Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om jeg ikke finner noe som passer helt akkurat, så skal jeg nok klare å finne noe som passer nesten :) Sett litt på ikea, og ser ut som de har flere som passer akkurat nesten ;)

Vet ikke om det faktisk er cashmere, men regner med at det er mykt og godt! Også likte jeg at det var såpass stort :)

Herlig :) Da bestiller jeg et par puter og skjerfet selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt denne jakka og vet hvordan den er i størrelsen?

Eller noen som kan anbefale en lignende kort kåpe i sort?

http://www.ebay.com/itm/Elegant-Warm-Stand-Collar-Wool-Blend-Women-Short-Jacket-Coat-Outerwear-S-M-L-EO5-/171435143333?&_trksid=p2056016.m2516.l5255

Anonymous poster hash: c8b6a...852
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Mottok polaroidkameraet i dag :) Utrolig glad for å betale 400 (+50 film som kostet 200 ca) i stedet for å betale 1000 for bare kameraet i Norge :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 spørsmål ang Ebay.

1. Hvorfor legger den samme selgeren ut det samme produktet 3459 ganger??

2. Hvorfor står det noen ganger bare "buy it now" og ikke "add to cart" på noen av produktene. er jo mest praktisk å legge tingene i en handlekurv samlet og ikke kjøpe en og en ting.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting jeg har mottatt:

Hårbørste: http://www.ebay.com/itm/221472097944?var=520336501306&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Tar flokene veldig lett, og lygger ikke. Skal være mer skånsom for håret, uten at jeg kan stå inne for det enda.

Hårstrikker: http://www.ebay.com/itm/121040964275?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Disse bestiller jeg med jevne mellomrom. Er de beste strikkene jeg har vært borti! holder lenge, men jeg har en tedens til å miste de/rote de bort :rolleyes:

Concealer: http://www.ebay.com/itm/350659490879?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Stiller seg på lik linje med makeupstore sin trippel concealer, bare til en 1/8 av prisen. Hurra!

Jeg skjønner ikke helt denne. Make Up Store cover mix er jo tre forskjellige farger til ulikt bruk. Dette er jo bare en farge?

Anonymous poster hash: 66410...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt denne. Make Up Store cover mix er jo tre forskjellige farger til ulikt bruk. Dette er jo bare en farge?

Du legger litt av den bare akkurat på de blå ringene. Orange nøytraliserer blått. Også legger du en lysere concealer over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på:

Reinsdyr-pepperkakeform

Engle-pepperkakeform (takk for inspirasjon litt lengre opp :Hehe:)

Pinsett

Mottatt:

Roser - til den prisen - helt ok! Dog en del mindre enn hva bildene framstiller, også ble jeg litt skuffet over at det ikke var 10 enkle roser, men at de var festet sammen i bunnen i én stilk. Hadde jeg gjort litt research på forhånd hadde jeg sikkert fått det med meg, men...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun en farge ja! men den nøytraliserer rødhet (som kviser og blodkar) og sorte/blå ringer, samtidig som den ikke etterlater seg skjær (slik make up store sin rød og gul gjør, derav farge nummer 3).

Så for meg så substituerer denne make up store sin trio, nettopp fordi den dekker (no pun intended) alle de områdene/behovene som make up store sin også gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke finner noe som passer helt akkurat, så skal jeg nok klare å finne noe som passer nesten :) Sett litt på ikea, og ser ut som de har flere som passer akkurat nesten ;)

Vet ikke om det faktisk er cashmere, men regner med at det er mykt og godt! Også likte jeg at det var såpass stort :)

Jysk har innerputer som er 40*40 til en god pris. Fjærputer. Jeg bruker alltid slike til putetrekkene.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jysk har innerputer som er 40*40 til en god pris. Fjærputer. Jeg bruker alltid slike til putetrekkene.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Tusen takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset! :)

Jeg har funnet flere på ikea som passer inni ihvertfall de fleste av putetrekkene jeg har funnet på ebay.

Har foreløbig bare kjøpt ett trekk, men det passet perfekt på en gammel pute fra kid som jeg hadde.

Anonymous poster hash: a2f10...24d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet flere på ikea som passer inni ihvertfall de fleste av putetrekkene jeg har funnet på ebay.

Har foreløbig bare kjøpt ett trekk, men det passet perfekt på en gammel pute fra kid som jeg hadde.

Anonymous poster hash: a2f10...24d

Flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Topp

Noen som har kjøpt denne toppen her?

Anonymous poster hash: 49562...24b

Det der er ingen topp. Det er undertøy.. Håper du ikke har tenkt å bruke den som en topp i offentligheten.

Anonymous poster hash: a5903...108

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ingen topp. Det er undertøy.. Håper du ikke har tenkt å bruke den som en topp i offentligheten.

Anonymous poster hash: a5903...108

Jeg har jo ikke tenkt til å bruke det uten noen ting. Sammen med jeans og en cardigan så kan det bli ganske fint synes jeg. Men da har vi nok ulik smak, og det er helt greit. ;)

Anonymous poster hash: 49562...24b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...