Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

Var h*n jeg kjøpte hos :P Har gått to mnd siden jeg kjøpte den men den har ikke dukket opp. Og som sagt så var selgeren litt frekk syns jeg, nølte veldig med å hjelpe meg og brukte mange dager på å svare på hver mld. Greit nok at de ikke sitter på ebay døgnet rundt, men er man en seriøs selger så burde man vel sjekke ebay iallfall annen hver dag.

Anonymous poster hash: 2ed56...353

Varen kan jo ha forsvunnet i posten da...Absolutt og langt i fra sikkert at det er selgers feil i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varen kan jo ha forsvunnet i posten da...Absolutt og langt i fra sikkert at det er selgers feil i det hele tatt :)

Skjønner det, men jeg liker ikke frekke selgere som egentlig ikke vil gi meg pengene tilbake/sende ny vare :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Opplever det samme på svenske Tradera, som visstnok samarbeider m ebay. Kjøpte en brukt parfyme der i august, har betalt men selgeren er et freidig hespetre. Hevdee hun har sendt, men har ingen bevis eller kvittering. Jeg har overførselen som er merket på nettbank. Kundeservicen er under pari. De vil ikke hjelpe med noe, bare sende påminning om sending på epost. Så skal hun kont meg og vi løse alt sammen. De har som policy å være nøytrale. Så kjøpstrygghet er en illusjon, de vil ikke hjelpe kunder som har oroblem med dårlige/useriøse selgere. Så egentlig, i praksis, har de tatt parti for selger. Kunden har aldri rett.

Har handlet på nett og ebay, amason og masse nettsteder, men dette er den verste plassen jeg har netthandlet. For et jallasted! Siste jeg hørte fra selger når jeg etterlyste varen evt pengene tilbake, fikk jeg til svar at jeg/kunden var frekk og ikke hyggelig nok. Eh? Vel. Hun sitter på pengene mine og varen. Hun har svindlet meg og kundeservice nekter å gjøre noe. Helt utrolig. De eneste de gjør er å sende samme epost til henne som siden i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Skjønner det, men jeg liker ikke frekke selgere som egentlig ikke vil gi meg pengene tilbake/sende ny vare :)

Det skjønner jeg godt. Men jeg skjønner også at det er bittert for selger som er (sannsynligvis) helt uskyldig midt oppi dette. Kan tenke meg at hver enkelt selger taper en god del månedlig/årlig på at ting forsvinner i posten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har en god Yankee Candle-selger? :)

Jeg har kjøpt fra yankeecandlescent2you og yankeeoutletuk og er fornøyd med begge disse, men er litt usikker på om de fortsatt gir rabatt for frakt om du kjøper flere ting (ellers blir frakten noe dyr). Den siste gangen jeg kjøpte noe brukte jeg denne nettsiden, som også var veldig ok med tanke på pris, frakt og leveringstid.

Endret av Sarah Dee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke linken til å funke, jeg? :vetikke:

Den funka for meg, men selgeren heter thisstuffonline

Anonymous poster hash: a2f10...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet forskjellene ved å selge som privat person og som bedrift på eBay?

Anonymous poster hash: eebfe...314
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottatt:

Roser - til den prisen - helt ok! Dog en del mindre enn hva bildene framstiller, også ble jeg litt skuffet over at det ikke var 10 enkle roser, men at de var festet sammen i bunnen i én stilk. Hadde jeg gjort litt research på forhånd hadde jeg sikkert fått det med meg, men...

Rosene har jeg kjøpt og lagt ut bilde av her i tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har funnet noen fine truser med høyt liv på ebay? Er på jakt etter noen som er vintage-inspirert, men som kan passe en fyldig rumpe (ikke plus-size).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anobano

Vil bare nevne noe angående dette. Det er ikke alle kinesere som behandler kaninene sine dårlig, og heller ikke andre deler av verden. Angora oppdrettet og bedriften har blitt hardt rammet pga. den saken hos en leverandør av angora ull. Burde så klart være forsiktig når en handler angora ull, men en trenger ikke å avstå fra det helt og fullt. Gå istedet for angora ull fra skandinaviske bedrifter, de behandler kaninene sine mye bedre og etisk.

Mvh Angora oppdretter og ullprodusent.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere å rapportere selgere med falske varer? Ser mange på ebaygruppa på facebook kjøper falske varer, og partypooperen som jeg er rapporterer jeg slike selgere.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...