Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men nå har jeg sett et par stykker skrive på facebook at

den var fæl (ikke at jeg tvilte på det, siden 99% av klærne man kjøper

på e-bay er det..). Hun ene la ut bilde også og stoffet var jo like gjennomskinnelig

som plastfolie :overrasket:

Åå, så synd :( Likte den så godt! Men da er det jo ikke vits å kjøpe den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Rå søt den nederste ^^ Si ifra om du kjøper og hva du syntes da! :D men ikke kjøp den grønne da det var skikkelig dårlig redigert bilde :fnise:

Prøv å les innlegget et hakk over ditt :lol:

Åå, så synd :( Likte den så godt! Men da er det jo ikke vits å kjøpe den :(

mmmhm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å les innlegget et hakk over ditt :lol:

Ååh jaa, haha, det fikk meg hus forbi, sorry! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hey. Noen som har linker til klær ala bikbok, divided, gina tricot og vila? Syns de har så mye fint om dagen, men hvis jeg kan spare litt penger så blir lommeboken glad :D

Anonymous poster hash: 90760...997
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Er det noen som vet om en selger som selger (helst så billig som mulig og EKTE! ) Victoria Secret Body mist?

Tusen takk for de svarene jeg evt får :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Er det noen som vet om en selger som selger (helst så billig som mulig og EKTE! ) Victoria Secret Body mist?

Tusen takk for de svarene jeg evt får :) <3

Koster 99,- på CDON og Nordicfeel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt og fått;

- Rosa kjole, rett farge, mykt stoff, rett størrelse. Litt tynn i stoffet, litt vid i armene, litt kortere enn antatt. Kan fint brukes med (noe generøs) utringning både foran og bak. Greit kjøp. :)

- Rhinestones til nailart. Har kjøpt to sølv, en gull, to multifargede. Veldig greie.

- "Blyanter" til rhinestones. Helt ypperlige! :)

- Dekortape til nailart. Ikke testet på neglene, men ser bra ut.

- LED-pære med fjernkontroll. Kjøpte til samboeren, han elsket den! Fungerer helt fint og er litt festlig. Skal kjøpe flere.

- Pilleboks med ukedager og tall. Veldig fin.

- Fjær til crafts. Kjempefine og god kvalitet!

- Solbriller. Fikk sorte som jeg håpet på, veldig fine å ha liggende i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oioi, etter ei venninne hjalp meg å forstå ebay så har jeg handla non-stop siden den 15 april. Svidd av nesten 700 kr!! Tror mannen kommer til å svime av.

Anonymous poster hash: 08b27...aee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det noen som har kjøpt kjole til bryllup (gjest) på ebay og som kan tipse meg om en bestemt selger som selger relativt billige men med ok+ kvalitet?

Anonymous poster hash: 225fe...563
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om maxikjoler kan være flatterende på ei med stor henge mage?

Ja, jeg har brukt det med hell, da selvfølgelig med hold-in under. Da den typen som har livet rett under brystene så det ikke blir fokus på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har brukt det med hell, da selvfølgelig med hold-in under. Da den typen som har livet rett under brystene så det ikke blir fokus på magen.

Tusen takk! :) Skal se om jeg finner noen slike! Hvis du har noen linker, hadde det også vært kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! :) Skal se om jeg finner noen slike! Hvis du har noen linker, hadde det også vært kjekt :)

Jeg kjøpte den ene jeg har på Zizzi for noen år siden, så har dessverre ikke linker. Har brent meg på å kjøpe kjoler på Ebay. Men de jeg tenker på ligner på de to kjolene Meryl Streep har på seg på bryllupsdagen i Mamma Mia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har link til en bra leppestift? Gjerne en nude/lys og en mørk rød. Og så klart helst uten alt for mye dårlige stoffer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så noen små rislamper med solceller på en Hageland. De kan henges opp. Disse var i lilla og orange. Prøvd å søke på ebay etter noe lignende men finner det ikke. Hva heter disse på engelsk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg så noen små rislamper med solceller på en Hageland. De kan henges opp. Disse var i lilla og orange. Prøvd å søke på ebay etter noe lignende men finner det ikke. Hva heter disse på engelsk??

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=chinese+lantern+sun+powered&_from=R40%7CR40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xsun+powered+lantern.TRS0&_nkw=sun+powered+lantern&_sacat=0

Andre søkeord: oriental lantern, chinese lantern

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...