vanlig ble til en m på den nederste? Den var fin!

Anonymkode: 163da...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...