Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg må lete etter noe så kjedelig som senterkopper til Volvo, det verste er at jeg får dem ikke under kr300 med frakt, og det virker som eBay er det eneste stedet jeg kan få tak i dem.

Anonymkode: 71c06...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Kragebein skrev:

Jeg fikk dette skjørtet i svart i dag, og det var veldig fint! Bestilte i M, og det er helt perfekt i lengden. Jeg er 165, og har jeg det rundt livet går det helt ned i bakken som på bildene.

Takk! Der gikk det på watchlist. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Boomonster skrev:

Jeg trenger et bra serum med hyaluronsyre. Noen som har bestilt et som er bra og ikke alt for dyrt?? :)

Ingen?  :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottatt:

Ansiktsmaske for porer. Denne funket dårlig synes jeg. Den sitter ikke så alt for bra og tørker veldig tregt. Får ut minimalt av hudormer og døde hudceller av denne her. Anbefales ikke fra meg, men har hørt mange andre som er fornøyde med denne.

Makeupkost Denne har jeg sett på utallige ebay haul videoer og den er skrytt voldsomt av. Jeg liker den såpass godt at jeg bruker den fast. Det jeg liker med den er at den er stor og at hårene er tette slik at jeg virkelig får pakket produktet godt inn/på huden. 

Bestilt:

Treningsstrikk Ja, jeg har store ambisjoner om å trene mer. Når jeg mottar denne pakken ligger det i det minste til rette for litt hverdagstrening...

Armbånd til min Fitbit charge 2. Denne gleder jeg meg voldsomt til å få. Var svært usikker på om jeg skulle ha brunt lær, denne i rosegull, men det ble gull. Koster jo rundt 600 kr originalt, så håper jeg blir fornøyd med en til 60-70 kr. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Boomonster skrev:

Jeg trenger et bra serum med hyaluronsyre. Noen som har bestilt et som er bra og ikke alt for dyrt?? :)

Jeg har ingen konkrete tips til deg dessverre. Men anbefaler å sjekke ut ulike produkter fra sør-korea. Prøv selgere som iamlove-shop og roseroseshop. Går jo an å søke i deres ebaybutikker :) 

Måtte søke litt nå i etterkant. Dette merket har jeg hørt mye bra om i alle fall. Finnes sikkert flere produkter i samme serie som ikke er essence også.

http://www.ebay.com/itm/Cosrx-Hyaluronic-Acid-Hydra-Power-Essence-100ml-/111446398944?hash=item19f2b917e0:g:4HwAAOSwPe1T~Um6

Endret av Alvea
La til noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Alvea skrev:

Jeg har ingen konkrete tips til deg dessverre. Men anbefaler å sjekke ut ulike produkter fra sør-korea. Prøv selgere som iamlove-shop og roseroseshop. Går jo an å søke i deres ebaybutikker :) 

Måtte søke litt nå i etterkant. Dette merket har jeg hørt mye bra om i alle fall. Finnes sikkert flere produkter i samme serie som ikke er essence også.

http://www.ebay.com/itm/Cosrx-Hyaluronic-Acid-Hydra-Power-Essence-100ml-/111446398944?hash=item19f2b917e0:g:4HwAAOSwPe1T~Um6

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest +LillePersille+

Er det noen som har kjøpt vanlige truser og bher på ebay som dere kan anbefale? Jeg trenger noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips om en god foundation/bb-krem/cc-krem - som dekker godt, men lar huden puste og ikke lukter for rart?

Koreansk helst... og ikke noe kinaprodukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

s-l1600.jpg

Synes disse er litt søte. Men ser de fake ut? Altså litt plastic fantastic?

Women Summer Bohemia Slippers Flip Flops Flat Sandals Clip Toe Beach Thong Shoes

Anonymkode: 46fa3...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fashion-Women-Casual-Short-Sleeve-Loose-Summer-Chiffon-T-shirt-Tops-Shirt-BlouseHar så lyst på noen av disse. Kanskje en prikkete? :)

Disse blir veldig klamme i varmen. Har hatt prikkete og den med fuglene på, ble kun brukt på vinteren.

Anonymkode: 2e8a1...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse blir veldig klamme i varmen. Har hatt prikkete og den med fuglene på, ble kun brukt på vinteren.

Anonymkode: 2e8a1...f85

Enig i denne. Jeg har den med mandalaer på. Veldig fin i fargene, men puster ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

http://www.ebay.com/itm/281338117305?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Kjøpte en del frø for en tid tilbake som noen gjerne ville høre oppdatering på, disse er de eneste jeg har hatt plass til å plante enda. De bevøver nok grolys, for stakkaren som står utenfor er sørgelig liten og pistrete. De både spirer og vokser ganske tregt, men ser ut til å vokse seg sterke iallefall, spent på om jeg får noe frukt :) 

IMG_5035.thumb.JPG.40c1dccf99a1ec7b7601c0d651451ab9.JPG

litt dårlig bilde men det er altså de to forrerste plantene. Skikkelig klatreplanter som hekter seg fast i ALT i nærheten. 

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal flytte inn i en umøblert leilighet og lurte på om noen hadde noen smarte/lure/gode tips til hva jeg bør kjøpe på eBay til den :)

Anonymkode: 5ab41...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 13.4.2017 den 10.53, Iguana skrev:

Noen som har tips om en god foundation/bb-krem/cc-krem - som dekker godt, men lar huden puste og ikke lukter for rart?

Jeg bruker Holika Holika Petit BBcream. Har ikke link nå, men er veldig fornøyd med den!

Anonymkode: e7bc3...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 4/17/2017 den 14.43, AnonymBruker skrev:

Spoiler

s-l1600.jpg

Synes disse er litt søte. Men ser de fake ut? Altså litt plastic fantastic?

Women Summer Bohemia Slippers Flip Flops Flat Sandals Clip Toe Beach Thong Shoes

De er kjempefine :) Litt klamme når det er som varmest, og litt små over storetåa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har handlet noen kjoler eller annet sommertøy de er fornøyd med? :)

Anonymkode: c4877...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2017 den 10.53, Iguana skrev:

Jeg er veldig fornøyd med Missha Perfect Cover BB cream (https://www.ebay.com/itm/142044986731 ), men den lukter ganske sterkt av solkrem den første tiden etter påføring (den har solfaktor 42). Så da spørs det jo hva du regner som "lukter rart"😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...