AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #12421 Del Skrevet 9. august 2014 Dissa yankee candle som mange av dere har kjøpt. Er nevnt mange ganger her, men jeg orker ikke lete meg igjennom alle disse sidene. Men jeg håpa noen kunne linka til selgerne de kjøper fra? Anonymous poster hash: a2f10...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #12422 Del Skrevet 9. august 2014 Noen som har kjøpt noe lignende disse som vil vise bilde? Anonymous poster hash: 1711c...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #12423 Del Skrevet 9. august 2014 Noen som har kjøpt noe lignende disse som vil vise bilde? Anonymous poster hash: 1711c...1c7 hva er det? Anonymous poster hash: c7adf...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 9. august 2014 #12424 Del Skrevet 9. august 2014 hva er det? Anonymous poster hash: c7adf...65a Ser ut som håndtak Til skuffer/skap etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #12425 Del Skrevet 9. august 2014 Skjørt Sko med tykk hel. Hjertesmykke. UndertøysettMd-formulations. Face and bodyscrub Skjørt 2 Kjole3/4 kjole Sequin-dressHvit topp Beige topp (fant ikke link til samme selger) Peplumtopp Svart skjørt Rødt skjørt (Motatt. Veldig fornøyd ) Gul messenger veskeUtrolig flotte (latex) roser Fornøyd Har du motatt peplumtoppen? Eller noen andre som har den som kan si noe om den? Anonymous poster hash: c7adf...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #12426 Del Skrevet 9. august 2014 Ser ut som håndtak Til skuffer/skap etc. Det burde jeg kanskje ha skrevet ja, men ja - det er håndtak Anonymous poster hash: 1711c...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 9. august 2014 #12427 Del Skrevet 9. august 2014 Er det noen som er litt flinkere på å lete enn meg som har funnet skjørt som disse i større størrelser? Gjerne 70-90cm i livet. Jeg vil ha mange forskjellige farger, så fint om de er på rundt 50kr! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TKP Skrevet 9. august 2014 #12428 Del Skrevet 9. august 2014 Min erfaring er at samme kjole kan være forskjellig hos ulike selgere. Jeg ville valg den selgeren med over 99% bra feedback. Prøver å unngå å handle med selgere som har dårligere feedback enn det. Av de pakkene jeg har fått har jeg i verste fall opplevd å vente 10 uker, da har jeg åpnet case mot selger og tilbakebetaler dersom pakken kommer. Anonymous poster hash: 83fc3...f5f Okei... Ja, har merket at enkelte ting har gått sinnsykt tregt, men det har gjerne dukket opp etter hvert, eventuelt vært ting som ikke var så veldig dyre at jeg er bekymret/irritert. Har åpnet sånn "case" nå, og kontaktet selger og gjort oppmerksom på at varene ikke er kommet. Tør ikke vente så lenge som 10 uker, for tror det er grenser for hvor lenge etter antatt ankomstdato man kan vente før man gir beskjed, om man skal kunne få penger igjen. Men veldig kjipt da, noen av tingene gledet jeg meg veldig til å få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #12429 Del Skrevet 9. august 2014 Har kjøpt: Hårbånd blomster Hårbånd til å bruke ved annsiktsmasker osv Wonder pore toner To belter - Sort og camel Annsiktskrem Vurderer denne genseren... Den genseren er søt! Anonymous poster hash: c7adf...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 9. august 2014 #12430 Del Skrevet 9. august 2014 Mulig jeg er sent ute, men jeg har akkurat oppdaget "Collections" greia på ebay. Helt fantastisk, finner så mye fint!! Har sittet å glodd i en time nå, haha Noen av dere som har egen? Hadde vært gøy å følge! Hvordan fungerer dette? Jeg vil se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 9. august 2014 #12431 Del Skrevet 9. august 2014 Her er mine siste kjøp Iphone-deksel Genser Kjole Kimono Vinrød genser Lommebok Neglelakk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 9. august 2014 #12432 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) I dag fikk jeg denne kjolen i posten. Kjolen så veldig fin ut, men størrelsen var litt rar - litt trang rundt brystet (jeg har B/C-cup) og for vid i livet, så den var ikke så fin på. Jeg bestilte str. M, og overdelen var også litt kort. Litt ubehagelig da den var trang under armene, men med et bredt midjebelte tror jeg den fint kan brukes. Ellers har jeg et par sko som venter på postkontoret, er veldig spent Endret 9. august 2014 av Apocalypse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower Skrevet 9. august 2014 #12433 Del Skrevet 9. august 2014 Har prøvd flere, men den jeg er mest fornøyd med har jeg ikke kjøpt på Ebay, men via GroupOn. Jeg har kjøpt til Samsung S III, men tror de hadde til en eller annen iPhone også. Det var flere farger og viktigst, tre lommer til kort + en lomme bak f.eks. til sedler eller kvitteringer. Den kostet vel 80-100 kroner. Vet ikke om GroupOn har den akkurat nå, men den kommer inn med ujevne mellomrom, så det er bare å motta mail, så ser du den nok snart Kjøpte forresten en med plass til 7 kort, med tre "ekstralommer", men der ble trykknappen ødelagt ganske fort og så fant jeg ut at jeg ikke trengte så mange kort i det daglige. Jeg har to kort til vanlig, og så bytter jeg det tredje kortet etter situasjon. Har også kjøpt en av de "purse"-typene og den er grei nok den, men upraktisk om jeg vil høre på musikk på bussen f.eks. 80-100 kr. er mer enn jeg bruker på cover Forsøker å ligge på maks 30 kr. per kjøp. Men takk for tipset! Her er mine siste kjøp Iphone-deksel Genser Kjole Kimono Vinrød genser Lommebok Neglelakk Den lommeboken har jeg også vurdert. Tror du at du orker å skrive her i tråden hvordan den er når du får den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 9. august 2014 #12434 Del Skrevet 9. august 2014 80-100 kr. er mer enn jeg bruker på cover Forsøker å ligge på maks 30 kr. per kjøp. Men takk for tipset! Den lommeboken har jeg også vurdert. Tror du at du orker å skrive her i tråden hvordan den er når du får den? Det er den lommeboken jeg nevner som "purse" i mitt innlegg Den er i grunnen grei, men man MÅ ha veske, og kanskje ikke minste type som et cover går nedi.... Har bare brukt den ut av huset en gang, mens den andre (GroupOn) er med overalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 9. august 2014 #12435 Del Skrevet 9. august 2014 Fikk denne i posten i dag, og herregud, jeg er så fornøyd!! Tenkte den var litt dyr da jeg kjøpte den, men kvaliteten er helt utrolig, skikkelig solid, selv om det ikke ser slik ut. Og den er SÅ SØT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 9. august 2014 #12436 Del Skrevet 9. august 2014 80-100 kr. er mer enn jeg bruker på cover Forsøker å ligge på maks 30 kr. per kjøp. Men takk for tipset! Den lommeboken har jeg også vurdert. Tror du at du orker å skrive her i tråden hvordan den er når du får den? Det skal jeg prøve å huske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 9. august 2014 #12437 Del Skrevet 9. august 2014 Her er mine siste kjøp Iphone-deksel Genser Kjole Kimono Vinrød genser Lommebok Neglelakk Vil du fortelle hvordan genseren er når du får den? (Altså øverste genseren du linker til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 9. august 2014 #12438 Del Skrevet 9. august 2014 Vil du fortelle hvordan genseren er når du får den? (Altså øverste genseren du linker til) Det kan jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 9. august 2014 #12439 Del Skrevet 9. august 2014 Her er mine siste kjøp Iphone-deksel Genser Kjole Kimono Vinrød genser Lommebok Neglelakk Kjolen var helt awesome! :D Kan du fortelle hvordan den var når du får den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 9. august 2014 #12440 Del Skrevet 9. august 2014 Dytt :D Noen som vil inspirere meg med sine watch- lists? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå