Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Kan noen anbefale et bra case for iPhone 6 som er helt clear/gjennomsiktig? Kjøpte nettopp et, men det passet jo ikke engang. 

Anonymkode: 68325...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Beklager om spørsmålet er stilt tidligere, prøvde å søkemotoren på forsiden uten relevant treff.

Er det noen som har erfaringer med formelle kjoler fra ebay? Typ bryllupsgjest. Ser samme type kjole går igjen hos flere selgere med en del forskjell i pris. Er kvaliteten deretter? Har funnet noen kjoler til 4-500kroner fra kina, selgere ligger rundt 99,1-99,5% med en god del tilbakemeldinger, men disse selgerene har ofte mye annet enn formelle kjoler som kan gi positiv feedback. Selv om det er billigere enn her i Norge så synes jeg det er en del penger dersom det bare er noe skvip:icon_frown: Takknemlig om noen her har erfaringer med pris vs. kvalitet på plagg fra kina, eller om alt er skvip:)

Anonymkode: d433d...afa

Anbefaler gruppen "ebay for fluffys " på facebook. Der finner du mange gode tips.

Anonymkode: a402a...996

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager om spørsmålet er stilt tidligere, prøvde å søkemotoren på forsiden uten relevant treff.

Er det noen som har erfaringer med formelle kjoler fra ebay? Typ bryllupsgjest. Ser samme type kjole går igjen hos flere selgere med en del forskjell i pris. Er kvaliteten deretter? Har funnet noen kjoler til 4-500kroner fra kina, selgere ligger rundt 99,1-99,5% med en god del tilbakemeldinger, men disse selgerene har ofte mye annet enn formelle kjoler som kan gi positiv feedback. Selv om det er billigere enn her i Norge så synes jeg det er en del penger dersom det bare er noe skvip:icon_frown: Takknemlig om noen her har erfaringer med pris vs. kvalitet på plagg fra kina, eller om alt er skvip:)

Anonymkode: d433d...afa

Når jeg finner et plagg på eBay jeg kunne tenkt meg går jeg inn på aliekspress.com (evt. Wish, men da må en være innlogget der) og ser om jeg finner plagget. For der er det tilbakemeldinger rett under der plagget ligger. Folk kan også legge ut bilder av hvordan klærne ser ut, også på seg selv. Det er jo ingen garanti, men likevel ganske nyttig. Jeg har ihvertfall hatt god hjelp av det. Kjøpte nylig selskapskjole på den måten, og den var helt nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen
1 time siden, Emera skrev:

Når jeg finner et plagg på eBay jeg kunne tenkt meg går jeg inn på aliekspress.com (evt. Wish, men da må en være innlogget der) og ser om jeg finner plagget. For der er det tilbakemeldinger rett under der plagget ligger. Folk kan også legge ut bilder av hvordan klærne ser ut, også på seg selv. Det er jo ingen garanti, men likevel ganske nyttig. Jeg har ihvertfall hatt god hjelp av det. Kjøpte nylig selskapskjole på den måten, og den var helt nydelig.

Det einaste problemet her er jo at det er mange selgerar som har same plagget, men størrelsene og kvaliteten på det varierar veldig. Ellers er det ein veldig god måte å gjere det på.
I tillegg pleier eg å søke på namnet på produktet eg er interessert i og sjå om det er skrevet noko om det i den negative og nøytrale tilbakemeldingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen bestilt løse tannbørster til elektrisk tannbørste (oral B) på ebay og vært fornøyde? 

De koster jo en brøkdel der i forhold til vanlig/fysisk butikk. 

Anonymkode: b105f...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen bestilt løse tannbørster til elektrisk tannbørste (oral B) på ebay og vært fornøyde? 

De koster jo en brøkdel der i forhold til vanlig/fysisk butikk. 

Anonymkode: b105f...ec2

Jeg har kjøpt disse:

http://www.ebay.com/itm/20-x-Replacement-Electric-Tooth-brush-Heads-for-Braun-Oral-B-Vitality-Precision-/181688362368?hash=item2a4d786580:g:2PUAAOSwqu9VAM06

De er litt mykere enn den som fulgte med tannbørsten da jeg kjøpte den, men ellers veldig gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen noe om ebay gruppen for kvinner. Får den ikke opp hos meg. Er den nedlagt?

Anonymkode: 04ba1...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet noen noe om ebay gruppen for kvinner. Får den ikke opp hos meg. Er den nedlagt?

Anonymkode: 04ba1...4e5

Då kan det vere fordi dei har blokkert deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært medlem der før engang! Sendte forespørsel og så ble den borte!

Anonymkode: 04ba1...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
23 timer siden, Karou skrev:

Det einaste problemet her er jo at det er mange selgerar som har same plagget, men størrelsene og kvaliteten på det varierar veldig. Ellers er det ein veldig god måte å gjere det på.
I tillegg pleier eg å søke på namnet på produktet eg er interessert i og sjå om det er skrevet noko om det i den negative og nøytrale tilbakemeldingen.

Ja, det er som sagt ingen garanti. Men når jeg har handlet fra eBay-selgere med feedback godt utpå 99-tallet så har det gått bra. Det er nok en forutsetning at de har god feedback, og kombinert med tilbakemeldinger på Aliekspress bør en har en sjanse for å lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt handel siden sist :) 

Makeupkoster Veldig spent på denne her, hørt at den skal være bra.

Kate Moss plakat "Life is a joke"

Liten bag til undertøy Lei av å bare slenge alt av undertøy opp i kofferten og bruke tid på å lete.

"Skrubb/børste" til komfyr, kjeler

Rød truse

Diamond embroidery Jævli stygt bilde spør du meg, kommer vel aldri til å henge det opp. Kjøpt på grunn av at jeg liker å fikle med sånt samtidig som jeg lytter på podcast eller lydbok. 

Keratinbehandling til hår Gleder meg veldig! Sett så mange med gode resultater fra denne nå. Nå er det min tur.

 

Mottatt

Deksel til Iphone Denne var fantastisk. Solid og fin :) 

Lang kjole Veldig fin, men tar bare litt tid å få på seg. Tok beltet og slang det i søpla. Så tok jeg det båndet som er rundt halsen og trakk ut og brukte det som beltet rundt livet i stedet da det har samme farge som kjolen. Rundt halsen så tredde jeg et sort silkebånd jeg hadde liggende. For hver gang kjolen skal av og på så må man tre igjennom det båndet, litt sliktsomt. Men fin-fin kjole. 

Sort jumpsuit Jeg er 160 høy og bruker xs til vanlig, kjøpte medium. Den ga en svært sjenerende cameltoe og lite pent ellers også. Kan ha noe med at jeg har litt stor bakende så slike plagg har egentlig aldri kledd meg. Må ha tydelig skille rett over rumpen og til rygg ellers så ser det ut som jeg har laaaang rumpe ;p Men om du kler sånt så er kvaliteten helt ok :) Men ville nok gått opp tre til fire størrelser større enn du bruker fra før av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en vare som var ødelagt da jeg mottok den, og holder på nå og sende mail frem og tilbake om dette. Er det mulig å legge ved bilder på: 

My eBay: Messages

I innboksen min der, ser jeg at jeg har muligheten til å sortere på mail med vedlegg, bindersen er der, men jeg set ikke hvor jeg velger å legge vedlegg til mail jeg skal sende? 

Anonymkode: 7b930...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte en vare som var ødelagt da jeg mottok den, og holder på nå og sende mail frem og tilbake om dette. Er det mulig å legge ved bilder på: 

My eBay: Messages

I innboksen min der, ser jeg at jeg har muligheten til å sortere på mail med vedlegg, bindersen er der, men jeg set ikke hvor jeg velger å legge vedlegg til mail jeg skal sende? 

Anonymkode: 7b930...ace

Jeg tror ikke det. Gikk ihvertfall ikke for noen år siden. 

Anonymkode: 97a06...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Lite nytt skrev:

'Magebelte' til løping. Veldig rask levering og den utvider seg masse! Koster fra kr 200 her i Norge (199,- hos deal.no

http://www.ebay.com/itm/361352563033?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=630695114630&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Har et slikt jeg også. Veldig fornøyd med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt
1 minutt siden, The Silence skrev:

Har et slikt jeg også. Veldig fornøyd med det :) 

Hadde lave forventinger, men er utrolig fornøyd! Endelig en plass å mobilen og hus/jobbnøkkelen under løpeturen! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Puppetape

100 mg keratinbehandling Ble så utrolig fornøyd med denne så måtte selvsagt ha en hjemme klart til neste gang behovet kommer. Hadde 50 mg sist gang og fikk dekket hele håret, men fikk ikke nok i tuppene føler jeg. Men det føles ut som jeg har fått nytt hår <3. 

Linser til mobilkamera

BH uten stropper

Pose til å koke potet i mikrobølgeovn

Og to nye 5d diamond embroidery. (Link til ett jeg kjøpte tildlige lengere oppe). Veldig avslappende å fikle med, elsker sånt. Følelsen når du klikker på perlene er terapi, hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Alvea skrev:

Puppetape

100 mg keratinbehandling Ble så utrolig fornøyd med denne så måtte selvsagt ha en hjemme klart til neste gang behovet kommer. Hadde 50 mg sist gang og fikk dekket hele håret, men fikk ikke nok i tuppene føler jeg. Men det føles ut som jeg har fått nytt hår <3. 

Linser til mobilkamera

BH uten stropper

Pose til å koke potet i mikrobølgeovn

Og to nye 5d diamond embroidery. (Link til ett jeg kjøpte tildlige lengere oppe). Veldig avslappende å fikle med, elsker sånt. Følelsen når du klikker på perlene er terapi, hehe. 

Funker linsene bra? Og hva slags telefon har du i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...