Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Mystix skrev:

Hva bestiller man i slike jakker hvis en vanligvis er medium?  XL?   Gjorde det med en kinakjole fra Ebay engang, den var for stor. 

Det er vanligvis mange selgere som selger samme produkt. Se om du finner en selger som har størrelsesguide, og gå ut i fra det. Er du feks stor over brystet må du passe på at den er stor nok over brystet, og det kan variere mellom M og XXL hos Kinaprodusentene. Vær også obs om det er stretch eller ikke, for er det ikke stretch må den jo være stor nok, med stretch har du litt å gå på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Mystix said:

Jeg her lett men klarer ikke å se hvor firmaene er fra. 

Jeg pleier handle de koreanske greiene fra jolse.com, eller iherb, enkere enn å ha oversikt over de trygge og utrygge selgerne synes jeg  :) (men f2plus1, cosmeticmarket2012, eopenmarket, rinishop,  roseroseshop, rubyruby76 og biz-inside skal være trygge ebayselgere om jeg husker rett!) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg liker med "KG-jakka" er at den finnes i mange farger. Jeg har lyst til å bestille den i blå eller rustrød. Jakka er såpass billig at det går jo an å ta en sjanse på å bestille den, blir jeg misfornøyd får den heller gå til Fretex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Perelandra skrev:

Det jeg liker med "KG-jakka" er at den finnes i mange farger. Jeg har lyst til å bestille den i blå eller rustrød. Jakka er såpass billig at det går jo an å ta en sjanse på å bestille den, blir jeg misfornøyd får den heller gå til Fretex.

Det er jo veldig mange som liker den godt. Så jeg ville bestilt, dersom du tror at du vil like den. Jeg liker min sånn litt. Ikke kjempegodt, men grei å ha på innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har bestilt bra jobbklær?

Tenker på bluser, skjørt, blazere, strømpebukser osv?

Ser også etter flate, litt fine sko om noen har kjøpt noe de er fornøyd med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Perelandra skrev:

Det jeg liker med "KG-jakka" er at den finnes i mange farger. Jeg har lyst til å bestille den i blå eller rustrød. Jakka er såpass billig at det går jo an å ta en sjanse på å bestille den, blir jeg misfornøyd får den heller gå til Fretex.

Jeg har den og elsker den. Den funker jo ikke i regnvær, men min ble brukt mye gjennom vinteren i fjor og er funnet frem igjen nå. Jeg har fått mye skryt for den også. Kjøpte fra engelsk selger og den str jeg vanligvis bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kan hjelpe meg litt? Hvor har det blitt av ebay collection? Er de helt borte? Fant så mye inspirasjon der.. har jo mine collection, men det hjelper lite. Får bare beskjed om at page not found:(

Anonymkode: 02f3b...b50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan hjelpe meg litt? Hvor har det blitt av ebay collection? Er de helt borte? Fant så mye inspirasjon der.. har jo mine collection, men det hjelper lite. Får bare beskjed om at page not found:(

Anonymkode: 02f3b...b50

Ingen? 

Anonymkode: 02f3b...b50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/4/2017 den 0.41, AnonymBruker skrev:

Noen som kan hjelpe meg litt? Hvor har det blitt av ebay collection? Er de helt borte? Fant så mye inspirasjon der.. har jo mine collection, men det hjelper lite. Får bare beskjed om at page not found:(

Anonymkode: 02f3b...b50

Det samme lurer jeg på :sprettoy: Synd at de ble borte, jeg fant og mye inspirasjon der..:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kontaktet ebay, og fikk melding om at det ikke var borte.. så da skjønner jeg ikke helt.. prøvd å logge på fra alle mulige slags enheter.. virker ikke uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2017 den 0.41, AnonymBruker skrev:

Noen som kan hjelpe meg litt? Hvor har det blitt av ebay collection? Er de helt borte? Fant så mye inspirasjon der.. har jo mine collection, men det hjelper lite. Får bare beskjed om at page not found:(

Anonymkode: 02f3b...b50

 

På 5.11.2017 den 12.58, Helena83 skrev:

Det samme lurer jeg på :sprettoy: Synd at de ble borte, jeg fant og mye inspirasjon der..:sjenert:

 

På 5.11.2017 den 13.01, ♥Missy♥ skrev:

Jeg kontaktet ebay, og fikk melding om at det ikke var borte.. så da skjønner jeg ikke helt.. prøvd å logge på fra alle mulige slags enheter.. virker ikke uansett. 

Vet, de har gjort det helt på trynet vanskelig å finne dem.

Regner med at det sikkert finnes en kjappere og enklere måte, men jeg finner mine slik:

Hi anonym-Account setting- activity- all lists. Da kommer alle tingene som jeg noensinne har lagt i en collection, men jeg får opp en stor blå rute på toppen av siden hvor det står "see and edit your collections in your profile".

Anonymkode: d433d...afa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har link til fine handlenett? Type slik: https://www.chicobag.com/category-vita-19 Frakten er så knalldyr på disse. 

Anonymkode: ecd0b...eba

Fant ingen som var så fine som du sendte, men disse er samme fasong, og jeg er superfornøyd med mine. De veier ingenting, tar omtrent ingen plass i veska, og derfor er det veldig lett å alltid ha et par i veska. Jeg ville ellers glemt å ta de med på handletur. De har litt forskjellige mønster men ingen så fine som fra chicobag. Jeg trykket inn på bilde av den ene fra chicobag og fant ut at de ellers er ganske like. Chicobag: ChicoBag Vita Abstract Impression - Printed Reusable Fashion Bag

Ti kroner fra ebay: s-l1600.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får forresten opp veldig mye bare ved å søke "shopping bag". Du kan evt henge på en "shoulder" så får du mye relevant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2017 den 19.27, AnonymBruker skrev:

 

 

Vet, de har gjort det helt på trynet vanskelig å finne dem.

Regner med at det sikkert finnes en kjappere og enklere måte, men jeg finner mine slik:

Hi anonym-Account setting- activity- all lists. Da kommer alle tingene som jeg noensinne har lagt i en collection, men jeg får opp en stor blå rute på toppen av siden hvor det står "see and edit your collections in your profile".

Anonymkode: d433d...afa

Joda, disse finner jeg. Men ikke andres collection.. så merkelig at de er borte. Neon som får de frem i det hele tatt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10/20/2017 den 12.25, lillesky skrev:

Er dette med fake MJ-logo på?

Nå har jeg fått veska, det stod MANGO på den! :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Helena83 skrev:

Nå har jeg fått veska, det stod MANGO på den! :sjenert:

:fnise: Var den fin da?

45 minutter siden, Ak90 skrev:

Er det noen som handler julegaver på ebay? I så fall hva? 

 

Har stoooor familie og må spare litt. 

Har ikke kjøpt noe, men det finnes nok mange gode tips. Kanskje noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Ak90 skrev:

Er det noen som handler julegaver på ebay? I så fall hva? 

 

Har stoooor familie og må spare litt. 

For den reiseglade kan det være kjekt med et cover til å ha passet i. Du kan kjøpe superbillig fra Kina, eller legge i litt ekstra og kjøpe feks fra Korea. 

Til de med badekar: Badesalt fra Dødehavet i Israel.

Til barn: Kostymer

Til den fotballglade. Fyll inn riktig lag (viktig! :P ) og småting som mug, scarf, banner, caps osv. Ville kjøpt fra Europa, helst England. Kjipt om kineserne ikke får logoen riktig :P

Til søste, kusiner, venniner, tanter eller mor: Deilig skrubbemaske. Denne er fra Korea og har trygge ingredienser.

Som en liten oppmerksomhet eller som tillegsgave: Håndkrem formet som en klementin, passer jo fint til jul. Denne er også fra Korea, og dersom du søker etter hand cream og location korea får du opp utrolig mange søte krukker med håndkrem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...