Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må jo trykke på to blå knapper for at du har "vunnet" tingen. Først buy now, og så husker jeg ikke hva det heter på knapp nr to, før du kommer videre til paypal siden.

Anonymous poster hash: a2f10...24d

Jeg måtte kun trykke "buy it now" før jeg kom direkte til paypalbetalingen.

Anonymous poster hash: b4e5f...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo trykke på to blå knapper for at du har "vunnet" tingen. Først buy now, og så husker jeg ikke hva det heter på knapp nr to, før du kommer videre til paypal siden.

Anonymous poster hash: a2f10...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Tror dere disse er ekte Ugg? Du er jo relativt dyre, så tror det selv, men kan jo hende jeg blir lurt.

aner ikke, men det er jo ikke noe dyrere å kjøpe dem i butikkene her, så jeg personlig

ville heller gått for det... (med toll og greier så blir det kanskje disse dyrere også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har kjøpt noen fine smykkeskrin på ebay?
Bør ha litt god plass!

Anonymous poster hash: 1711c...1c7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har kjøpt noen ålreite dustbags til vesker og lommebøker? Er ute etter noen helt nøytrale, i stoff og ikke plast, som helst ikke er så veldig så dyre. Har funnet noen, feks disse, men noen som har noen forslag til andre alternativer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loggen din på dataen! Bare trykk deg tilbake i loggen din og du finner den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at økningen til 500 er satt fra 2015, MEN det er ikke det samme som 200-regelen nå som er uten frakt og forsikring.

Frakt og forsikring må være inne i de 500 som kommer fra neste år.

Anonymous poster hash: b9a16...6bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katteleke: http://www.ebay.com/itm/181499873961?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Kom fort, lett å sette sammen og katten elsker den.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Jeg med min elendige hukommelse husker ikke om jeg har skrevet om denne, men jeg har også kjøpt denne, og kan signere på at det er et godt kjøp. Katten min elsker den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg med min elendige hukommelse husker ikke om jeg har skrevet om denne, men jeg har også kjøpt denne, og kan signere på at det er et godt kjøp. Katten min elsker den også :)

Godt mulig det var her i tråden jeg leste om den først :) Fantastisk å ha en slik leke til frøkna når vi er på jobb.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en tube med sånn svart maske for å fjerne hudormer, siden mange anbefalte den. Men jeg fikk aldri varen, selgeren var sur og småfrekk syns jeg, men jeg fikk pengene tilbake til slutt. Noen som kan anbefale en som selger slike?

Anonymous poster hash: 2ed56...353
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en tube med sånn svart maske for å fjerne hudormer, siden mange anbefalte den. Men jeg fikk aldri varen, selgeren var sur og småfrekk syns jeg, men jeg fikk pengene tilbake til slutt. Noen som kan anbefale en som selger slike?

http://www.ebay.com/itm/390899456701?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Den? Fikk produktet etter 3-4 uker, så er fornøyd med denne selgeren. :)

Anonymous poster hash: 26d3f...047

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/390899456701?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITDen? Fikk produktet etter 3-4 uker, så er fornøyd med denne selgeren. :)Anonymous poster hash: 26d3f...047

Var h*n jeg kjøpte hos <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tunge.gif' alt=':P'> Har gått to mnd siden jeg kjøpte den men den har ikke dukket opp. Og som sagt så var selgeren litt frekk syns jeg, nølte veldig med å hjelpe meg og brukte mange dager på å svare på hver mld. Greit nok at de ikke sitter på ebay døgnet rundt, men er man en seriøs selger så burde man vel sjekke ebay iallfall annen hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...