Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var så uheldig at jeg knuste mannens fineste glass, som vi kjøpte i London for to år siden..

Heldigvis hadde Ebay det samme glasset ;)

Glasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte for 2 timer siden! gleder meg så sinnsykt til det kommer, klarer nesten ikke vente.

YEEEEY!!!! <3

+ glitterpudder, negleklipper, negle"klistremerker" vedsidenav :>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell meg gjerne om disse funket bra eller ei når du har testet det ut :)

Jeg har brukt disse,men følte ikke de hadde særlig effekt på meg :tristbla: Men andre igjen har vært veldig fornøyd etter å ha brukt dem,så du må nesten teste selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal slutte å bestille fra Kina... Det tar jo vinter og votter før det kommer frem.

Videokameraet jeg bestilte i begynnelsen av september rekker ikke komme frem før jeg reiser på ferie i helgen... Så da må jeg finne ut av returordningene også. Da trenger jeg ikke kameraet... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal slutte å bestille fra Kina... Det tar jo vinter og votter før det kommer frem.

Videokameraet jeg bestilte i begynnelsen av september rekker ikke komme frem før jeg reiser på ferie i helgen... Så da må jeg finne ut av returordningene også. Da trenger jeg ikke kameraet... :kjefte:

Da har det kanskje havnet i tollen? Jeg har kjøpt mye fra kina de siste månedene, og det har aldri tatt mer enn tre uker før varen ankom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg handlet parykk og kostyme til Halloween, fra UK, og en kjole fra California jeg HÅPER å få før siste helgen i oktober......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det kanskje havnet i tollen? Jeg har kjøpt mye fra kina de siste månedene, og det har aldri tatt mer enn tre uker før varen ankom.

Det ble ikke sendt før på torsdag. Så det har ikke komme til tollen enda desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke sendt før på torsdag. Så det har ikke komme til tollen enda desverre.

Da gir du negativ tilbakemelding. Det skal ikke ta flere uker å få avgårde en vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gir du negativ tilbakemelding. Det skal ikke ta flere uker å få avgårde en vare.

Først sender man en melding til selgeren før man gir negativ feedback. Man må jo gi selgeren en sjanse til å gjøre opp for seg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...