Gjest padawan Skrevet 6. oktober 2011 #321 Del Skrevet 6. oktober 2011 en ny harddisk til en av iPodene mine, en haug state quarters fra USA og andre deler til å lage mansjettknapper med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quelleriel Skrevet 6. oktober 2011 #322 Del Skrevet 6. oktober 2011 Halskjede Eyeshadow Primer Øyenskygger ... Blir nok mer etterhvert, ja... Må handle litt flere julegaver! (og litt til meg selv, kanskje...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 7. oktober 2011 #323 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kjøpte de øyenskyggene jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. oktober 2011 #324 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg var så uheldig at jeg knuste mannens fineste glass, som vi kjøpte i London for to år siden.. Heldigvis hadde Ebay det samme glasset Glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janis Skrevet 7. oktober 2011 #325 Del Skrevet 7. oktober 2011 En tupperware matboks med Tingeling på Og et brudeslør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 7. oktober 2011 #326 Del Skrevet 7. oktober 2011 Denne tråden er skummel Nå må jeg ut å leite etter en slik kul vegg klokke og den drikke flasken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 7. oktober 2011 #327 Del Skrevet 7. oktober 2011 barberkniv (straight edge razor) http://www.ebay.com/itm/250700433362?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banan Skrevet 7. oktober 2011 #328 Del Skrevet 7. oktober 2011 Tannbleking Fortell meg gjerne om disse funket bra eller ei når du har testet det ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. oktober 2011 #329 Del Skrevet 7. oktober 2011 Smykke Øredobber Smykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roflgirl Skrevet 8. oktober 2011 #330 Del Skrevet 8. oktober 2011 Bestilte for 2 timer siden! gleder meg så sinnsykt til det kommer, klarer nesten ikke vente. YEEEEY!!!! <3 + glitterpudder, negleklipper, negle"klistremerker" vedsidenav :> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2011 #331 Del Skrevet 8. oktober 2011 Fortell meg gjerne om disse funket bra eller ei når du har testet det ut Jeg har brukt disse,men følte ikke de hadde særlig effekt på meg Men andre igjen har vært veldig fornøyd etter å ha brukt dem,så du må nesten teste selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silimilo Skrevet 8. oktober 2011 #332 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har nettopp klikket hjem lekkert undertøy og en kjole jeg håper funker på årets julebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klesklypa Skrevet 8. oktober 2011 #333 Del Skrevet 8. oktober 2011 Pink Leather Suede Faux Fur Boots til min datter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #334 Del Skrevet 10. oktober 2011 Gidder dere å legge ut linker eller? Det hadde vært veldig fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. oktober 2011 #335 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg skal slutte å bestille fra Kina... Det tar jo vinter og votter før det kommer frem. Videokameraet jeg bestilte i begynnelsen av september rekker ikke komme frem før jeg reiser på ferie i helgen... Så da må jeg finne ut av returordningene også. Da trenger jeg ikke kameraet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 10. oktober 2011 #336 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg skal slutte å bestille fra Kina... Det tar jo vinter og votter før det kommer frem. Videokameraet jeg bestilte i begynnelsen av september rekker ikke komme frem før jeg reiser på ferie i helgen... Så da må jeg finne ut av returordningene også. Da trenger jeg ikke kameraet... Da har det kanskje havnet i tollen? Jeg har kjøpt mye fra kina de siste månedene, og det har aldri tatt mer enn tre uker før varen ankom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 10. oktober 2011 #337 Del Skrevet 10. oktober 2011 I dag har jeg handlet parykk og kostyme til Halloween, fra UK, og en kjole fra California jeg HÅPER å få før siste helgen i oktober...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. oktober 2011 #338 Del Skrevet 10. oktober 2011 Da har det kanskje havnet i tollen? Jeg har kjøpt mye fra kina de siste månedene, og det har aldri tatt mer enn tre uker før varen ankom. Det ble ikke sendt før på torsdag. Så det har ikke komme til tollen enda desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 10. oktober 2011 #339 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det ble ikke sendt før på torsdag. Så det har ikke komme til tollen enda desverre. Da gir du negativ tilbakemelding. Det skal ikke ta flere uker å få avgårde en vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #340 Del Skrevet 10. oktober 2011 Da gir du negativ tilbakemelding. Det skal ikke ta flere uker å få avgårde en vare. Først sender man en melding til selgeren før man gir negativ feedback. Man må jo gi selgeren en sjanse til å gjøre opp for seg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå