Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Inggolf
AnonymBruker

Haha, omfg! Er det mulig?

---

- Rubiks kube-veske

- Sømløs truse

- En annen sømløs truse

- Wig cap

- Bobby pins

- Høyhalset mesh-genser (har disse uten hals - elsker de!)

- Svart BH med bryterrygg

- En annen svart BH

Hvordan var de trusene med tanke på størrelse? Siden det står at de er one-size liksom.

Anonymous poster hash: c931b...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var de trusene med tanke på størrelse? Siden det står at de er one-size liksom. Anonymous poster hash: c931b...534

De har ikke kommet enda, men jeg kan gi tilbakemelding når jeg får de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så veldig fin ut! Har du link til de uten hals? :)

Jeg har kjøpt fra forskjellige selgere over tid, men her er i alle fall fra den ene selgeren. De er kjempefine, har de i sort, blå, og vinrød. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt fra forskjellige selgere over tid, men her er i alle fall fra den ene selgeren. De er kjempefine, har de i sort, blå, og vinrød. :)

Takk :) Men disse genserne kommer bare i én størrelse - er de like trange som de ser ut på bildet? Er nok ikke fullt så tynn som modellen :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Men disse genserne kommer bare i én størrelse - er de like trange som de ser ut på bildet? Er nok ikke fullt så tynn som modellen :unsure:

Tja, jeg passer som regel 32/34/XS på overkroppen og disse sitter ok på meg. Ikke helt klistret, men ikke direkte løse heller. De er ganske stretchy, så en S eller (liten?) M burde fint kunne gå med de, avhengig av hvor trangt man vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg passer som regel 32/34/XS på overkroppen og disse sitter ok på meg. Ikke helt klistret, men ikke direkte løse heller. De er ganske stretchy, så en S eller (liten?) M burde fint kunne gå med de, avhengig av hvor trangt man vil ha det.

Ok, koster jo ikke mye uansett så jeg bestilte en jeg :) Tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har erfaring med "skinn"thights som sitter godt? Har lyst på et par, men de fleste tightsene jeg har bestilt fra ebay hittil har vært altfor store i midjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd shapewear fra eBay? Problemområdet mitt er magen, vil ha noe som dekker hele magen, fra under brystene til hoftene, slik at det ikke blir noen valker. :ler:

Ser ut til at det finnes mest i litt større størrelser, jeg har et midjemål på 62-64 cm - vet ikke helt hvilken størrelse/hvor mange cm jeg skulle hatt i shapewear?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noen som har kjøpt / vet om en selger som selger slike korte shortser man kan bruke under skjørt? Gjerne slike med blondekant. Finner et par selgere, men størrelsene er så små. Hoftene mine er rundt 110 cm, så må vel ha størrelse XXXL om det er en asiatisk selger...

Anonymous poster hash: ee11d...b4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Så på denne kjolen

http://www.ebay.com/itm/351024224965?var=620262008012&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Jeg er egentlig en 52-54, men det eneste som står av nytting mål er bust og det er 113 cm, og det er jo greit nok, for det er mer enn det jeg er.

Noen som tror denne vil passe, eller noen som har kjøpt denne?

Anonymous poster hash: f7897...c6b

Anonymous poster hash: f7897...c6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at Secret Key Sweet glam tint er heelt fantastisk :) Nyydelig farge!

EcoTools kostene er også blitt favoritter :) De er myke og en drøm å jobbe med.

Bestilt..... og, bestilt :plystre:

Fikk denne toppen igår, kjempesøt! Den kommer nok til å bli en del brukt fremover nå :Nikke:

http://www.ebay.com/itm/400670335988?var=670218963772&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

så fine, hvordan er str på disse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har et shampoo merke som er bilig fra ebay. Helst stor og med pumpe, da jeg synes det er mest sparsomt med å få ut shampoo av flasken. Tenker på TIGI, men vil helst under 200kr

Anonymous poster hash: 87b66...c02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jeg si. Jeg er ca str 14; den sitter inntil kroppen, men er ikke for stram, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg er 164 høy og den rakk meg til anklene. (Jeg kjøpte den med visshet om at jeg skulle legge den opp til knelengde,)

Hvordan var den kjolen? Ser de sier den passer størrelse 8-14, stemmer det?

Ja, det vil jeg si. Jeg er ca str 14; den sitter inntil kroppen, men er ikke for stram, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg er 164 høy og den rakk meg til anklene. (Jeg kjøpte den med visshet om at jeg skulle legge den opp til knelengde,)

Jeg har en sånn kjole, jeg er også en str 14 sånn ca :-p Men jeg syntes ikke den satt fint på meg. Veldig rart ved rumpa ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...